Ga naar inhoud

Mieketje : 17 februari 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik wil heel graag een bv. voor dat ik op vakantie ga (juli 2010)

Hoelang duurt het voordat je terecht kan voor een gesprek en de operatie?

Ben blij dat jullie zo positief zijn! vind het nu al eng, maarja ik heb het er allemaal voor over!

Groetjes

Hallo

Je kan beter is bellen, je doet er geen kwaad mee, ik denk toch dat je enkele weekjes(2à3) moet wachten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

gesprek was bij mij binnen een week, vervolgens direct besloten, 2 weken erna zou ik geholpen worden, ik werd gebeld en kon een week eerder terecht.

Dus gesprek en 1 week later de operatie.

Groetjes

Hallo Dames,

Ik wil heel graag een bv. voor dat ik op vakantie ga (juli 2010)

Hoelang duurt het voordat je terecht kan voor een gesprek en de operatie?

Ben blij dat jullie zo positief zijn! vind het nu al eng, maarja ik heb het er allemaal voor over!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello hello

Gisteren naar de WK gebeld mn blauwe band begon af te zakken op mn rug, daar kreeg ik de boodschap dat ik de band NIET mag verwijderen en hem optrekken en er gewoon een verband rond te doen.

Ik dacht hem uit te doen en achter nen stevige sportbh te gaan halen maar nee dus.

Ze zei dat Dr Damen er absoluut op staat dat de band er op blijft tot ik terug keer om de draadjes te verwijderen zo vermijden we de kans op infecties. Raar want bij sommige lees ik dat ze de dag nadien al in de douche staan. Ik heb de band dan maar opgetrokken en ben achter een sportbh gegaan om steun te geven en de band kan zo niet zakken :rolleyes:

Vandaag terug aan het werk gegaan, amaai ik heb al serieus op mn tanden moeten bijten, zo charcuterie uit de toog halen en dan op het snijmachine :88:

Niks aan te doen de winkel moet verder draaien, het zal wel wennen, kijk er wel naar uit dat ik maandag op controle kan en den band en draadjes eruit mag.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Poes

Ik kijk er zeker naar uit!!!! Binnen een 3 tal uurtjes vertrek ik richting WK, ik moet er me wel nog een sportbh kopen want ik heb geen enkel idee welke maat ik zal hebben want mn borsten staan nog echt gespannen en hooooooooog :rolleyes:

Ik ga straks nog een mini vragenlijst opmaken voor de pc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Poes

Sorry van de latere reactie maar mn zoontje is deze week bij me en ja dan moet er al het een en het ander gedaan worden.

Jaja alles is goed verlopen op 1 maart!!!!

Dr Damen heeft alles verwijderd :rolleyes: oeff wat een opluchting

De band was 2 keer niks en de plakkers ook niet maar hij hij trok aan beide kanten aan iets en dat voelde toch niet zo prettig wat het was :wacko: weet ik niet, het duurde maar enkele seconden.

Tevreden met het resultaat, het begint stilaan te beteren, mn partner vind ze al goed, ik vind dat ze nog redelijk hoog zitten maar Dr Damen zei dat het allemaal wel ging beteren maar je moet een beetje geduld hebben en zeker de eerste 6 weken een sportbh dragen, hoe beter ge ze verzorgd hoe langer plezier je eraan gaat hebben, wijze woorden van Dr Damen <_<

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Mieketje,

Hoe gaat het ondertussen met jou?

Zijn de boobs al goed geëvolueerd?

Tevreden met het resultaat?

Ik kan bijna niet wachten tot de 31e maart. Dan mag de band eraf hé.

Had jij ook zoveel jeuk?

Ik hou precies ook meer vocht op dan anders. Mijn jeans, die normaal losjes zit, spant.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mieketje,

Hoe gaat het ondertussen met jou?

Zijn de boobs al goed geëvolueerd?

Tevreden met het resultaat?

Ik kan bijna niet wachten tot de 31e maart. Dan mag de band eraf hé.

Had jij ook zoveel jeuk?

Ik hou precies ook meer vocht op dan anders. Mijn jeans, die normaal losjes zit, spant.

gr Poes

Hello Poes

Met mij gaat alles goed, ik heb er niet meer zo'n last van ik smeer ze wel elke dag in om mn velletje soepel te houden.

Als ik soms inspanningen doe en s'morgens bij het opstaan zijn het precies kanonkogels :rolleyes: ze zijn dan echt hard.

Volgens mij moeten ze nog wel indalen (zijn wel al een beetje gezakt)

Kmoet nog een beetje geduld hebben he :blush:

Dat het maar rap 31-03 is dan kan je het resultaat duidelijker zien, maar je kan toch al een beetje spieken, ik liet de band af en toe is zakken om de boobies te zien.

Valt het herstel goed mee???

Groetjes en nog veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Gaat steeds beter en beter. Oef. De eerste dag, de woensdag zelf, was écht wel pijnlijk. Meteen bij het ontwaken uit die sedatie, amai. Heb op mijn tanden moeten bijten hoor.

Daarnet heb ik toch is goed kunnen piepen! Ziet er al 'mooi' uit vind ik. Niet te klein, maar ook zeker niet te groot. Dat was mijn grootste zorg. Gelukkig heb ik Damen gevolgd! Bij het nemen van de voorfoto's stelde die dame me ook al op mijn gemak. Ze zei dat Damen het niet zo heeft voor 'te groot'. Alleen als men er écht zelf om vraagt zei ze.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hello iedereen

Ik breng jullie nog is een bezoekje!!!!!!

Al aan diegene die een bv te wachten staan door Dr Damen wil ik juist laten weten dat het allemaal super is gelopen en ik

VERRY HAPPY ben met mn boobies!!!!!!!!!

Veel succes

Mieketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mieketje,

Heb jou topic nog eens gelezen gehad , maar zag dat je niet meer zoveel op het forum zat . Ben blij met jou berichtje , en dat je content bent over jou BV .

Idd moet nog wat geduld hebben he haha. En daar de eerste weken niet te veel aandacht aan geven zeker... (moeilijk) hahaha

Hoop echt dat ik mij nu ook zorgen maak om niks eigenlijk .

Wel een kleine geruststelling dat je met hetzelfde zat ...

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.