Ga naar inhoud

Mieketje : 17 februari 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heel veel succes Mieketje!

Ben benieuwd hoe alles zal verlopen ! Maar ik heb nog geen slechte dingen gelezen van de welnesskliniek , dus dat zal bij jou ook wel niet anders zijn!

Ik ben een dagje eerder als jij aanwezig ( jammer genoeg , alleen nog maar voor een eerste consult ) !

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

rare dag zo vlak voor de bv, je weet ook helemaal niet goed waar je je op in moet stellen. nu fladder je nog vrolijk en makkelijk van hot naar her, en morgen? das moeilijk voor te stellen. maar goed, morgen heb je pijntjes en kun je niet meer lekker op je buik slapen, maar dan zit t erop en is er geen weg meer terug. het is ff doorbijten mieke, maar je weet ook wel waar je het voor doet, niet waar?

heel veel sterkte vandaag en voor morgen veel succes toegewenst!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

rare dag zo vlak voor de bv, je weet ook helemaal niet goed waar je je op in moet stellen. nu fladder je nog vrolijk en makkelijk van hot naar her, en morgen? das moeilijk voor te stellen. maar goed, morgen heb je pijntjes en kun je niet meer lekker op je buik slapen, maar dan zit t erop en is er geen weg meer terug. het is ff doorbijten mieke, maar je weet ook wel waar je het voor doet, niet waar?

heel veel sterkte vandaag en voor morgen veel succes toegewenst!

Kaatje

Hello

Het is zoals je zegt, lopen van hier naar daar.

Mn zoontje van 7 gaat enkele dagen bij mn mama en ben nu zn eten aan het voorzien want hij is nen moeilijke eter!!!

Paardje nog buiten laten, zien dat de alles een beetje netjes opgeruimd staat, de lakentjes verversen, frigo opvullen,... pffffff zien dat ik alles gewoon bij de hand heb. :rolleyes:

Het word dan ook nog een hele korte nacht want zal waarschijnlijk nog lang zitten piekeren en om 03u45 uit mn bed nog even opfrissen zak oppakken en vertrekken. :wacko:

Tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello hello

Hier ben ik dan weer!!!

Ik moest om 06u binnen zijn, ik was er al 20 min vroeger maar besloot nog een toertje rond te rijden want er brande nog geen licht, ik zag er wel een wagen toekomen en het was een koppeltje die ook voor een bv kwamen, heb de auto dan maar geparkeerd en ben achter hun binnen gestapt, we moesten beide nog naar de wachtkamer, even later werden we aan de balie gevraagd om jaja de centjes te betalen en daarna moesten we nog even in de wachtkamer wachten, na enkele minuten kwamen ze het koopeltje halen ze waren dan ook eerst binnen. Een 10 minuten later kwamen ze me ook halen, er werden foto's getrokken en er werd een vragenlijstje afgelopen. Daarna werd ik naar mn kamer gebracht en moest ik me omkleden met een groene schort, slipper en zo een sexy :101: netten slipje en dan kon ik ook nog een kamerjas aan.

Ik heb er bijna 1 u gewacht en het begon te duren ik hoorde verschillende mensen passeren in de gang en dacht telkens ja daar zijn ze, maar ...

Eindelijk, ze kwamen me halen ik wandelde mee tot aan het operatiekwartier en moest nog enkele vragen beantwoorden en dan mocht ik plaats nemen op de tafel, alles werd aangebracht en het infuus werd gestoken dan kwam de chirurg terug en begon aan zn schilderwerk, even later was ik vertrokken, ik moet wel zeggen tijdens de operatie hoorde ik hun even en kon ik mn ogen opendoen wel in een waas maar ik zag het doek voor mn gezicht hangen ik zat precies in een tunnel maar ik voelde geeen pijn!!!

Eens in de recoveryruimte hoorde ik steeds iets kraken maar er lag iemand vlak naast mij, even later werd ik naar mn kamer gebracht en moest ik me langzaam herzetten daarna liet ik me gewoon gaan en slaapte ik nog in stukken verder, ik kon helder denken maar mn lichaam wou niet mee :140: ik hoord ze enkele keren binnen komen en ze namen mn bloeddruk ook even later zag ik beschuiten met choco liggen en een glaasje cola maar daar had ik echt geen zin in.

Tegen 10u30 kwam mn partner toe samen met mn zus ik was toen klaarwakker maar begon me plots wel onwel te voelen en begon te braken de verpleegster kwam juist binnen en is iets gaan halen om de misselijkheid weg te nemen maar veel hielp het niet. Op een bepaald ogenblijk werd ik echt onwel en begon ik te zweten en voelde me stillaan wegzakken heb onmiddelijk op de bel geduwd en de verpleegster stond er onmiddelijk en zag dat het niet goed ging, ze zette onmiddelijk de chauffage uit want het was er heeeeel warm maar dit moest omdat we na de operatie een beetje afgekoeld zijn. Ze liet me zakken en de benen in de lucht het ging stukken beter, ze zei je hebt er dat na een half uurtje zich prima voelen zonder iets en dan heb je geluk maar dan heb je er ook die slechter reageren zoals ik. Ik vroeg haar ook of ik iets kreeg tegen de pijn en heb deze pilletjes ingenomen ze zei het beste dat je kan doen is de pilletjes effe de tijd te geven en u dan aan te kleden en vertrekken naar huis, ik had toen zo iets van ge zijt niet goed zeker ik voel me echt slecht maar zo gezegd zo gedaan ze heeft me super goed behandeld en me zelfs aangekleed toen moest ik wel nog braken maar ze heeft er dan ook meer ervaring mee en hop de rolstoel in nof effe een plasje en naar buiten, eens ik in de frissere lucht kwam voelde ik me stukken beter, ze plaatste me in de auto rugleuning omlaag en de voeten op het dashbord na enkele minuten voelde me ik goed en heb ik met behulp me recht gezet.

Eens thuis heb ik me rustig afgelegd ik bed maar recht komen dat ging helemaal niet!!! :122: Mn partner moest me helpen maar amaai da deed zeer aan mn boobies ze stonden precies in vuur en vlam. Na mn pilletjes genomen te hebben kon ik weer verder, er stond hier spaghetti op tafel en ik dacht ik eet lekker even mee maar nee ik moest lopen om te ...... ik voelde me echt rot en dacht waar ben ik aan begonnen.

Ik ben gaan slapen en heb ik 1x tot 03u geslapen nadien was het nog in stukken da rugslapen is toch niet zo leuk ik slaap altijd op mn zij en het was nog maar de eerste nacht en ik verlangde er zo al naar.

Kben deze morgen opgestaan en voelde me stukken beter heb nog geen pijnstiller genomen want ik vind dat het niet veel uithaald, ik kan gewoon niet veel bewegen met mn bovenlichaam maar da beterd wel.

Zo tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mieketje,

PROFICIAT met je nieuwe aanwinsten :55: , wel eng zeg zo bijkomen tijdens de operatie, gelukkig voelde je geen pijn!

Laat je nu maar lekker verwennen en geniet ervan! Hopelijk kan je de 2de week al voorzichtig een beetje op je zij slapen (ik ben ook een echte zijslaper, en kon vanaf week 2 al wel een beetje half tussen zij en rug liggen, scheelde toch al wat).

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieketje,

Prociat met je nieuwe borsten! Hopelijk bevallen ze je een beetje ? Al zien ze er waarschijnlijk nu nog niet " supergoed " uit.

Valt de pijn wat mee ?

Amai das inderdaad wel heel eng dat je zo bijkomt tijdens de operatie ? Is dit normaal ? :o

Maar ik vraag me nu af , als ik mijn vorige kleine ingrepen onder plaatselijke verdoving zo eens bekijk had ik altijd extra verdoving nodig omdat ik alles nog voelde.

Vb. bij de tandarts heb ik een dubbele verdoving nodig , toen ze mijn teen plaatselijk opereerden hebben ze ook twee maal moeten bijgeven..

Oei oei :D

Nuja slaaproes is waarschijnlijk nog iets anders.

Hoe is Dr. Darmen trouwens ?

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft had ik die last die je omschrijft bij algemene narcose en wou daarom dus die slaaproes (in combinatie met plaatselijke verdoving)maar jou is dat dus blijkbaar slecht bevallen .

Heb ook veel pijn gehad , die slaaproes was dus het énige wat mij goed bevallen was aan die hele bv .

Ga naar de apotheek Dafalgan 1g halen en neem om de 6u eentje in = max. dosis .

Rechtop zitten is het beste voor de pijn en wat in beweging blijven om stramheid tegen te gaan . Een korste wandeling bv .

Rugslapen s*cks maar gaat iets makkelijker als je enkele kussens trapgewijs achter je rug legt :38:

Vlot herstel nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat mieke!

het valt allemaal niet zo mee als je er middenin zit. lekker veel rusten en gewoon maar de dagen doorkomen, meer kun je toch niet doen.

ik wens je veel sterkte de komende daagjes

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieketje,

Prociat met je nieuwe borsten! Hopelijk bevallen ze je een beetje ? Al zien ze er waarschijnlijk nu nog niet " supergoed " uit.

Valt de pijn wat mee ?

Amai das inderdaad wel heel eng dat je zo bijkomt tijdens de operatie ? Is dit normaal ? :o

Maar ik vraag me nu af , als ik mijn vorige kleine ingrepen onder plaatselijke verdoving zo eens bekijk had ik altijd extra verdoving nodig omdat ik alles nog voelde.

Vb. bij de tandarts heb ik een dubbele verdoving nodig , toen ze mijn teen plaatselijk opereerden hebben ze ook twee maal moeten bijgeven..

Oei oei :D

Nuja slaaproes is waarschijnlijk nog iets anders.

Hoe is Dr. Darmen trouwens ?

Groetjes!

Hello

Ik moet zeggen meestal krijg ik bij de tandarts ook en extra verdoving, tijdens de operatie was ik niet klaarwakker he ik denk dat ik gewoon even bijkwam want dat hoorde ik het fel tutteren volgens mij hebben ze dan wel iets bijgegeven en ben ik pas in de recoveryruimte ontwaakt.

Dr Damen viel eigenlijk wel mee, ik klaag er niet over maar de ene dag is de andere dag niet voor die mannen, het is eigenlijk allemaal snel gegaan, ik hoorde ook van de verpleegster dat er die dag 11 bv waren da kan al tellen.

Ik kijk al uit naar maandag 1 maart dan gaat de bandage eraf en de draadjes eruit.

Tot dan moet ik effe geduld hebben.

Greeeeeeeetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft had ik die last die je omschrijft bij algemene narcose en wou daarom dus die slaaproes (in combinatie met plaatselijke verdoving)maar jou is dat dus blijkbaar slecht bevallen .

Heb ook veel pijn gehad , die slaaproes was dus het énige wat mij goed bevallen was aan die hele bv .

Ga naar de apotheek Dafalgan 1g halen en neem om de 6u eentje in = max. dosis .

Rechtop zitten is het beste voor de pijn en wat in beweging blijven om stramheid tegen te gaan . Een korste wandeling bv .

Rugslapen s*cks maar gaat iets makkelijker als je enkele kussens trapgewijs achter je rug legt :38:

Vlot herstel nog !

Hello

Ja da kan ik ondertussen ook bevestigen dat het rechtzitten het minst pijnlijks is!!!

Ik heb gisteren geen pijnstillers genomen omdat het allemaaal meeviel enkel als je moet bewegen dat voelt het pijnlijk aan, het ergste is smorgens op te staan dan staan mn borsten in vuur en vlam als ik ze dan een beetje ondersteun helpt het toch een beetje :wacko:

Deze morgen was het echt enorm pijnlijk om recht te staan, mn partner komt me dan rechtzetten en dan moet ik toch een minuutje aan mn bed blijven zitten.

Zoals de meeste kan ik slecht slapen op mn rug en verlang ik voor op mn zij te gaan liggen maar da is niet te doen.

Misschien heb ik gisteren een beetje teveel gedaan, ik ga regelmatig een kijkje nemen in de winkel om te zien of het daar lukt en dan wil ik helpen, da heb ik gistern ook een beetje gedaan, salami's en ander charcuterie uit de frigo halen zodat ik een beetje kon ondersteunen wat er allemaal moet aangevuld worden in de toog, savonds zag ik ook dat het een beetje uitliep en begon ik terug mee te helpen, vandaag doe ik er niet aan mee want gistern had ik wel last van steken, dus vandaag lekker een filmpke opzetten en proberen te ontspannen, ik ben gewoon om op de gaas te leven en nu verveel ik me en weet ik niet wat te doen dus effen proberen zen te zijn en te ontspannen :109:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mieketje,

Ja kan me best voorstellen als je een eigen zaak heb dat het nog extra moeilijk is om alles los te laten hé, je ziet al het werk en wil meteen maar weer de handen uit de mouwen steken. Maar toch maar niet doen, goed je rust nemen en oogkleppen opdoen, want je doet toch al gauw weer te veel!

Succes met je verdere herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieketje,

Luisteren naar Eefje, ja gaat idd te veel doen zo laat je lichaam minstens 2 weken herstellen.

Je hebt daar zelf later het meest profijt van. Ze moeten lekker vast gaan zitten en als je te veel doet en gaat balasten zal herstel mischien alleen langer duren.

Dussss oog kleppen op en relaxen maar. :105:

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieketje,

Luisteren naar Eefje, ja gaat idd te veel doen zo laat je lichaam minstens 2 weken herstellen.

Je hebt daar zelf later het meest profijt van. Ze moeten lekker vast gaan zitten en als je te veel doet en gaat balasten zal herstel mischien alleen langer duren.

Dussss oog kleppen op en relaxen maar. :105:

Groetjes Moniqueje

Hello

Ja ik weet het maar het is hier heeeel druk geweest dus heb ik hier en daar toch een handje moeten helpen :wacko:, het is krokusverlof en er zijn verschillende beenhouwers gesloten daarmee nog is extra druk, niks aan te doen ik moet zeggen ik voel me al heel goed, ik heb nog last maar ik klaag niet het is gemakkelijk te verdragen.

Ik begin me al af te vragen of het wel achter de spier is want bij sommige lees ik wel dat achter de spier echt pijnlijk is :rolleyes:

In alle gaval morgen zijn we maar een half dagje open en dan zijn we maandag en dinsdag gesloten een dagje extra omdat het hier carnaval is.

Groetjes en tot hoors

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel zijn dat jij je goed voelt maar je hebt nog wonden die moeten herstellen en je borsten moeten mooi kunnen inkapselen en als je veel beweegt en doet weet ik niet of dat bevorderlijk voor het inkapselen is.

Weet dit ook niet 100 procent maar ik moet volgens mijn pc 6 weken met mijn boven armen langs mijn lijf laten en alleen mijn onder armen mag ik iets pakken of tillen. ook al voel je je goed.

hoop dat je er iets aan hebt gr. Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik wil heel graag een bv. voor dat ik op vakantie ga (juli 2010)

Hoelang duurt het voordat je terecht kan voor een gesprek en de operatie?

Ben blij dat jullie zo positief zijn! vind het nu al eng, maarja ik heb het er allemaal voor over!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.