Ga naar inhoud

Mieketje : 17 februari 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello hello

Even voorstellen, ik ben een vrouw van 29 jaar heb ik zoontje van 7 jaar, heb momenteel een goede 75B en onderga binnenkort een borstvergroting in de wellnesskliniek, hierover heb ik al vele goede maar ook vele slechte dingen gelezen.

Misschien zijn er mensen op deze site ook een bv gehad in de wellnesskliniek????

Ik ben 1m70 en weeg +- 62kg, ik krijg 320cc onder de spier, ik ben in de laatste jaren 14 kg afgevallen en daardoor slapere boebies :102: natuurlijk heb ik hierover nog vele twijfels als ik foto's van verschillende mensen zie valt het bij sommige groot uit en bij sommige niet. Aangezien ik sterk gebouwd ben en brede schouders heb zei de pc dat ik gerust meer kan verdragen maar het is niet de bedoeling dat ik dikke dikke boebies ga hebben ik wil ze mooi gevuld zien. :blush:

Binnen 12 dagen lig ik onder het mes en is het de grote dag, ik moet eerlijk zijn dat ik nerveus begin te worden en een enorme zenuwpees ben, de dag zelf zal het op mn tanden bijten worden van de zenuwen en eerlijk toegeven zal ik ook met een ei in mn broek zitten van de schrik.

Ik vroeg de pc wel of ik drain of zoiets kon hebben omdat ik telkens ik een wonde heb die begint te onsteken maar dat ik volgens hem niet nodig!!! Dit komt hij zelden tegen, ik ga toch iets vragen om daarna te nemen. Ik heb wel een vitaminenpreparaat laten maken die ik 1 week op voorhand moet nemen om het herstel te bevorderen. :unsure:

Hopelijk zijn er nog mensen die postief te vertellen hebben van de wellnesskliniek :unsure:

Groetjes en tot hoors

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey!

ik ben afgelopen donderdag geopereerd in de wellnesskliniek door dr visser. Ik ben héél tevreden... ik ben 1.63m en weer 59kg, ik heb ook 320cc gekregen boven de spier (oook ik heb redelijk brede schouders) ik had een grote a, kleine b... ik draag momenteel een sportbh 80C die erg spant, maar denk dat ik wel op een D uitkom als ik een beugelbh ga kopen (volgende week dus :-))

ik heb alleen maar lof voor wellnesskliniek! lieve mensen, lief personeel, ze stelde mij op mijn gemak. ik was natuurlijk heel zenuwachtig eens ik op de operatietafel lag, maar door het praten met een verpleegster ging dit wel wat over...

ik had een voorschrift meegekregen van de kliniek en een vitaminenpreparaat. die vitaminen ben ik dan beginnen nemen een week voor de operatie. op het voorschrift stond een antibiotica, pijnstillers en infectiewerende zetpilletjes... ik moet wel zeggen, bij het nemen van al deze pillen wordt mijn maag niet goed...

ik heb geen pijn gehad, alleen een drukkend gevoel dus ben de eerste dag al direct gestopt met de pijnstillers, mijn maag kon al deze pillen echt niet verdragen... maar zolang ik geen pijn heb!! ze werken er inderdaad zonder drains... maar ik heb nergens last van, mijn littekens onder borstplooi zijn mooi toegeplakt, ik hou geen vocht op en er is ook geen sprake van zwelling bij mij... er verschijnt sinds vandaag wel een kleine blauwe plek, maar die zal wel snel verdwijnen.

ik ben nu bijna 3dagen po en doe al alles wat ik ervoor deed, zonder problemen... ik heb wel gehoord dat plaatsing onder de spier iets pijnlijker is en het herstel iets langer duurt, maar dat hangt ook van de persoon af denk ik hoor...

morgen zet ik nog meer foto's in mijn album, maar je mag nu ook altijd eens gaan kijken. zonder pleisters lijken mijn boobies wel groter als met die grote pleister erop ;-)

ik wens je alvast heel veel succes met je operatie, en je kan natuurlijk ook mijn topic lezen. Er zijn hier verschillende mensen geopereerd in de wellness, dus ook zij kunnen je vast wel wat voorruit helpen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf 2-tal jaar geleden in de WK geopereerd en zeer tevreden over het rezultaat (lees hier meer) .

Wat die ontsteking betreft waar je blijkbaar het meest bang voor bent kan ik het volgende zeggen : net na de operatie krijg je een spuit antibiotica om ontsteking tegen te gaan . Je krijgt ook zetpillen mee (antibiotica-kuurtje) op tot 5 dagen na je bv op te steken .

Wanneer je voor de rest een beetje de 'regels' respecteerd (zoals niet baden de eerste week > douchen kan) en niet teveel aan je wond zit te prutsen (ik deptte eerst alrijd me'n borsten droog met een propere handdoek) heb je niks te vrezen hoor .

Wat herstel betreft , als je mijn topic er even op na leest schrik dan niet want ik had dus wel veel pijn én lang . Dat ligt voor iedereen anders hoor .

Je hebt brede schouders zeg je , heb je laag profiel dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Bedankt voor jullie mailtjes!!!

Kheb gisteren een telefoontje gekregen van de WK, ik had de dag ervoor een mailtje gestuurd met nog verschillende vragen, ze antwoorde die liever persoonlijk.

Ik begon me een beetje zorgen te maken dat ik van verschillende mensen vernam op deze site dat ze overschakelde naar Dr De Visser en dat er ook geen foto van Dr Damen op hun site stond.

Hun antwoord was als ik wou overschakelen dat ik dan op consult bij Dr De Visser moest gaan om dan alles opnieuw te bespreken en dan terug een datum vast te stellen, ze stelde me gerust dat Dr Damen ook wel een goed chirurg was maar dat hij er nog niet lang in dienst was (werkt in Nederland) en dat hij eigenlik gekomen is op te ondersteunen en dat hij langer blijft dan voorzien!!! :unsure:

Ook over mn gelnagels had ik een vraagje moest ik deze volledig laten verwijderen of ...? Maar ik moet juist de rechterwijsvinger laten verwijderen om de hartslagmeter op te zetten. pfff :rolleyes: effe geluk!!!

Ook natuurlijk over de cc begin ik te twijfelen omdat de chirurg zei dat ik gerust groter kon gaan omdat ik groot en breed gebouwd ben, maar da is nog te bespreken voor de operatie als ik toch beslis om de grotere te nemen.

Ook heb ik schrik voor een onsteking aan de wonde omdat die meestal bij mij onsteken maar na de operatie krijg ik medicatie mee op dit te verhelpen.

Na de operatie worden de b :147: bies wel ingetaped en na 10 dagen mogen de draadje eruit en de tape eruit als ik me niet vergis, ik kan er dan ook een sportbh kopen voor € 48.

Deze week verwacht ik nog nen telefoon, ze bellen me 5 dagen voor de operatie om het uur af te spreken dat ik binnen moet en wat ik wel en niet mag voor de operatie.

Normaal zal ik vroeg mogen gaan en blijf ik de dag ervoor op hotel slapen omdat het toch een stukje rijden is en die verveelende file. Maar gisteren stelde mn zus voor als het kon voor haar dat ze me zou wegdoen en dan komt mn ventje me wel ophalen in de namiddag.

Vandaag ga ik mn vitaminenpreparaat bij de apotheek halen en deze begin ik vanaf morgen te pakken en deze moet ik dan ook 2 weken na de operatie nemen voor een beter herstel :unsure:

In alle geval tot later!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieke!

Ik ga net als jij ook naar de Welnesskliniek. En ik moet nog op 1ste consultatie maar mijn operatiedatum staat wel al vast.

Ik heb ook naar Dr. Visser gevraagd, maar daardoor werd mijn consultatie en operatie wel uitgesteld naar een latere datum maar dat vind ik niet erg.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik al voor de welnesskliniek gekozen heb voor de promotie die ze er hebben dus wou ik zeker wat keuzevrijheid qua chirurg en omdat ik al veel goede dingen en resultaten gezien heb van dr. Visser heb ik uiteindelijk specifiek naar haar gevraagd.

Van Dr. Darmen heb ik nog niet veel gelezen ,maar hij zal zeker ook bekwaam zijn in zijn vak , anders zou hij daar niet werken.

Weet jij al hoeveel CC je krijgt en of het voor , achter of dual plane wordt ?

Of moet je ook nog op eerste consultatie ?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mieketje ,

toen ik destijds door Dr Parys geopereerd werd in de Wellness was er over hem ook niet veel bekend hoor . Je moet wel vertrouwen hebben in je chirurg .

Je bent op consult geweest bij Dr Damen dus als je dat bevallen is en je gevoel zit goed : ga ervoor .

Is dat niet , neem dan toch Dr Visser .

Een bv is wel 'serieus' genoeg om daarover na te denken en enkele weekjes langer te wachten want wat zijn nu enkele weken in een mensenleven ? :38:

Wanneer je twijfels over je cc moet je mss toch een maatje groter nemen . Achteraf ontevreden zijn is niet erg fijn en dat lees je hier wel mee . Grootte went zeer snel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieke!

Ik ga net als jij ook naar de Welnesskliniek. En ik moet nog op 1ste consultatie maar mijn operatiedatum staat wel al vast.

Ik heb ook naar Dr. Visser gevraagd, maar daardoor werd mijn consultatie en operatie wel uitgesteld naar een latere datum maar dat vind ik niet erg.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik al voor de welnesskliniek gekozen heb voor de promotie die ze er hebben dus wou ik zeker wat keuzevrijheid qua chirurg en omdat ik al veel goede dingen en resultaten gezien heb van dr. Visser heb ik uiteindelijk specifiek naar haar gevraagd.

Van Dr. Darmen heb ik nog niet veel gelezen ,maar hij zal zeker ook bekwaam zijn in zijn vak , anders zou hij daar niet werken.

Weet jij al hoeveel CC je krijgt en of het voor , achter of dual plane wordt ?

Of moet je ook nog op eerste consultatie ?

Groetjes!

Hello

Ik had naar de Wk gebeld voor een afspraak voor een BV ik was toen ook niet op de hoogte van Dr Visser, maar ja we zullen wel zien zeker :unsure:

Ik krijg 320cc achter de spier, we bespreken dit nog is voor de operatie omdat Dr Damen me zei dat ik gerust groter kon nemen aangezien ik groot en breede rechte schouders heb :blush: waarschijnlijk neem ik dan een maatje groter als hij me kan overtuigen dat het beter zal zijn.

Jaja nog 1 weekje en het is mn beurt :20:

Ik hou jullie zeker op de hoogte, zo heb je een idee wat je te wachten staat in de WK.

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook te zien , met wat jij blij bent he :)

Een B-cup , C-cup, D-cup,...

Ik denk dat de meeste hier op het forum al blij zouden zijn met een volle B-cup als je van "niks" komt.

Maar zoals je zelf zegt, als je het dan toch doet, kan je even goed voor een C of D gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Het liefst zou ik een goed gevulde C cup hebben!!! :rolleyes:

Maar zoals de pc zei kan ik gerust meer verdragen dus ben ik er wel uit dat ik een maatje groter zal nemen, ik wil wel niet overdrijven het moet niet op .....boobies lijken, wat komt er na 320 CC???

Volgende week zit ik op dit uur al thuis met mn nieuwe boobies!!! :5:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gevulde C-cup is inderdaad heel mooi. Niet te groot , niet te klein! Das zo wat tussen de twee.

Maar als je lichaamsbouw een D aan kan volgens de chirurg dan zou ik daar eens over nadenken. Want de meeste vrouwen hier op het forum hadden toch liever nog wat meer gewild na hun borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens wat verslagen lezen , en kijken naar de foto's van mensen of hun wachtwoorden vragen! :o

Dat doe ik ook. Maar ik merk ook dat die cups bij iedereen helemaal anders zijn. Sommige D-cups zijn grotere als andere.

Ik weet niet van wat dit afhangt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Ik probeer zoveel mogelijk te lezen en foto's te bekijken maar ik denk toch dat elk lichaam verschillend is.

Wanneer heb jij een afspraak???

Heb je al een idee van wat je wil???

Ik probeer je zeker op de hoogte te houden hoe alles daar verloopt!!!! :blush:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Ik heb 16 februari mijn eerste consultatie ! En 25 maart is mijn operatie.

Ik heb al enig idee wat ik wil ja. Maar of het mogelijk is , dat zal ik pas dinsdag weten :).

Ik wil dus dual plane of voor de borstspier , en liever niet achter de borstspier. Qua cc kan ik geen hoeveelheid inschatten maar ik wil op een volle C-cup uitkomen.

En waarschijnlijk zal het via de borstplooi worden want ik heb een klein tepelhof.

Hehe das fijn dat je mij op de hoogte zult houden! Maar ik heb al veel goede dingen gelezen van andere mensen over de welnesskliniek dus jij hoeft je ook geen zorgen te maken hoor voor woensdag!

Hello

Ik probeer zoveel mogelijk te lezen en foto's te bekijken maar ik denk toch dat elk lichaam verschillend is.

Wanneer heb jij een afspraak???

Heb je al een idee van wat je wil???

Ik probeer je zeker op de hoogte te houden hoe alles daar verloopt!!!! :blush:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello hello

Heb gisteren een gemiste oproep rarara het was de Wellnesskliniek met de melding dat ik gepland sta om 06u00!!!!

Vandaag heb ik hun opgebeld zoals gevraagd om alles nog is te overlopen.

Op woensdag 17 februari om 06u00 binnen nuchter, niet drinken, eten of roken!!!

(voor mij geen probleem het is vroeg en ik rook niet)

Van mn rechterwijsvinger moet ik de gelnagel laten verwijderen (is deze morgen gebeurd) :rolleyes:

Zeker iemand hebben om me te komen ophalen.

Alleen had ik graag een idee gehad wanneer ze me mogen komen ophalen maar daar kon ze me geen antwoord op geven, valt te zien hoe rap ik recupereer.

Dat was het denk ik :unsure:

Nu nog effe overlegen wie me gaat wegvoeren en wanneer, ik dacht eerst een dagje op voorhand te gaan en er ergens te overnachten maar het liefst van al slaap ik toch nog thuis voor de GROTE dag!!!!

Doei

Het aftellen kan stilaan beginnen :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: pfoe, das al vroeg! maar goed, als alles goed gaat ben je dan ook weer op tijd thuis. het schiet lekker op, volgende week vrijdag lig jij ook heerlijk verwend te worden thuis met de operatie achter de rug.

had je nou al antwoord gehad op je vraag hoe D-cup eruit ziet? zowiezo is dat bij iedereen anders, het heeft te maken met het verschil in onderbustewijdte en borstwijdte gemeten over de tepel. verder is het zo dat naarmate je cup groter wordt de contouren van je borsten wijder zijn dan die van je borstkas (sorry, kan het even niet simpel uitleggen)

veel sterkte de laatste loodjes!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: pfoe, das al vroeg! maar goed, als alles goed gaat ben je dan ook weer op tijd thuis. het schiet lekker op, volgende week vrijdag lig jij ook heerlijk verwend te worden thuis met de operatie achter de rug.

had je nou al antwoord gehad op je vraag hoe D-cup eruit ziet? zowiezo is dat bij iedereen anders, het heeft te maken met het verschil in onderbustewijdte en borstwijdte gemeten over de tepel. verder is het zo dat naarmate je cup groter wordt de contouren van je borsten wijder zijn dan die van je borstkas (sorry, kan het even niet simpel uitleggen)

veel sterkte de laatste loodjes!

Kaatje

Hello Kaat

Kan ik je WW is hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits alles 'normaal' verloopt zou je best rond de middag al naar huis kunnen .

Ik moest er om 7u zijn :

Aanwezig : 6u45 > vriendelijke ontvangst , niet moeten wachten

Kamer : 7u00 > netjes , modern : toilet , lavabo , relaxzetel en tv .

Operatie : 8u00

Terug op kamer : 9u10 Naar huis : 14u15 > was wel druk dus kon eigelijk vroeger vertrekken maar er was niemand om te 'uit te checken voor dat uur

Kan degene die je voert niet op je wachten ?

Eigelijk is die persoon maar 1u effectief alleen en kan die wachten in de kamer ...

Btw , op je wijsvinger komt dat klemmetje wat je hartslag registreerd tijdens de operatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Ik heb besloten om alleen op te gaan, ik moet toch zeker 1u15 rijden en mn partner probeert me tegen de middag te komen halen met mn zus zo keren we met mn auto terug en mn zus met haar auto!!!

Mn zus ging me eerst wegdoen maar ze zit nog met een heel klein babytje en dan moet ik haar in het midden van de nacht doen opstaan. Zo heb ik ook geen stress dan want mn zus heeft het niet zo voor op tijd te zijn.

Zo vertrek ik rond 4u15, dan ben ik zeker op tijd!!!!!

Tot later!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was gisteren een beetje gehaast daarmee nog een aanvullingske.

Mn partner zou me graag willen vergezellen maar we zijn zefstandig (beenhouwerij) en hebben s'morgens veeeeel werk, we hebben dan nog een verplichting en dat zijn onze paardjes die in competitie :136: zitten, hij gaat ze woensdag dan ook niet rijden maar de paardjes moeten wel eten en hun box moet gekuist worden.

Goed ik kon mn bv ook laten doen in de paasvakentie omdat we dan een weekje gesloten zijn maar we kijken uit naar de vakantie en dan zou ik die binnen moeten doorbrengen daarmee nu maar als we open zijn maar we hebben iemand in dienst en die gaat haar steentje ook bijdragen en dan hebben we nog een student die het daarna even van mij overpakt, dus kunnen we het zo oplossen, en heb ik in de paasvakantie "vakantie". :101:

Het enige waarvoor ik begin te vrezen is dan ik 7 dagen na mn bv wel moet terug beginnen te werken en ik begin er stilaan voor te vrezen dat het een pijnlike strijd zal worden :85:

Tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.