Tyrah Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Hi Ladies, Op 18 oktober a.s. gaat het gebeuren: 80A wordt opgevuld met 360cc, geschat: een c-cup. Spannend. Ben een beetje bang dat mn borsten te groot worden. 360cc is op aanraden van de arts, anders is er niet genoeg vulling om een "mooie borst" te maken. Duurt het lang voordat je aan je nieuwe borsten went?. Van niets naar iets moet toch wennen zijn. Ps Ik vond het al jammer dat ze de vulling uit de voorpasbh haalden En iemand ervaring met Slimied protheses? Ben benieuwd naar jullie reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luna88 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Hoi Tyrah, Ik heb 25 juli een vergroting gehad bij accz met hydrogel. Slimied protheses zegt mij eigenlijk niets. Ik heb er iedergeval nog niet over gehoord. Je borsten wennen super snel Hoe snel het went verschilt natuurlijk per persoon. Je hoort heel veel meiden op dit forum zeggen dat ze toch wel groter hadden moeten nemen. Dus als je pc aangeeft dat 360 goed is zou ik niet kleiner doen. Succes met aftellen! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyrah Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Dankjewel voor je reactie (ik kan je naam niet zien toch??), hartstikke fijn. Silimied was een typefout : ) Het heet Silimed. Ik ga ervoor, voor 360cc maar ik vind het wel heel heel spannend. Ik ga aftellen!! Wordt wel blij van alle foto's etc. Verder de behandeling bij accz goed bevallen? x Link to comment Share on other sites More sharing options...
saaytje Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Spannend!! dus 360cc word vast erg mooi.......en idd lijken ze kleiner dan echte iig veel succes! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyrah Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Jammer dat ik hier niets kan "liken", net als op Fb Saaytje : ) En ik heb net het operatieverslag gelezen van Luna88, daar werd ik dan weer wat minder blij van (ik moest wel lachen). In ieder geval was het lekker realistisch, zodat ik me voor kan stellen wat er gaat gebeuren. Hartstikke fijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyrah Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Hi Ladies, Ik ben benieuwd of jullie op je werk hebben gezegd waarom je afwezig bent. Ik werk op een nogal behoudend kantoor en heb daar geen zin in. Ben van plan om een week vrij te nemen en me daarna ziek te melden ivm een slijmbeursontsteking. Of is dat stom? En wat zeg je tegen je kinderen?Mn jongens zijn pubers en moeten bijna overgeven als ik het over borstvergroting heb : ) en hoe zit het met je vrienden, zeg je het daar tegen? Of houd je het lekker geheim, (fijn dat dit forum er is, kan ik toch mn hart luchten) is de winter een goede tijd voor : ) of valt het teveel op, een BV? Ik sta gepland voor een operatie op 15 oktober a.s..Ik ben benieuwd naar jullie reacties!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lizyy Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 hey,ik had het ook moeilijk in het begin, maar heb het tegen iedereen gezegd.Ze zullen het toch zien denk ik, vooral omdat ik geen maximizers draag.Maar er is mij iemand op het werk voor geweest, dus heb het na lang twijfelen ook gezegd ze deden ook niet raar over. Het enige wat sommige zeiden is, ik zou me niet laten opereren als ik gezond ben maar snap wel dat je er het moeilijk mee hebt.maar als je het aan de andere kant zegt op je werk, weten ze ook dat je daardoor je ziek meldt. Ze zijn heel kwaad geweest op mijn collega omdat ze zich ziek had gemeld terwijl ze 1st 3 weken thuis was. (ze doet nachten, ik werk in een rusthuis) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandje Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 HoiIk heb het niet verteld op mijn werk. Ik ben verpleegkundige en heb een collega met borstkanker dus vond dat moeilijk.Gelukkig heb ik ook niets hoeven uitleggen, ondanks dat ik ruim vrij heb genomen.Ik heb vermeld dat ik persoonlijke dingen te regelen had.Mijn oudste dochter is 14 haar heb ik het wel uitgelegd maar de andere twee kinderen niet.Mijn vriendin en zus zijn de enige die het weten, dat heb ik bewust gedaan om gezeur en oordelen te voorkomen.Het is wel persoonlijk denk ik waar voel je je prettig bij. En hoe staat je omgeving tegenover een borstvergroting.Gr Mandje Link to comment Share on other sites More sharing options...
moi Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik ben er heel open over... ga er namelijk vanuit dat mensen vast wel iets gaan zien aan me, dan heb ik liever dat ze weten wat als dat ze gaan speculeren.Mijn oudste dochter is pas 6 maar ook zij weet dat ik dit ga doen, het zal haar natuurlijk ook gewoon opvallen.Op mijn werk is dit een aardig gespreksonderwerp altijd haha.. men is nieuwsgierig naar hoe en wat etc En ik vind het juist leuk dat ik er zo open over kan praten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjattie Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik ben kapster en heb t gewoon tegen iedereen verteld....vrienden, familie, klanten, kids....T maakt me niet uit...ben veel te trots!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mieke_ Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Hey Tyra,Ik heb op mijn werk ook gewoon verlof genomen, ik heb geen zin dat ze't weten, ondanks ik heel toffe en open collega's heb. Maandag begin ik weer, na een weekje rust en ik zie ertegenop om bij sommige gelegenheden te moeten liegen. Ik maak me ook al maanden zorgen dat ze't zouden gaan zien, maar als ze het zien, zullen ze het hoogst waarschijnlijk niet durven vragen. Enkel mijn moeder, mijn man en 4 van mijn vriendinnen weten het, al heb ik niet gezegd dat het voorbije vrijdag was. Ik wil er zo weinig mogelijk aandacht op.Mijn dochter van 7 weet het ook niet, aangezien ik rugpijn heb, is dat mijn excuus om een week thuis te zitten en een band en dergelijke te dragen, maar een kind van 7 kan je natuurlijk wel veel makkelijkerniets wijsmaken :-)Ieder op zijn manier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliebellie Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb het ook verteld op werk, ze melden me ziek zodra ik de datum van mijn bv heb..! Ben blij dat ik het verteld heb, tegen mijn collega's en vriendinnen ben ik ook erg open.. Precies zoals hier boven ze zullen het toch wel zien.. En ik ben er dan nog trots op ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
adevries Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik vertel het bijna niemand. Mijn beste vrienden en vriendinnen weten het, maar voor mijn ouders en mijn werk hou ik het voor me. Gelukkig had ik vroeger grote borsten en draag ik nu altijd borsten met (heel) veel vulling, dus verwacht niet dat mensen gekke dingen gaan zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondy1985 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb 10 jr silimed protheses gehadNu over 4 wkn krijg ik eurosiliconenZe zijn heel soepel de prothesesIk dacht alleen laatst een artikel te lezen van dr selmsDat ze liever niet meer gebruikt werden Ik kan het berichtje niet kopieren ik kan het wel naar je prive denk sturen Zal even een poging wagenIk vond ze wel heel fijn zitten zacht en heel natuurlijk ogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb het mijn werk wel verteld. Krijg er ook 2 weken vakantie voor maar daarna moet ik toch echt weer aan de slag hoe zeer het ook gaat doen. Mijn collega's en mijn vriend zijn eigenlijk de enige die het weten. Aan mijn ouders/familie wil ik het (nu nog niet) vertellen want die zullen het niet begrijpen. Ook mijn vrienden weten (nog) van niks. Zou het erg moeilijk vinden om het aan hun te vertellen. Zit ook nog steeds te twijfelen zeggen of niet zeggen en hoe en wanneer etc.. snap dat het voor jou ook lastig is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 In de familie en tegen de kinderen ben ik er heel open over. Op mijn werk daar in tegen niet. Er zijn 4 collega's die het weten omdat die mij kunnen "helpen" als ik weer aan het werk ben. Er zijn dingen die ik niet kan doen als ik terug ben. De rest hoeft het van mij niet te weten. Ik doe dit voor mezelf en zit niet te wachten op flauwe opmerkingen van de mannen. Zodra ik helemaal hersteld ben en ze echt helemaal eigen zijn dan zal ik vast meer mensen het vertellen en dan zal dat denk ik als een lopend vuurtje door het bedrijf gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oeufdefourmi Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb ook iedereen ingelicht.. Soms wel iets mindere reacties gehad, maar totaal niet op mijn werk. Ik had het ook niet voor me kunnen houden, want ik praat er nogal veel over, haha.Mijn oudste dochter (5 jaar) heb ik het een beetje uitgelegd, maar die vind het alleen maar grappig geloof ik ;-) Ik heb ook maar meteen haar juf ingelicht, want op die leeftijd vertellen ze het toch wel op school. Van haar juf kreeg ik een hele ongemakkelijke reactie.. "Uhhhhh" .. En toen op een ander onderwerp overgestapt.En mijn familie: Mijn zus en vader reageerde meteen heel goed (mijn vader zei dat ik het in Thailand moest doen, veel goedkoper. Jaa daag haha) Maar mijn moeder probeerde mij nog lang om te praten, maar die accepteert het nu gelukkig wel.Ik denk dat er een hele grote kans komt dat je kinderen en je werk en toch wel achter komen. Het is niet niks, zo'n operatie. En als ze er achter komen dat je hebt gelogen over je ziekmelding, kun je fluiten naar je baan denk ik.. Liegen zou ik nooit doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luna88 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ja in mijn verslag kan je lezen hoe ik het ervaren heb, maar dat hem je al gedaan lees ik Het is niet alleen maar positief, maargoed, verder ben ik wel tevreden. Misschien had ik door de communicatie en manieren van accz wel naar een andere kliniek gegaan. Maar je hoort mij ook niet zeggen dat je er niet heen moet. Als het voor jou goed voelt, moet je het gewoon doen! Overigens vind ik dr. Kruppa een geweldige chirurg, Onselen ken ik persoonlijk niet. Ik wist niet dat accz met silimed werkt. Ik dacht dat ze alleen met cereform of monobloc werken.. Bewuste keus geweest om voor die prothese te kiezen?? Als je mijn foto's wilt zien kan het door mij toe te voegen. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb het mijn werkgever en collega's verteld, wilde namelijk per se 6 weken verlof. Beetje ongemakkelijk wel in het begin, maar heb er eigenlijk weinig negatieve reacties op gehoord. Collega's waren vooral boos dat ze mijn uren moesten opvangen natuurlijk. Tja, shit happens,, ik wilde het veel te graag! Verder wisten mijn ouders het, schoonouders, broer, schoonzus en vriend en mijn beste vriendinnen. Ik liep echt 4 weken supermank erdoor dus had het toch niet kunnen verzwijgen haha. Ik kon echt niets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik ben er heel open over geweest en eigenlijk iedereen in mijn omgeving weet het... Mijn ouders weten dat ik dit al heel lang wil en mijn vriendinnen heb ik geen geheimen voor.. Mijn collega's weten het ook allemaal, ook omdat ik straks 6 weken vakantie heb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus78 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb het eigenlijk alleen maar verteld aan man, kids, ouders, broer, vriendin en excollega. Tussen neus en lippen door tegen nieuwe teamleidster ( ben net begonnen met nieuw werk) verteld. De rest ziet het wel, of juist niet, boeien!xx Susan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Ik heb het de eerste keer niet op mijn werk verteld, omdat ik alleen cliënten had waartegen ik me moest verantwoorden, dit waren voornamelijk oudere mensen ik heb toen gewoon vrij genomen. Wel wisten toen vrienden en familie het, ik ben er verder ook heel open ver, maakt me echt niks uit! Wie wil mag zelfs de foto's zien De tweede keer toen ik voor een heroperatie moest heb ik het leuk verteld op mijn werk, ik had geen zin om smoezen te verzinnen. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van iemand een rare reactie gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estrella Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Jeetje als ik sommige hersteltijden lees denk ik huh?? Wat heb ik een geluk gehad!Ik heb het 4 mensen verteld en niet op werk! Heb 3 dagen vrij genomen samen met het weekend zat ik dus op 5 en ging maandag gewoon weer werken!Niemand heeft het door maar ik denk volgend jaar zomer in bikini dat het dan wel zou kunnen dat het opgemerkt wordt want ze zijn natuurlijk erg stevig! Niet dat ze nep lijken maar het is natuurlijk opvallender dan hoe ik er voorheen in bikini rondliep ook al was die met vulling!Ik werk op een kantoor dus bof daarmee in combinatie met een snel herstel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeder Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Ik had geen keus, want zonder veeeeeel hulp had ik dit nooit kunnen doen. Aangezien ik in de zorg werk had ik ook wel wat uit te leggen.. Maar ik had veel selectieer moeten zijn...zeg het tegen zo weinig mogelijk mensen.. Ik heb erg veel spijt, als ik het over moest doen had ik het niet tegen collega's gezegt, alleen leidinggevende, en zeker niet tegen een schoolpleinmoeder... Dit mijn tip van de dag...zwijg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jellebel Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Ik heb het tegen mijn ouders verteld en mijn tante waar ik heel close mee ben, die tegelijk oppas is van mijn dochtertje. Zij hebben me fantastisch geholpen. Tegen enkele meiden van de sportclub omdat ze inmiddels goede vriendinnen zijn geworden en het opvalt als ik even niet kom Verder tegen 1 moeder van een vriendje van mijn zoontje, zij heeft me zo geweldig geholpen en we hoeven niet bang te zijn van elkaar dat we dingen gaan roepen tegen anderen. Een handje vol mensen weet ervan, dat is niet erg. Ze komen er straks wel achter denk ik dan. Ik werk in het bedrijf van mijn partner dus kreeg een weekje vrij Aankomende week ga ik weer werken. Tegen collega's (alleen mannen) hebben we een ander verhaaltje verteld.. Ik ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.