Ga naar inhoud

Beetle : 16 februari 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Beetle

Aanbevolen berichten

Dag Beetle,

Ook van mij nog een dikke proficiat met je nieuwe borsten!!! :125:

Ik heb dat branderige gevoel ook gehad aan één kant (aan de andere kant voel ik nog altijd helemaal niks),bij mij heeft dat een week of 2 geduurd. Komt wel goed!

Ademen ging bij mij ook niet zo vlot (pijnlijk), ik probeerde vooral via m'n buik adem te halen (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :huh: ).

Tot schrijfs,

Sarah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank jullie wel ladies.

Morgen gelukkig het tape eraf, ben ik wel blij mee dan zie ik ze eindelijk helemaal!!

Merk dus wel dat lang zitten en teveel lopen niet prettig is, al mijn spieren voel ik, ook onder mijn oksels, soort van kramp en trekken tegelijk.

Zal er ook wel bij horen maar af en toe beangstig dat me wel.

Maar goed morgen eind van de middag spannend hoor!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetle,

Zak ook komen door dat er een gewicht aan beide kanten is bij gekomen en je huid hier super aan moet wennen. Ik hoop dat het bij mij ook gaat meevallen nog 5 dagen dan ben ik aan de beurt.

Gr. Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal,

Gaat super hier, vandaag tape eraf laten halen, en wat zijn ze mooi!!! :wub:

Moet nog even de tape resten eraf halen, vanavond even lekker douchen, eindelijk!!

Geen knoopjes of hechtingen die verwijderd moesten worden helemaal niets.

Heb litteken zalf meegekregen en over 3 maanden mag ik terug komen.

Dr. Roddi zei laat maar eens zien.

Dus hup truitje uit (ben nog nooit zo snel geweest) hehe..

En ja hoor tape eraf en toen mocht ik kijken... WAUW, tranen schoten nog net niet in mijn ogen. Maar wat zijn ze mooi.

Dr. Roddi zei meteen zo dat ziet er fantastich uit. Ik zeg, ja je hebt mooi werk geleverd!!

Men de hele weg terug kon de lach niet meer van mijn gezicht.

Mijn vriend zei altijd voor mij hoef je het niet te doen maar steun je er wel in, en nu... haha hij vindt ze kei mooi!

Veel veranderen zullen ze niet meer zei de pc, dus maar hopen dat het ook zo blijft, heb ik geen problemen mee haha

Als ze niet meer zo rood zijn en de taperesten eraf zijn, dan zal ik de foto's plaatsen.

Tuurlijk voel ik ze nog wel, dat trekken en alles maar het scheelt enorm nu ik een mooie sportbeha heb gekregen, hele verademing na dat tape zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Monique,

spannend he, nog 5 dagen. Ben heel benieuwd hoe het zal lopen voor je, en ik hoop dat het ook gaat meevallen voor je.

Je gaat dus voor de anatomisch en achter de spier?

Succes met de zenuwen in ieder geval ;-)

Hoi Beetle,

Zak ook komen door dat er een gewicht aan beide kanten is bij gekomen en je huid hier super aan moet wennen. Ik hoop dat het bij mij ook gaat meevallen nog 5 dagen dan ben ik aan de beurt.

Gr. Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd beetle,

met je nieuwe boobs.

fijn dat je zo tevreden bent :106: hahaha

ben wel benieuwd naar je schoonheden.

Geniet ervan al ben ik ervan overtuigd dat je dat wel doet

:116: liefs Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beetletje,

Blij voor je dat het zo goed is meegevallen en dat het resultaat al zo super is!!! Zal vast een hele verademing voor je zijn eindelijk die tape eraf, sportbh is toch wel een stuk comfortabeler.

Heel benieuwd nu naar je fotootjes! Geniet er maar van!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal,

Gaat super hier, vandaag tape eraf laten halen, en wat zijn ze mooi!!! :wub:

Moet nog even de tape resten eraf halen, vanavond even lekker douchen, eindelijk!!

Geen knoopjes of hechtingen die verwijderd moesten worden helemaal niets.

Heb litteken zalf meegekregen en over 3 maanden mag ik terug komen.

Dr. Roddi zei laat maar eens zien.

Dus hup truitje uit (ben nog nooit zo snel geweest) hehe..

En ja hoor tape eraf en toen mocht ik kijken... WAUW, tranen schoten nog net niet in mijn ogen. Maar wat zijn ze mooi.

Dr. Roddi zei meteen zo dat ziet er fantastich uit. Ik zeg, ja je hebt mooi werk geleverd!!

Men de hele weg terug kon de lach niet meer van mijn gezicht.

Mijn vriend zei altijd voor mij hoef je het niet te doen maar steun je er wel in, en nu... haha hij vindt ze kei mooi!

Veel veranderen zullen ze niet meer zei de pc, dus maar hopen dat het ook zo blijft, heb ik geen problemen mee haha

Als ze niet meer zo rood zijn en de taperesten eraf zijn, dan zal ik de foto's plaatsen.

Tuurlijk voel ik ze nog wel, dat trekken en alles maar het scheelt enorm nu ik een mooie sportbeha heb gekregen, hele verademing na dat tape zeg!

Hello Beetle

Ik heb een dagje na jou een bv gehad en mn tape kan er pas maandag af <_< , ik tel de dagen hier ook af :rolleyes: en kijk er enorm naar uit!!!!!

Groetjes en proficiat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha kan ik me voorstellen Mieketje, is een hele verademing, al heb ik wel wat rode uitslag van het tape maar goed dat mag de pret niet drukken, laat ze zo lekker insmeren door mijn mannetje. Maar wat een mooi moment om voor de spiegel te staan en je tape gaat eraf. Echt genieten.

Het is wel wennen die bh maar alles beter dan het tape hoor.

Foto's komen eraan, als ik niet het fototoestel naar beneden gegooid hebt heheh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Beetle

gefeliciteerd met je nieuwe meiden!!

ik zit te twijfelen tussen 2 klinieken om mijn bv te gaan doen.

dr roddi van boerhaave en dr koopmann van bergman

ik heb een aa en wil naar een C cup.

heb jij misschien al foto"S die ik eventueel mag zien?

en hoe gaat het nu met je?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiala,

Ik zal vanavond eens foto's plaatsen. Dan kan je het zien.

Het gaat reuze goed, tot op heden heb ik geen moment mogen klagen en ze zien er fantastisch uit al zeg ik het zelf.

Tuurlijk merk je nog wel eens een steekje of iets,logisch.

Ik zou zo weer terug gaan naar Boerhaave.

Snel aan de beurt, super verpleging en uiteraard een super pc dr. Roddi. Alles zit bij de prijs in, zowel je bh als de litteken creme.

Ik denk dat je het beste op consult kan gaan en kijken waar je je het beste voelt.

Succes met de keuze.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beetle

waar kan ik die foto's dan zien?

ik ga eerst kijken bij dr koopmann daar heb ik op 9 maart een afspraak.

en dan ga ik een beslissing maken of ik ook een consult wil bij dr roddi.

ben echt benieuwd naar je foto's.

als ik je zo hoor, is het meegevallen he?!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha die Beetle,

Fijn voor je hoor dat je zo goed voelt en tevreden bent met je nieuwe borsten.

Ik ben ongeveer gelijk met jou geopereerd en het gaat ook wel goed hoor, maar links zit nog wat hoger dan rechts nu. Komt allemaal wel goed zegt verpleegkundige. Ik moet nog ff geduld hebben dus.

Heb jij al ergens foto's staan die ik zou mogen zien?

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

het is al weer even geleden maar sinds ik weer aan het werk ben heb ik het behoorlijk druk.

Maar nu maak ik me toch een beetje zorgen dus graag jullie raad, advies.

Ik heb van de week mijn armen teveel gebruikt met rekken en strekken(denk ik) nu heb ik in mijn rechter borst een flinke steek gehad, alsof er iets lostrok zeg maar. Maar als ik ademhaal of loop dan voel ik iets aan de binnenkant van mijn borsten tegen het midden aan duwen... zeg maar op de plaats van mijn tepel en dan van binnen uit.

Het is behoorlijk gevoelig kan ik je zeggen, wat zou het kunnen zijn? Hebben jullie dat ook?

Van mijn andere borst heb ik totaal geen last eigenlijk. Die zit daar prima :)

@Madeleine, tja foto's wil ik al een eeuwigheid plaatsen maar de foto's krijg ik maar nietop mijn pc.

Mijn vriend gaat het weekend ook eens puzzelen. Maar komen zullen ze er!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Beetle,

Ja, lastig he al die pijntjes, waarvan je niet weet of het goed is of niet. Ik voel het ook trekken hoor en voelt aan binnenkant van mijn ribbenkast nog heel beurs. Af en toe steekt het ook. Niet van binnen onder de tepel, maar dus nog iets meer naar binnen. Ik denk dat het er bij hoort, maar als je twijfelt gewoon de kliniek bellen. Daar zijn ze voor.

Succes hoor en rustig aan doen!

Zie je foto's wel verschijnen.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens, helaas afwezig wegens overlijden in de familie. Mijn omaatje.

Mijn moeder was (is) er zo kapot van dat ik haar voorlopig even steun, we hebben namelijk nog niet zolang geleden ook Opaatje verloren.

Dus valt niet mee allemaal.

Maar kan jullie natuurlijk niet onthouden hoe het nu gaat met mijn mooie meiden.

Het gaat echt super! Heb totaal nergens last van.

Draag overdag nog de sportbeha en de avond is ie lekker uit.

Heb eigenlijk de afgelopen weken geen klachten gehad.

Heerlijk, ze voelen al lekker soepel en niet meer zo opgezet en gespannen.

Litteken zie je nog wel (uiteraard) maar ziet er wel heel netjes uit.

Gevoel in mijn tepels is weer zo goed als vanouds. Alleen de onderkant

Ik mag dus niet klagen hahaha ik zou het zo weer doen bij Boerhave, eerlijk waar 

Het enige dat ik nu graag zou willen is onder de zonnebank!!

Vanavond moet ik eigenlijk leren (jawel ik!!, heb morgen mijn ehbo examen haha dus even wat theorie doornemen).

Maar die foto's zullen er zeker opkomen, heb ik nu al zo vaak gezegd maar goed..ze komen er hoor haha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

klopt ze hebben inderdaad geen wachtlijsten. Volgens mij hebben ze nog een pc lopen maar ik heb Dr. Roddie gehad en ben daar zeer tevreden over. Zoals net vermeld de foto's (duurt nu al een eeuwigheid, plaats ik zo poedig mogelijk) ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes

Hoi hoi...

Ik ben ook wel erg benieuwd naar je foto's. Bij Boerhave hebben ze geen wachtlijst; en dat bevalt me wel! Dus ben me wat verder aan t verdiepen in Boerhavenkliniek.

Hebben ze daar maar 1 pc? Die jij ook hebt gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

Ik ben ook door Dr Roddi geholpen aleen niet in die kliniek. Ik ben er zelf zeer tevreden over. Zpals wel vele zeggen, is datr het geen spraakzame man is is wel zo. Maar het gaat er om of hij zijn werk maar goed doet toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.