Ga naar inhoud

Beetle : 16 februari 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Beetle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

he beatletje

laatste dagje voor jou.... morgen is het gebeurd en kun je ook meepraten over alle leuke en minder leuke dingen. veel succes alvast en ik hoop dat alles, opname en narcose en ontwaken en pijn voor je zal meevallen.

veel succes en liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat!

Het is voorbij gevlogen die week haha!!

Thanks voor je lieve berichtje, ik ben benieuwd maar laat zo snel mogelijk weten hoe alles is verlopen.

Liefs x

Beetle

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil je ff enorm veel sterkte toewensen,kop op

het gaat helemaal goedkomen,voor je het weet,loop je alweer rond of je ze al jaren hebt.

maar voor nu,sterkte en sucses!

zal aan je denken,tot snel weer,met hopenlijk goed verslag.

hopenlijk goede nachtrust en lekker nog ff op je buik of zij zonder zeurderig pijntje hier end aar.

tot gauw,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid met je operatie!

We horen en zien je verslag wel hoe het is gegaan!

Rust lekker uit als ze er zitten en geniet er al van!:)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

dank jullie wel voor jullie berichen.

Hierbij mijn verslag van de dag. Een tweeling is geboren ;-)

Om 5 uur zijn we de deur uitgegaan zodat we in ieder geval op tijd in de kliniek waren, maar goed ook want we hadden behoorlijk wat sneeuw onderweg.

Eenmaal aangekomen moesten mijn vriend en ik nog even in de wachkamer zitten.

We werden om 07.30uur opgehaald door een verpleger (Ilke). Hij bracht ons naar boven tot we bij een deur aankwamen,daar werd gezegd dat het een steriele ruimte was en ik dus nu afscheid van mijn mannetje moest nemen.. SLIK dat was moeilijk, heb wel even een traantje weg gepinkt, had verwacht dat ie mee kon naar mijn bed maar helaas.

De zenuwen voor de narcose werden me even teveel en Ilke stelde me enorm op mijn gemak.Ik mocht mijn smurfen pakje aantrekken en hij kwam naast me zitten om mij op mij gemak te stellen.

Dr. Roddi kwam binnen en ik mocht gaan poseren, smurfenjas weer uit, links een foto, vooruit een foto en ja hoor toen kwam de viltstift in aantocht. Tekenen maar!

Ik mocht mijn jas weer aan en Ilke kwam mj halen. Omdat ik angstig was voor de narcose stelde ze me enorm op mijn gemak, een ieder in de OK had begrip. Ik had gevraagd als ik me ogen weer open mag dan wel alsjeblieft mijn mannetje naast me staan.. geen probleem was dat.

08.00 werd ik de OK ingereden

Eerst koud spul door het infuus, heel raar gevoel, mijn arm werd koud...vervolgende de narcose en vervolgens werd ik wakker na allemaal onzin uitgekraamd te hebben. Mijn mannetje was er gelukkig en Ilke vroeg of k nog wist hoe hij heette..k zeg geen idee, hahaha hij lachen hij zegt je heb het wel 6x gevraagd...

09.50 was ik weer wakker.

Ik kreeg een klein beetje pijn, dus kreeg wat pijnstilling door het infuus toegediend. Heerlijk, nou lus ik wel koffie zei ik, dus Ilke had koffie gehaald en een boterham met kaas tomaat en komkommmer..mjammie dat ging er wel in. Ik was niet misselijk, niks.

Enfin, na nog een kop koffie en een bezoekje van D. Roddi, (die uitermate tevreden was over zijn werkzaamheden bij mij)..vroeg ik dus een een verpleegster (geen idee wat haar naam is maar ze was wel enorm lief en hulpzaam) of mijn infuus eruit mocht. Nou zo gezegd zo gedaan. Nu wilde ik wel naar huis.

Maar goed ik had nog 2 drains...eerst plassen en dan kijken we verder. Ik ging staan en man o man wat een raar gevoel. Inderdaad alsof er een olifant op je zit, automatisch ga je naar voren gebukt lopen.

15 minuten later mochten de drains eruit..gatver wat een smerig gevoel was dat zeg!!

Goed alles ging lekker en goed dus we mochten naar huis. Even iedereen gedag gezegd en vrolijk weggegaan..13.00 uur zaten we in de auto.. whoehoe met mijn nieuwe vrienden.Rijden ging goed alleen de bochten zijn raar,lijkt net alsof je protheses je rug op schieten, vreemd gevoel.

Eenmaal thuis lekker op bed gaan liggen, ik was me toch moe zeg. Eten drinken gaat allemaal goed. Wel heb ik het idee dat mijn tepels in vuur en vlam staan en de onderkant van mijn borsten zijn gevoelloos.

We gaan naar bed, 22.00 uuur..... paracetamol erin en slapen maar...NOT!!!

Omdat ik overdag zo moeilijk uit bed kom heb ik dus enorme spierpijn in mijn buik....om de 2 uur wakker geweest....maar goed niet door extreme pijn in de borsten maar in mijn buik haha.

Nu voel ik me behalve moe, redelijk goed. Tuurlijk voel je je borsten en voel je pijntjes maar het valt me tot op heden reuze mee, heb geen enorme pijn gehad.

Af en toe ee messteek in de borst, af en toe last bij de oksel en over gevoelige tepels.

Maar ik voel me verder super goed. En wat zijn ze mooi!!!!

Ze zitten nu flink ingetaped maar vind ze nu al mooi hahaha

Van mij mogen de zo blijven. En mijn vriend die kan zijn ogen er niet vanaf houden, en zingt liedjesover een groen groen knollen land hahaha

Volgende week woensdag terugkomen bij Dr. Roddi, dan gaat de tape eraf en krijg ik een sportbeha.

Wat een team hebben ze daar in Boerhave lopen, ze leven met je mee, je bent geen nummer. Houden overal rekening mee, echt super!!!

Nou meiden tot snel weer!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar is ze weer!!! beetletje!

gefeliciteerd met je boobs (waar je U tegen zegt!)

in ieder geval super om te lezen dat het allemaal naar wens gaat, niet teveel pijn en een paar seconden slaap :)

nu gaat het pas echt beginnen! laat je maar lekker verwennen en hou je vriend op afstand!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er helemaal happy mee tot het nu gaat. Inderdaad behalve het slapen maar verders toppie.

Heerlijk om ook even je verhaal kwijt te kunnen op het forum, we zijn weer een ervaring rijker en 2 fantastiche boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

de dag is weer bijna om, vandaag is het allemaal redelijk verlopen. Het brand allemaal een beetje.

Verder ben ik al redelijk mobiel, maar mijn vriend remt me wel. Uit bed komen gaat gelukkig goed en erin ook.

Moet natuurlijk niet te vroeg juichen maar goed we mogen niet klagen tot op heden.

Zal morgen eens kijken om foto's te plaatsen, ze zitten nog wel stevig verpakt in de tape maar dan hebben jullie alvast een idee.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 2

Is net als nacht 1 verlopen, veel wakker door de spierpijn in mijn buik. Ook merk je goed dat de druk op je borstkas een overheersende rol gaat spelen.

Hadden jullie dat ook, als je diep in ademt je borstkast tja.. zeg maar verkrampt.. weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.

Verder voel ik me redelijk goed, wat meer steekjes maar goed te hebben eigenlijk, overdag heb ik geen paracetamol maar de nachten wel, om maar te zorgen dat die druk en spierpijn verminderd.

Hebben jullie ook dat gevoel dat je tepelt in vuur en vlam staan?

Raar gevoel, gelukkig zijn het de enige punten die uit het tape steken dus kan ik ernaar blazen om ze af te koelen haha..

@ Elfje, spannend hoor, dus nog even geduld hebben. Bij wie ga je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beetletje,

Had ook de eerste dagen die druk op de borstkas waardoor je wat moeilijker diep kon inademen, hielp wel bij mij om terwijl ik een diepe teug lucht nam m'n borsten vast te houden. Klinkt misschien beetje raar, maarja, bij mij werkte 't wel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 3

Heb goed geslapen, heb ook regelmatig gedaan wat je zei Eefje, scheelt wel.

Ook heb ik de kussen zoals B-cupje dat gister vermeld had trapsgewijs neergelegd.

Super Tip!!

Ben om 04.00 wakker geworden om te plassen en toen weer heerlijk in slaap gevallen.

Vanmorgen om 07.00 uur was het hele huis wakker inclusief mijzelf.

Voel me goed, wel steekjes net of je een mesje in je borsten prikt..en een branderig gevoel.

Vandaag maar eens lekker naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey beetletje,

Blij dat je wat gehad heb aan m'n tip!

Ook tof dat je al zo goed kunt slapen, en straks eens lekker buiten een frisse neus halen zal je ook deugd doen! Fijne dag gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Beetle,

Hoe is 't nu? Gefeliciteerd trouwens nog!

Het branderige gevoel duurt wel even. En ook herken ik het niet zo diep kunnen ademhalen. Ben blij dat ik niet verkouden ben :141: .

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.