Ga naar inhoud

Gevoel in tepels


Gast Cadren

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of hier al een onderwerp over is, maar ik vroeg het me toch af na een gesprek in de Chat-room.

Is het zo dat de gevoel in je tepels blijvend verdwijnt na een vergroting?

Of verschilt dat per persoon of per soort vergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nochtans weinig gelezen dat het gevoel helemaal wegblijft en lees al 2 jaar op fora .

Het is wel zo dat het gevoel - eens genezen (praat over maanden) - minder intens is als voor mijn bv .

Na de bv 'werkten' (bij koude of aanraking) ze na een 2-tal weken wel maar ik voelde ze niet hard worden , dat heeft toch een half jaar geduurt .

De onderkant van mijn borsten daarentegen bleef bijna een jaar gevoelloos en dat lees ik dan wel meer .

(is wel een topic 'gevoel in borsten na bv')

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb aan de ene kant volledig me gevoel in de tepel,is nooit veranderd geweest eigenlijk.

de andere kant,is een ander verhaal,die voel ik dus niet,verdoofd gevoel zeg maar

en hij word heel langzaam hard ook,als ik het koud heb,is de ene goede kant zeg maar,hard,een 5min later komt de ander pas is om de bocht hahaha

dat gevoel verschilt wel van persoon tot persoon lees ik veel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had namelijk ergens gelezen dat sommige dames geen gevoel meer hadden in hun tepels na een bv.

Ik zit in mijn 'newbie'oriënteer fase over en van BVs en ik weet niet of ik een BV zou willen als ik geen gevoel meer in mijn tepels zou krijgen, dus ik was er benieuwd naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het gevoel minder is (zoals bij mij) of helemaal wegblijft kan dus altijd . Dat is één van de risico's van een bv . Dat risico is klein maar bestaat wél .

Er is geen verschil met plaatsing langs de tepel of borstplooi als je je dat afvraagt .

Lees ook even dit door : mogelijke complicatie's . Je zoektocht naar informatie moet immers volledig zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft de onderkant van de borst zeg maar een verdoofd gevoel, de tepels ook maar ze reageren wel, dan is het ook net overgevoelig, heel raar te omschrijven. Het voelt in ieder geval heel anders dan voor mijn BV!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had eerst heeeeel gevoelige tepels (meer pijnlijk) vlak na de operatie, en nu zijn ze minder gevoelig dan voorheen. Hoop ook wel dat het terugkomt zoals vroeger, want toen waren ze nogal gevoelig op een 'goede' manier zeg maar, maar kan me er ook niet heel druk om maken eigenlijk... de onderkanten zijn ook nog een beetje 'verdoofd' bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook erge gevoelige tepels, 2 weken na de operatie. Je hoeft er niet aan te komen!!!

Terwijl ik voor de operatie helemaal geen gevoelige tepels had. Hopen dat t bijtrekt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de operatie waren beide tepels en bepaalde delen van de borsten (de huid althans) gevoelloos. Na een week had ik het gevoel in mijn borsten terug, één tepel bleef gevoelloos en de andere was super overgevoelig!! Dat is dan langzaam beter geworden, ondertussen heb ik daarin een quasi normaal gevoel (na 8 weken). De andere is nog steeds gevoelloos. Ze zijn wel beide blijven "werken" (stijf worden bij koude :65: enz. haha). Misschien komt het gevoel in die ene tepel nog terug, maar dat is niet helemaal te voorspellen...

Ik zit er niet mee, he weegt niet op tegen de "voordelen" :68: maar dat is uiteraard een persoonlijke situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.