Ga naar inhoud

welk merk en type implantaat


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben op zoek naar een implantaat wat 10 tot 11 cm breed is, projectie van 5,5 tot 7 cm heeft, rond extra high profile, hoog cohesief,

cc's tussen 300 en 400 schat ik dat er dan in zal zitten.

bestaat deze zover jullie weten en welke pc werkt hiermee? evt prijs van dergelijke ingreep bij de pc als deze bij jullie bekend is zou fijn zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder van 2,

toevallig ben ik net aan het zoeken naar de projectie welke ik zal krijgen.

Met Mentor Memorygel prothesen (extra high profile) heb je met 400cc een diameter van 10.8cm een projectie 5.6cm!

Heb ik hierop gevonden: http://www.justbreastimplants.com/breast_implants/mg_siltex_ultra_hp.htm

Nadeel voor jou is dan dat het cohesive I is.... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoog cohesief betekent toch dat de inhoud minder vloeibaar is of heb ik dat mis?

Ik probeer me te oriënteren op een ander merk dan de Monobloc maar ben vrij smal en heb nu met 300cc niet wat ik verwacht had, ook niet na het passen destijds. Volgens mij hebben de protheses die ik nu heb 11,5 cm doorsnee, meen dat ergens gelezen te hebben.

Ze veranderen misschien nog wel wat maar niet zodanig dat ik er écht happy mee zal zijn qua formaat.

Mijn voorkeur gaat naar inhoud die dan hoog cohesief zou zijn (waarvan ik denk dat het dat dus betekent) en wil toch écht zeker op een C uitkomen wat dan bij nepboobs een D in bh zou zijn. Nu heb ik 75C maar oogt dus echt idd maar als een B en ik vind ze gewoon ook te klein. Projectie is veels te weinig.

Heb nu dus 300 cc ronde extra high profile (4,8) dualplane en weet niet of anatomisch wellicht beter zou zijn aangezien ik nogal plat was voorheen. Zou het beter zijn ze anders te plaatsen, dus voor de spier of juist achter de spier voor een resultaat met maximum projectie na genezing?

Wil ook een decollete wat er nu niet is en dus moeten ze ook meer naar elkaar toe.

Ik ben nu dus nog lang niet tevreden over het resultaat en ga voor de perfecte boobjob nog 1x geld uitgeven.....

Als ik bij de linken kijk die Bcupje destijds op de site heeft geplaatst lopen die eigenlijk allemaal dood en ik heb natuurlijk geen catalogus van de merken om te vergelijken.

Ik hoop zo dat er hier meiden rondlopen die mij kunnen helpen met advies, ook al zijn jullie geen artsen ik weet dat hier kennis rondloopt!!!!!

:help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja lastig. Ben niet zo heel erg thuis in alle protheses. Ik kreeg van mijn pc te horen dat ik smal ben in mijn borsten, maar weet niet wat precies de cm waren. Mijn prothese is ook extra high maar is wel 12 cm met projectie van 6.1. Nou had ik hangende borsten die opgevuld moesten worden. Ik heb hier zeker wel een decolleté hiermee. Misschien handig om toch weer consulten te doen en daar dan ook duidelijk aangeven wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien handig om toch weer consulten te doen en daar dan ook duidelijk aangeven wat je wil.

Goed plan!!

ik wil dan graag allerlei voor verschillende soorten implantaten, verschillende plaatsingen en pc's......

Als ik hier goed genoeg gelezen heb dan moet ik dus consulten plannen bij Nio, de Meijere, Plovier, Straten......

Nog meer gouden handjes bekend hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Straten zei trouwens tijdens het consult gesprek dat het ook ligt aan de pc of je borsten dicht tegen elkaar aan gaan staan of niet. Nou is het natuurlijk zo dat je eigen bouw hier ook veel invloed op heeft, maar volgens Dr Straten kan hij met zijn magische handjes er toch wel voor zorgen dat je een mooi decollete krijgt. Hij gaf aan dat hij eigenlijk bijna altijd werkt op een zodanige manier dat dat het effect is ( ik had namelijk gevraagd of die mij ver uit elkaar zouden komen te staan, anders hoef ik namelijk geen BV dan valt het allemaal beter op aangezien ze ook groter zijn!)

@ moeder van 2: Onderstaande informatie heb ik trouwens gevonden op de website van Diana Gabriels:

  • Cohesive I, de zachtst aanvoelende gel
  • Cohesive II, een enigszins stevigere gel voor artsen/patiënten die een steviger aanvoelend implantaat wensen
  • Cohesive III, de stevigste gel van, die vormbehoud koppelt aan een aangenaam gevoel van stevigheid, voor optimale esthetische resultaten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder van 2,

Cereform heeft een serie die extra cohesief is :

---------------Breedte projectie

RVH 280cc-------10,3 5,4

RVH 310cc------ 10,6 5,7

RVH 340cc------ 10,9 5,9

RVH 370cc-------11,2 6,0

RVH 400cc-------11,5 6,3

RVH staat voor: round very high en dit is een extra cohesive gel, extra hard dus. Ik heb deze in 600 cc en vind hem natuurlijk aanvoelen.

Bij Natrelle heb je de extra full projectie van 310cc, die is 11 cm breed echet een projectie van 5,4 cm.

Motiva heeft een prothese extra high van 11cm breed met een projectie van 5,5 cm.

Ik hoop dat je iets kan met deze informatie.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mentor, Anatomisch, High Profile met een breedte van 12 cm met 6 cm projectie, cohesive 3. Cupmaat 70 E heb ik nu, dr Straten werkt hiermee o.a. bij Diana Gabriels, Heyendael en Aesthetic Beauty Clinics. Zie mijn foto's ;) en als je ze geheel wil zien kan je een vriendschapsverzoek sturen.

Misschien dat ze ook smallere protheses hebben met een hoge projectie.

Ik heb juist voor wat bredere protheses gekozen zodat ik wat meer decollete kreeg (spleetje) en, anatomisch/dual plane voor het natuurlijk resultaat. Voor de spier ga je vaak randen en rimpels zien, zelfs met cohesive 3. Als je een dual plane plaatsing kiest heb je daar geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Mentor, Anatomisch, High Profile met een breedte van 12 cm met 6 cm projectie, cohesive 3. Cupmaat 70 E heb ik nu, dr Straten werkt hiermee o.a. bij Diana Gabriels, Heyendael en Aesthetic Beauty Clinics. Zie mijn foto's ;) en als je ze geheel wil zien kan je een vriendschapsverzoek sturen.

Misschien dat ze ook smallere protheses hebben met een hoge projectie.

De vraag was juist over een breedte van 10 tot max 11 cm dus dan valt die van Mentor al af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Straten zei trouwens tijdens het consult gesprek dat het ook ligt aan de pc of je borsten dicht tegen elkaar aan gaan staan of niet. Nou is het natuurlijk zo dat je eigen bouw hier ook veel invloed op heeft, maar volgens Dr Straten kan hij met zijn magische handjes er toch wel voor zorgen dat je een mooi decollete krijgt. Hij gaf aan dat hij eigenlijk bijna altijd werkt op een zodanige manier dat dat het effect is ( ik had namelijk gevraagd of die mij ver uit elkaar zouden komen te staan, anders hoef ik namelijk geen BV dan valt het allemaal beter op aangezien ze ook groter zijn!)

@ moeder van 2: Onderstaande informatie heb ik trouwens gevonden op de website van Diana Gabriels:

  • Cohesive I, de zachtst aanvoelende gel
  • Cohesive II, een enigszins stevigere gel voor artsen/patiënten die een steviger aanvoelend implantaat wensen
  • Cohesive III, de stevigste gel van, die vormbehoud koppelt aan een aangenaam gevoel van stevigheid, voor optimale esthetische resultaten

Haha klopt! Hij heeft bij mij meer decollete gecreëerd door de protheses breder te kiezen.

De vraag was juist over een breedte van 10 tot max 11 cm dus dan valt die van Mentor al af..

Ze heeft er nu één van 11,5 misschien zegt Straten wel dat de 12 wel mogelijk is bij haar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha klopt! Hij heeft bij mij meer decollete gecreëerd door de protheses breder te kiezen.

Wat ben ik blij met je reactie! Ik was al helemaal aan de twijfel geslagen omdat hij mijn protheses dus ook wat breder heeft gekozen dan wat ik zelf ben. Ik had namelijk vernomen dat de protheses minder breed moesten zijn als dat je zelf bent! Daar hoef ik me dus niet meer zorgen over te maken!

Moet zeggen dat dit forum heel erg fijn is en ik heel wat heb opgestoken er van, maar het maakt me aan de andere kant ook wel onzeker hoor alle info die hier gegeven word!

@ Moeder van 2: Ik zou inderdaad ook wat consult inplannen bij verschillende dokter, vragen met welke protheses zij werken en wat het effect hiervan is. En natuurlijk duidelijk aangeven wat je zelf graag wil en of dat daarmee mogelijk is (eventueel naar foto's op het forum kijken, kan ook helpen! Kijken welke soort protheses de dames hebben met de borsten die jij erg mooi vind)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha klopt! Hij heeft bij mij meer decollete gecreëerd door de protheses breder te kiezen.

Ze heeft er nu één van 11,5 misschien zegt Straten wel dat de 12 wel mogelijk is bij haar?

De voorkeur voor tussen 10 en 11 cm is omdat mijn pc idd had gezegd dat ik niet te breed moest pakken omdat ik nogal smal ben.

Nu zit de linkse wel wat meer aan de buitenkant als de rechtse maar al met al is die wel mooier als de rechtse borst, die gewoon kleiner lijkt.

Misschien is een grotere dan idd ook wel mogelijk zodat er nu wel een decolleté gemaakt kan worden. Zou dat nu ook hebben gekregen maar ja ik zie het nergens, lijkt meer op 2 heuveltjes die nogal uit elkaar liggen....

Kei fijn al jullie reacties tot nu toe, hier kan ik wel wat mee.

Ga morgen eens bellen voor een consult met Straten via Diana.

Weet al dat ik met Diana zelf géén consult wil, daar heb ik al genoeg over gelezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorkeur voor tussen 10 en 11 cm is omdat mijn pc idd had gezegd dat ik niet te breed moest pakken omdat ik nogal smal ben.

Nu zit de linkse wel wat meer aan de buitenkant als de rechtse maar al met al is die wel mooier als de rechtse borst, die gewoon kleiner lijkt.

Misschien is een grotere dan idd ook wel mogelijk zodat er nu wel een decolleté gemaakt kan worden. Zou dat nu ook hebben gekregen maar ja ik zie het nergens, lijkt meer op 2 heuveltjes die nogal uit elkaar liggen....

Kei fijn al jullie reacties tot nu toe, hier kan ik wel wat mee.

Ga morgen eens bellen voor een consult met Straten via Diana.

Weet al dat ik met Diana zelf géén consult wil, daar heb ik al genoeg over gelezen ;)

Haha dat kun je gewoon aangeven, dat je al voldoende weet over een borstvergroting omdat je er al een gehad hebt maar dat je alleen graag nog een gesprek met Straten wil hebben. Komt vast wel goed ;)

Straten is wel van de iets bredere protheses, in ieder geval sinds dat ik er om gevraagd heb en hij het een beetje twijfelachtig toezegde heb ik hier gelezen dat hij het steeds vaker doet. Zeker als je meer een decollete wil hebben is dat wel fijn, de mijne staan natuurlijk niet helemaal tegen elkaar aan (ook niet in bh) maar ze staan wel zodanig dicht bij elkaar dat het een mooi effect geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had net al een nieuw topic gemaakt dat ik een 2nd opinion heb met Straten volgende week woensdag al!!

Had er even niet bij stil gestaan dat ik dat net zo goed hierbij kon plaatsen.

Werkt hij ook met ronde protheses of alleen de anatomische vorm?

De vrouw aan de telefoon was heel aardig toen ik zei dat ik geen consult met Diana nodig had. Ze zei ja als je al een bv hebt gehad is dat nergens voor nodig en maken we gewoon een afspraak met Straten alleen, prima! De vóór foto's meebrengen zodat hij een completer beeld heeft. Consult gratis, wissel op zich gratis tenzij er veel kapselvorming is (kan haast niet want ze zitten pas 8 weken) en de bv zelf in prijs valt me gelukkig mee.

Waar opereert hij? Voor het consult moet ik naar Barendrecht.

@pinkboobie

jij hebt van hem Mentor, Anatomisch, High Profile met een breedte van 12 cm met 6 cm projectie, cohesive 3 gekregen, van welke maat kwam jij af? Jouw foto's zijn heel mooi en zo'n resultaat wil ik wel, kom zelf van 75A/AA af maar hoop niet op een E uit te komen, dat is me net te veell.

Een D die oogt als C zie ik wél zitten, ben benieuwd welke prothese ik bij Straten dan zou moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder van 2 wat balen zeg! Ik ken je gevoelens hierbij. Ik ben nu voor de 3e X geopereerd en ben nog steeds moet te vreden! Bij het passen leek het ook een stuk groter als ik heb, daar baal ik echt enorm van!

Mag ik vragen wat je voor de operatie betaald? Aangezien je zei dat het consult gratis is en de wissel ook? (Wat houd dan in de protheses of wat moet ik hierbij voorstellen?)

Ben benieuwd wat dr. Van straten je adviseerd

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Maxime

Ik heb bij de Wellness 2395 betaald. Volgens de vrouw van de kliniek van Diana is het consult bij de kliniek van Diana altijd gratis.

Voor het verwijderen van de oude implantaten wordt bij Straten niks gerekend bij een wissel ook al is de oude bv ergens anders gedaan.

Alleen dus extra kosten bij het verwijderen als er veel kapselvorming is, hoeveel dat dan kost weet ik niet.

Ik betaal bij Straten via Diana dus alleen 2600 voor rond of 3500 voor anatomisch voor een normale bv maar krijg er een wissel voor .

Bedrag wordt natuurlijk wel hoger als ik over de 500cc zou gaan maar kweet zeker dat dat niet gaat zijn, dan val ik om :45:

Op welke maat had jij de 3e keer uit willen komen en wat ik het geworden tot nu toe?

Balen he, die pasprotheses geven een zó verkeerd beeld en dat die artsen bij het passen nou eens eerlijk erbij zeggen dat het een vertekend beeld geeft omdat ze los in de bh hangen....maar dat doen ze dan weer niet. Gevolg, vaak ontevreden dames die een wissel doen en dus wéér geld moeten uitgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Maxime

Ik heb bij de Wellness 2395 betaald. Volgens de vrouw van de kliniek van Diana is het consult bij de kliniek van Diana altijd gratis.

Voor het verwijderen van de oude implantaten wordt bij Straten niks gerekend bij een wissel ook al is de oude bv ergens anders gedaan.

Alleen dus extra kosten bij het verwijderen als er veel kapselvorming is, hoeveel dat dan kost weet ik niet.

Ik betaal bij Straten via Diana dus alleen 2600 voor rond of 3500 voor anatomisch voor een normale bv maar krijg er een wissel voor .

Bedrag wordt natuurlijk wel hoger als ik over de 500cc zou gaan maar kweet zeker dat dat niet gaat zijn, dan val ik om :45:

Op welke maat had jij de 3e keer uit willen komen en wat ik het geworden tot nu toe?

Balen he, die pasprotheses geven een zó verkeerd beeld en dat die artsen bij het passen nou eens eerlijk erbij zeggen dat het een vertekend beeld geeft omdat ze los in de bh hangen....maar dat doen ze dan weer niet. Gevolg, vaak ontevreden dames die een wissel doen en dus wéér geld moeten uitgeven.

Dat is echt wel super fijn dat ze voor een consult zowiezo niks rekenen, voor de wissel ook niks en dan alleen maar die kosten die je noemde voor de ronde 2600 rond of 3500 anatomisch!

Heb je dat aangegeven of iets dat je nu niet tevreden ben? Dat ze zeiden ze voor de wissel niks rekenen of is dat syandaart bij hun? Wel echt super fijn!

Als ik dat geweten had ik ben met mijn 3 operatie's in het totaal dik bijna €9000 kwijt geweest :( En dan ben ik nog niet helemaal tevreden over het resultaat. Wel al qua stand wat beter, maar qua grootte en hoe dicht ze bij elkaar staan nog niet.

Ze zeggen dan op een gegeven moment moet je het ook wel accepteren, maar of dat kan als je niet tevreden ben en bij andere mooie resultaten ziet. Is het echt moeilijk. Heb jij denk ik ook!!

Ik wou zelf eigenlijk echt wel op bh maat 75e uitkomen. Ik heb nu qua sportbh 80C aan van triumph triaction, vanwege net na de operatie ik zo opgezet was haha.

Baal echt enorm. Wacht het even nog 6 weken af, voor de 2e controle en anders ga ik het zeker aankaarten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maxime,

hoe pas je eigenlijk als je al protheses hebt?

ik bedoel, bij een wissel ga je eerst terug naar af en dan de nieuwe cc's erin.

Snap je hoe ik het bedoel?

ik weet niet goed hoe ik een beeld zal krijgen van nieuwe boobs zolang de oude er nog in zitten.

Ze deden dan niet de 450cc in mijn bh, maar juist wat ik miste tot aan die 450cc.

Ik had zelf 280cc dus dan deden ze er 170cc erbij zodat ik samen op die 450cc zou komen..

Maar helaas toch oogt dat dan groter als dat je uiteindelijk krijgt:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
On 10/27/2013 at 9:42 PM, Queen-ans said:

Wat ben ik blij met je reactie! Ik was al helemaal aan de twijfel geslagen omdat hij mijn protheses dus ook wat breder heeft gekozen dan wat ik zelf ben. Ik had namelijk vernomen dat de protheses minder breed moesten zijn als dat je zelf bent! Daar hoef ik me dus niet meer zorgen over te maken!

Moet zeggen dat dit forum heel erg fijn is en ik heel wat heb opgestoken er van, maar het maakt me aan de andere kant ook wel onzeker hoor alle info die hier gegeven word!

@ Moeder van 2: Ik zou inderdaad ook wat consult inplannen bij verschillende dokter, vragen met welke protheses zij werken en wat het effect hiervan is. En natuurlijk duidelijk aangeven wat je zelf graag wil en of dat daarmee mogelijk is (eventueel naar foto's op het forum kijken, kan ook helpen! Kijken welke soort protheses de dames hebben met de borsten die jij erg mooi vind)

 

Herkenbaar hoor, al die informatie, @Queen-ans! Ik dacht dat ik me goed voorbereid had en met twee consulten een weloverwogen beslissing heb gemaakt, maar nu ik nóg meer informatie lees wordt ik een beetje bang en zegt een stemmetje in mijn hoofd of ik de operatie niet af moet zeggen en moet verplaatsen, om eerst opnieuw informatie te verzamelen >< Het gaat me nu vooral om dat ik nog twijfel tussen 2 maten, of een ander soort (bv hydrogel oid) niet beter voor me is dan siliconen en ik ze niet te ver uit elkaar wil (en anders wil ik wel een push up of iets kunnen dragen waardoor ik wat extra vavavoom kan creeren).


PinkBoobie, het lukt me even niet om ná jouw onderstaande tag verder te gaan, maarre, zou ik toegang tot je album mogen hebben? Daar je geloof ik redelijk overeen komt met hetgeen ik krijg/wil :)

 

 

@PinkBoobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.