Ga naar inhoud

Wanneer weer werken/school na bv?


LaLuna

Wanneer weer werken/school na bv?  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer weer werken/school na bv?

    • Binnen 1-7 dagen
      4
    • Na 1,5 week
      8
    • Na 2 weken
      12
    • Na 2,5 week
      7
    • Na 3 weken
      8
    • Langer dan 3 weken
      13


Aanbevolen berichten

Ik ben hier erg benieuwd naar. Hoelang ben je gemiddeld, uit je normale routine? Ik zit op het HBO en kan niet langer dan een week missen.
Denk dat het voor mij het slimste is om tijdens de kerstvakantie mijn bv te plannen. Tenzij deze poll aangeeft, dat 1 week voldoende is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit per persoon en natuurlijk per beroep heel erg verschilt wanneer je weer aan het werk gaat.

Met school moet je denk ik wel even opletten met het dragen van je boeken. Ik weet niet hoe lang jou dagen zijn op school, maar ik denk dat het best pittig is na een week om weer alle lessen te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 1 week naar een bijeenkomst geweest hoefde alleen maar 4 uurtjes te zitten en na 2,5 uur ben ik naar huis gegaan. Mijn borsten stonden op knappen en deden echt zeer...

Ik heb afgelopen week 19 uurtjes gewerkt en vond het pittig genoeg, Misschien ook wel omdat ik nog 3 kids thuis heb maar ik ben blij dat ik nog niet aan de slag hoef.

Per 11 nov wordt ik pas volledig beter gemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hallo,

Ik wordt woensdag geopereerd en hoop op maandag weer aan de slag te kunnen (voor de klas)...

phoeee he dat is snel weer na je operatie...

Ik heb bijna 7 weken vrij na mijn operatie... gewoon omdat het kan ;)

Maar ik krijg ze dual plane en werk in de zorg dus ik moest sowieso 6 weken vrij hebben... en ik vond het ook wel erg prettig om de feestdagen vrij te zijn dus die heb ik maar als extra vakantie genomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe een leren werken opleiding in de zorg. Ik heb na mijn wissel 4 weken niet gewerkt. Na 4 weken ging ik 4 uurtjes per dag werken, na 5 weken 6 uurtjes per dag en na 6 weken weer volledig.

Wel ging ik na 1 week weer naar school. Ik had een lieve klasgenoot die me ophaalde met de auto, nam geen zware tas mee en liet andere de zware deuren openen ;) dat ging op zich wel, behalve de vermoeidheid, dat viel me wel zwaar op school, maar wilde ook geen lessen missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik moet na 15 dagen terug werken in de zorg maar wel met redelijk zelfstandige mensen. De zware dingen zoals wasmanden dragen en aardappelen afgieten laat ik aan hun over. Ik doe thuis bijna ook alle huishoudelijke taken terug en heb 2 kindjes in huis dus niets doen gaat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop na 12 dagen weer te kunnen werken...Normaal krijg je toch geen ziekteverlof bij plastische chirurgie? Dus ik kan enkel nog de rest van mijn verlof opnemen en 2 daagjes onbetaald verlof. Of zijn er meiden die toch enkele daagjes ziekte hebben gekregen van pc? Misschien is er een verschil in België/Nederland? Ik weet nog steeds niet wat ik familie zal vertellen. Mijn man is gelukkig enkele dagen thuis want de zorg van 2 kinderen en een bv...Ik weet niet wat te verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik hoop na 12 dagen weer te kunnen werken...Normaal krijg je toch geen ziekteverlof bij plastische chirurgie? Dus ik kan enkel nog de rest van mijn verlof opnemen en 2 daagjes onbetaald verlof. Of zijn er meiden die toch enkele daagjes ziekte hebben gekregen van pc? Misschien is er een verschil in België/Nederland? Ik weet nog steeds niet wat ik familie zal vertellen. Mijn man is gelukkig enkele dagen thuis want de zorg van 2 kinderen en een bv...Ik weet niet wat te verwachten.

Hoe het in belgie geregeld is weet ik niet... Ik heb het wel uitgezocht hoe het hier in Nederland geregeld is..

Hier in Nederland is het zo dat een borstvergroting onder cosmetische chirurgie valt waarin je een eigen keuze hebt.. het is geen medische noodzaak dat het uitgevoerd wordt en mag je je dus niet ziekmelden.. indien je je toch ziek meld kan het zo zijn dat je werkgever je loon stop zet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Vanmiddag is het precies een week geleden dat ik ben geopereerd. Had bedacht dat ik vandaag wel weer aan het werk zou kunnen. Protheses zijn voor de spier geplaatst. Maar dat gaat niet lukken. Ben nog veel te bang dat ze gaan verschuiven oid en heb af en toe nog pijntjes. Heb ook de neiging om krom te gaan lopen en voorzichtig. Misschien as donderdag een paar uurtjes. Ik heb een kantoorbaan maar moet wel dossiers etc uit de kast halen. Hoe ik dat volgende week ga oplossen, moet ik nog verzinnen. Heb niemand iets verteld over mn BV, alleen mijn gezin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op het HBO en ik vond het zwaar om na 2 weken weer naar school te gaan, ook met je tas e.d. het is best vermoeiend en zwaar.

Ik wil zo graag in de kerstvakantie mn bv! :( maarja laptop enzo weegt minimaal wel 3 kilo.. of ik moet me een week ziekmelden.. dan heb ik 3 weken?

Moeilijk moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op het HBO en ik vond het zwaar om na 2 weken weer naar school te gaan, ook met je tas e.d. het is best vermoeiend en zwaar.

Ik wil zo graag in de kerstvakantie mn bv! :( maarja laptop enzo weegt minimaal wel 3 kilo.. of ik moet me een week ziekmelden.. dan heb ik 3 weken?

Moeilijk moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.