Ga naar inhoud

Opmaak en emoticons werken niet


Aanbevolen berichten

Opmaak en emoticons werken niet bij mij wanneer ik antwoordt op een post . Nu lukt het wel (wanneer ik een topic start) .

Kan dus geen link plaatsen , enfin , wel een link maar geen woord 'linken' , kunnen jullie volgen ?

Ik moet voor de emo's zelf de tekens invoeren en als ik dan post , verschijnen ze wel : bvb ; en ) vlak achter elkaar = ;)

Nog iemand last van ? Doe ik iets mis omdat bvb het forum aangepast is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha triesje

miss stomme vraag, wat is IE?

alles doet t weer! hopelijk wist hij nu ook geen tekst meer als ik tussen verschillende schermen schakel (ik wil het niet eens uitproberen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag geen geschikte dag: vanmiddag was terrible, jongste was hieperdepieper, mijn oren toeterden er helemaal van en kreeg knallende koppijn

opa moest vanavond ff op de kids passen, en bij terugkomst zei opa nog dat hij zo druk was geweest, alsof hij 'iets' gekregen had.

wat ik toen niet verteld heb is dat het mannetje een grote beker cola heeft gehad (hij zeurde erom en ik maakte me er makkelijk vanaf), zou het dat zijn? hij krijgt anders nooit cola

morgen een rustiger dagje, gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.