Ga naar inhoud

Wie is jullie "boobie idool"??


Jesserke84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

Kim Kardashian , niet normaal meer ! haar wc bril moet zeker twee keer in de week vervangen worden , ivm door zak gevaar !

:61:

:45: :45: :45:

ik snap niet dat je zo ver gaat met je achterwerk?? very big tits vind ik wel mooi... maar zo'n achterwerk??

weet je wat het is... je kont kan je groter trainen.. tieten niet.. vind het zo zonde om daar siliconen in te douwen?? lijkt me echt niet fijn.. moet je voorstellen dat je op je tieten zou moeten zitten?? zou toch totaal niet lekker zitten op siliconen.. ik zou contant bang zijn dat die scheurt.. :blink: :blink:

maar mijn favoriet blijf michelle lewin punt uit :15::15: die heeft trouwens ook een mooi achterwerk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45:

ik snap niet dat je zo ver gaat met je achterwerk?? very big tits vind ik wel mooi... maar zo'n achterwerk??

weet je wat het is... je kont kan je groter trainen.. tieten niet.. vind het zo zonde om daar siliconen in te douwen?? lijkt me echt niet fijn.. moet je voorstellen dat je op je tieten zou moeten zitten?? zou toch totaal niet lekker zitten op siliconen.. ik zou contant bang zijn dat die scheurt.. :blink: :blink:

maar mijn favoriet blijf michelle lewin punt uit :15::15: die heeft trouwens ook een mooi achterwerk!

Een mooi achterwerk en big tits , I LIKE IT . Maar dit gaat te ver mede ook door siliconen inderdaad , te veel van het goede . Het schijnt dat haar hubbie er erg weg van is ..

Onze Nederlandse Kelly heeft ook implantaten in haar achterwerk , die deed toen ooit is mee met het programma sterren op het ijs .... Nou je raad het al ... Zo.. die maakte een smakker... Gerard Joling die het toen presenteerde kwam niet meer bij van lachen ... Het was ook geen gezicht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou kijk dat bedoel ik.. die kon gelijk een MRI scan maken om te checken of der bil niet gescheurd was....

:blink: klinkt wel erg vreemd eigenlijk... "dokter!! ik ben op me bipsje gevallen nu moet je ff kijken of die gescheurd is!!"

dure bussines....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai Michelle Lewin, kende ze niet maar wat een lijf! Jammer dat ik om zo'n lijf te krijgen geen tijd heb en eigenlijk ook wel net iets te lui ben :)

Ik zie mezelf nu eenmaal niet 5 dagen in de fitness zitten met een baan, 2 kids en een man dat van maandag tot vrijdag in NL werkt en dus enkel in het weekend thuis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou kijk dat bedoel ik.. die kon gelijk een MRI scan maken om te checken of der bil niet gescheurd was....

:blink: klinkt wel erg vreemd eigenlijk... "dokter!! ik ben op me bipsje gevallen nu moet je ff kijken of die gescheurd is!!"

dure bussines....

Ja link toch .. Ik heb ook wel eens gezien , geloof bij het programma Reportage , een vrouw die puur siliconen troep liet inspuiten in de kont .... en paar jaar verder begon de ellende , gezondheidsklachten de siliconen waren hun eigen weg ingeslagen, haar billen waren verminkt en ze kon haast niet meer lopen ... Troep !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.