Ga naar inhoud

Wie is jullie "boobie idool"??


Jesserke84

Aanbevolen berichten

  • 9 months later...
  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste Reactie

omg haha, dat ziet er gewoon te grappig uit :P bah. die hebben geen skippyballen meer nodig om buiten te spelen :P

Kan me goed inbeelden dat hun mannen zich geintimideerd voelen hahahaha!!!

Oh my gosh!! Hier kan ik dus ziek van worden....misselijk dus :99:

Prinsesje99 :45::45::45:

Ja,dit kan toch niet meer gezond zijn he..waar zaten die met hun verstand

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachicon.giferover!.jpg

My god...dit gaat erover!!

Barb wire , wanneer wordt jij geholpen ? jij gaat ook voor een super cc !

Ik wilde deze cc ook maar moest het in een stappen plan doen , van 250 cc naar 700 cc

en wellicht over een paar jaar naar meer . Maar voorlopig ben ik , en mijn man :6: nu zeer tevreden

hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb wire , wanneer wordt jij geholpen ? jij gaat ook voor een super cc !

Ik wilde deze cc ook maar moest het in een stappen plan doen , van 250 cc naar 700 cc

en wellicht over een paar jaar naar meer . Maar voorlopig ben ik , en mijn man :6: nu zeer tevreden

hoor !

Ik mag de zesde November..nog eventjes wachten dus voor mij...ja ik ga voor de 925cc...maaar die gaan er eeeeccchhttt niet uitzien zoals de dames op de foto's hahahaha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag de zesde November..nog eventjes wachten dus voor mij...ja ik ga voor de 925cc...maaar die gaan er eeeeccchhttt niet uitzien zoals de dames op de foto's hahahaha!!!

Ohh... oke even wachten nog , maar je krijgt super mooie boobies en nee natuurlijk niet zoals die overdreven ballen.

Die van jou worden prachtig , wil ik ook :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.