Ga naar inhoud

Justme : 29 januari 2010 : Dr Roddi : Franziscushospitaal


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op deze site. Zal ik me maar meteen voorstellen, ik ben 26 jaar en denk er al een jaar of 9 aan om een bv te ondergaan. Ik heb er een tijdje mee gewacht omdat het toch niet niks is zo een borstvergroting. Inmiddels na goed erover nagedacht te hebben heb ik afgelopen vrijdag 29-01-'10 mijn bv bij dr Roddi gehad. Ik heb niet erg veel pijn gehad maar wel erg misselijk geweest.

Over de bv ben ik erg tevreden zijn alleen nog wel wat gezwollen maar dat trekt wel weg. Er is 400cc ingegaan, mijn oude maat was 75b alleen niet vol van boven.

Hadden jullie ook dat er een borst wat lager hangt dan de andere?

Groetjes

Justme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Ik denk dat ik er ook nog aan moet wennen, het is toch een verschil ook in vorm.

Voor mn bv had ik geen volle borsten, daardoor was de bovenkant en het middenstuk erg leeg.

Nu is het helemaal gevuld, het zeker wel mooier geworden.

Ben je ook tevreden met de grootte en de vorm van je borsten na de bv?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... als je borsten groter worden door een bv dan worden die minimale minpuntjes in eens een stuk beter zichtbaar en lijken ze groter..

en ik ben erg tevreden,het lijken haast mijn eigenste,ooit alleen dan een maatje groter haha..

heb je foto's?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey justme,

gefeliciteerd met je nieuwe borsten :D

een foto site kun je aan maken op www.mijnalbums.nl

ben wel erg nieuwsgierig ;)

gaat het nog goed met je ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Justme,

Proficiat met je nieuwe boobies! Weet je al welke maat je ongeveer zult uitkomen? Of welke maat wenste je te bekomen? Ook benieuwd naar je foto's straks.

Liefs, Eefje. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona,

Dank je gaat heel goed met me en met jou?

Heb gelukkig weinig pijn gehad, en ook geen pijnstillers nodig gehad.

Inmiddels ook een foto site gemaakt.

Hoe bevallen jouw boobs?

xxx

heey justme,

gefeliciteerd met je nieuwe borsten :D

een foto site kun je aan maken op www.mijnalbums.nl

ben wel erg nieuwsgierig ;)

gaat het nog goed met je ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe borsten! ik mag a.s. maandag eindelijk onder het mes. gelukkig lijkt het bij jou met de pijn allemaal wel mee te vallen. weet je ook wat voor protheses je hebt gekregen, ronde of anatomische, voor of achter de spier?

zou ik ook je ww mogen?

alvast bedankt

groetjes en sterkte met je herstel!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je,

Ik heb ronde mentor prothesen, voor de spier moderate profile.

WW stuur ik je per PB.

Groetjes

gefeliciteerd met je nieuwe borsten! ik mag a.s. maandag eindelijk onder het mes. gelukkig lijkt het bij jou met de pijn allemaal wel mee te vallen. weet je ook wat voor protheses je hebt gekregen, ronde of anatomische, voor of achter de spier?

zou ik ook je ww mogen?

alvast bedankt

groetjes en sterkte met je herstel!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Justme,

thnx voor je pb! wat zijn ze mooi geworden zeg! en wordt alleen maar mooier en natuurlijker. ben ook erg benieuwd op welke maat je uitkomt straks. wat draag je nu voor maat bh? en die verschil in hang had ik dus ook... zo te zien op de foto..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 80d aan, 75d ging niet dicht 80d met wat extra trekken haha.

Zou ik jou fotos mogen zien, ben benieuwd..

hey Justme,

thnx voor je pb! wat zijn ze mooi geworden zeg! en wordt alleen maar mooier en natuurlijker. ben ook erg benieuwd op welke maat je uitkomt straks. wat draag je nu voor maat bh? en die verschil in hang had ik dus ook... zo te zien op de foto..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Dank je wel, ik wilde graag een volle d cup heb van nature 75b.

Denk zelf wel dat het gaat lukken. ik zal je mn wachtwoord mailen.

Liefs

Justme

Hey Justme,

Proficiat met je nieuwe boobies! Weet je al welke maat je ongeveer zult uitkomen? Of welke maat wenste je te bekomen? Ook benieuwd naar je foto's straks.

Liefs, Eefje. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er goed en natuurlijk uit, zou niet zeggen dat je een bv hebt gehad, heel mooi

Mijne moeten nog een beetje naar elkaar toegaan.

Je bent er zeker wel tevreden over?

ok... nice :D je zult strak ws wel weer je oude omvang hebben hoor. zit een boel vocht nog in je lijf door de operatie.

en zal mijn link je ook per pb sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meid, ik kan je zeggen dat het erg goed geslaagd is, mooie omvang en vorm ziet er nu ook al mooi uit, het gaat nog wel veel veranderen, en waarschijnlijk alleen maar ten goede. je had voor de vergroting ook al redelijk wat (in vergelijking met mij dan he)

je zult wel erg happy zijn met het resultaat, ik heb al meer goede resultaten gezien van deze pc trouwens, ook hier op het bf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, ik ben er erg tevreden over. Ze moeten alleen nog wat naar binnen..

Is een hele fijne pc,dr Roddi hij weet ook waar hij het over heeft.

nou meid, ik kan je zeggen dat het erg goed geslaagd is, mooie omvang en vorm ziet er nu ook al mooi uit, het gaat nog wel veel veranderen, en waarschijnlijk alleen maar ten goede. je had voor de vergroting ook al redelijk wat (in vergelijking met mij dan he)

je zult wel erg happy zijn met het resultaat, ik heb al meer goede resultaten gezien van deze pc trouwens, ook hier op het bf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Justme,

Heb je foto's net gezien, wat mooi zeg!!! :35: Vind ze er echt prachtig uitzien! Zal zeker wel mooie D-cup opleveren. Is dat een corset wat je daar aanhebt op die foto of soort harnas van de kliniek? Ook heel mooi overigens.

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.