Guest selina1212 Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 hallo dames Ik ben nu 8 weken PO maar wat me een week geleden opviel toen ik me aant douche was dat ik vrij grotedeuk aan de zijkant van me rechter borst heb onder de deuk voel je 2 a 3 harde ribbels me linkerborstis echter helemaal gaaf zonder deuken en ribbels,zou het komen door op de zij slapen? deed doet nog redelijk pijn na 10 minuten op een kant liggen krijg ik zo stekend/drukkend gevoel en moet ik echt van houding veranderen word smorgens wakker op me rug dus denk dat me lichaam reageerd snachts op de pijn en dus automatisch op me rug ga liggen.heb ook nog geregeld kleine steekjes in me borst hebben jullie hier ook nog last van na 8 weken Po??
B-Cupje Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Deuken , hobbels en bobbels komen en gaan gedurende enkele maanden . De protheses zijn mss wel al ingekapselt maar indalen duurt tot een half jaar , soms wel een jaar PO !De - voorbijgaande - pijn wanneer je op je zij ligt bewijst dat je zeker niet genezen bent .Vergeet 'herstel = 6 weken' , focus eerder op een half jaar . Tot dan horen pijntjes zoals steken , overgevoelige tepels , zeurderigheid en branderigheid erbij : die borstspier moet nog herstellen en dat duurt lang . Niet panikeren , bij pijn gas terugnemen of idd een andere houding aannemen .
nachtuiltje Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 bij mij is op de zij slapen ook nog gevoelig,wil niet echt pijnlijk zeggen,maar wel gevoelig.en ook wat zeurderdig gevoel,ook nog wel eens,wel heel wat minder dan weken terug,maar het is soms nog wel aanwezig,en als ik dan wat rustiger aandoe,word het minder en trekt het weg.maar die deuk,nee dat zou ik niet weten,hoe of wat,daar kan ik je niet mee helpen qua antwoordgreetzzz moontje
tietie Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Ik voelde een poos terug rond 3 maanden PO ook ineens wat hobbels en bobbels maar nu niet meer....Ook bij mij kwamen ze en gingen ze weer
Guest selina1212 Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Thanks meiden voor jullie reactiesVoeld gewoon zo eng aan want zo voelt het net alsof ik altijd al een cupje C heb gehad maar als ik me douchedan herinner ik het meer dankzij die gigantische deuk hoop dat het zoals jullie zeggen weg zal trekken er valt zo niets van te zien maar het voelen doe je wel.
Recommended Posts