Jump to content

Toch besloten voor een bv te gaan, ik twijfel tussen dr.plovier, dr.nio en dr. demeyere

sweetestbby

Recommended Posts

Hallo,

Na een lange tijd twijfelen en een tijdje geleden toevalling op dit forum te stuiten heb ik toch echt besloten voor een borstvergroting gegaan! :57:

Mijn twijfels zijn weg door het lezen van de operatieverslagen allemaal heel erg bedankt heeft mij echt gerust gesteld, want ik vond het toch wel eng dat het ook fout zou kunnen gaan!

Ik ben 20 jaar en met moeite 18 kilo afgevallen en ik ben daardoor van een cup F/G naar een volle B, kleine C cup gegaan waardoor er geen volume meer in zit.

Mijn wens: (Ik snap dat sommige mensen geen fan zijn van te grote borsten maar het is wel mijn wens :blush:) Ik wil zeer grote borsten en liefst groter dan ik eerst had ik zou het liefst minimaal 800cc-1000cc laten plaatsen. Ik ben op zoek naar een natuurlijk resultaat (niet van echte grote borsten te onderscheiden) met het beroemde spleetje en echt vol. Wat voor mij ook belangrijk is is dat de borstprotheses natuurlijk als echt aanvoelen en volledig in te drukken zijn. Hebben jullie misschien tips welke protheses het zachtst zijn? Ik twijfel zelf tussen (Sebbin, Natrelle (mcghan) soft touch, monobloc, cereform, Eurosillicone en mentor), ik weet niet welke het zachtst aanvoelen hebben jullie enig idee, en hoe bevallen jullie protheses?

Heel erg bedankt ik kan niet wachten om jullie reacties te lezen!!

Hier onder voorbeelden van de soort borsten die ik wil (hoe ze vallen, natuurlijk vol en de grote). Hebben jullie enig idee welke plastisch chirurg hier het beste bij aansluit?

ftip.jpg

dajf.jpg

dflq.jpg

zm7d.jpg

habe.jpg

ktou.jpg

ab0x.jpg

v2ph.jpg

yk7d.jpg

Hallo ,

Helaas zul je dan opvulprotheses moeten krijgen ,dit ga je nooit redden met de cup die je nu hebt.

Van een lege C ,zou je heel wat wissels moeten ondergaan ,om dit te willen bereiken.

In 1 keer 800CC plaatsen zou niet verstandig zijn ivm rimpels en zou ook niet direct passen vrees ik.

Het zal je erg tegen gaan vallen ook als je je eerste bv hebt gehad want dan heb je zo ongeveer 2 maten groter dan wat je nu hebt.

En dan ziet er dan uit als ongeveer een D cupje.

Zou idd bij Plovier aan kloppen ,hij zal je vertellen wat de mogelijkheden zullen zijn.

En hij is wel de arts die de meeste risicos durft te nemen,dus vandaar dat ik zijn naam noem.

Hoop dat hij je verder kan helpen.

De fotos die je geplaatst hebt zijn trouwens erg verschillend(aan cupmaat) allemaal,een aantal ervan vind ik zelf heel erg mooi.

Maar heb niet zon goed beeld wat je nou precies wilt eigenlijk.

Wens je veel succes op de consulten iig!!

gr Vlinder.

Guest cindytje1985

ik sluit me volledig aan bij Vlinder

Ik denk inderdaad dat je bij dr. Plovier op het juiste adres bent voor grote borsten..

Als je twijfelt tussen deze 3 pc's dan kun je ook bij alle 3 op consult gaan om je wensen te bespreken en kijken wat je opties zijn..

succes!!!

Hoi meis,

Mooie fotos, ik kan je aanraden eens op consult te gaan bij Dr.Plovier (BeClinic) die kan denk ik wel je wensen vervullen.

Ook het dichtbij elkaar plaatsen vd borsten zoals op je fotos kan Plovier voor je doen.

Zie ook het Topic van DD+

http://www.borstenforum.com/topic/8451-2000cc/?p=207757

Als Belgie te ver is kan je zoals Blondy al aangeeft langs bij Dr.Nio in het SLAZ in Amsterdam.

X

ps staar je ajb niet blind op het aantal CCs, het is maar net hoe het bij jou uitpakt hoe het gaat worden,en wat betreft jouw droom..

ik zou proberen te nemen wat past,daar happy mee zijn,en ben je na een jaar nog niet tevreden een wissel nemen voor wat extra CCs.

En vooral even navragen of het echt haalbaar is wat jij wilt bereiken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.