Ga naar inhoud

Gebeld voor Consult (Wellness)


Gast Beetle

Aanbevolen berichten

Hella dames,

Nou ik heb de stap durven zetten en gebeld naar Wellness Kliniek...

22 februari heb ik mijn eerste consult om 10:40 uur..

pff zweet stond op mijn handen allemachtig zeg!

Haha stelt natuurlijk helemaal niets voor maar mijn angst voor operaties is toch wel erger dan ik verwachtte.

Maar goed gebeld en dat staat vast, ik heb wel meteen gevraagd of er eventueel (als je het bijvoorbeeld direct eens bent en eruit bent) je meteen een datum kan vaststellen voor een operatie. Dat kan tijdens het eerste consult, moet je wel een aanbetaling doen maar verder dus geen probleem.

Maar goed, ben dus heel benieuwd hoe het gaat lopen en wat het gaat worden.

Geen idee wat nu verder...moet je eigenlijk een borstonderzoek van te voren laten doen? En moet ik verder nog wat meenemen, behalve mijn vragenlijstje?

Thanks alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je verders niks te horen kreeg,hoef je niks mee te nemen.

opde vraag wat je moest ondergaan van te voren,nou ik moest enkel voor foto,s maken,en de aanvraag kreeg ik mee na het eerste consult,en met het 2de consult werd toen alles verder besproken en afgerond.

sucses ermee

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beetle

je hoeft idd niet veel meer mee te nemen dan je vragenlijstje en een paar goede voorbeeldfoto's van wat jij mooi vind.

bij mijn consulten werden elke keer foto's gemaakt door de pc (of assistent)

passen gebeurde bij mij met een pasbh met kipfileetjes erin met de gewenste cc's, of simpelweg door de prothese voor borst te houden (die laatste manier vond ik zelf nog wel het beste)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een strakke t-shirt (liefst geen zwart want dat 'verkleind') aandoen : geeft een redelijk goed rezultaat over hoe 't zal worden wanneer de pasprotheses eronder gestoken worden .

Ik ben vertrokken zonder bh aan , kwestie om geen aftekeningen te hebben bij het bekijken van mijn borsten door de chirurg . Ik had er wel eentje mee die ik aandeed na het consult .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey hallo,

ik heb een afspraak op de 22ste met Dr. Luc Damen van Wellness kliniek. iemand ervaring mee?

Ik hoor hier namelijk alleen maar Dr. Visser...

Oja...wachttijd voor een operatie is 1 a 2 maanden pfff.

Heb je eindelijk die stap gezet moet je nog lang wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja erg is dat he,dat wachten...phfff

maar dat komt wel erg veel voor hoor,bijna niemand kan zo plots ineens onder mes.

zou wek leuk wezen,maar helaas

ik kan je niet helpen met de arts,want ken hun niet

maar hoop dat je iemand vind met ervaring met die arts,zodat je wat kan praten erover :35:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje info over hem , is plastisch chirurg (zelf had ik mijn bv 'maar' door een esthetisch chirurg)

Selina's topic , haar ontevredenheid gaat vooral over de grootte als ik me niet vergis . Ze vind ze te klein en te 'puntig' < ging van een 70AA naar een 70C met 275cc HP achter de spier .

Heb zelf ook een C met een grotere omtrek (76cm : een 75 spant te hard rond men torso dus draag de 80 in het binneste haakje)en ik vind dat wel groot ... ieder haar mening natuurlijk .

Stefa_ke had een consult bij hem maar was er niet echt tevreden over , je leest dat in haar eerste bericht . Ze heeft een tweede consult gehad met Dr Visser en is door haar geopereerd , mss kan je haar ook vragen stellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks,

zal inderdaad eens gaan navragen.

Moeilijk hoor.

Ps. omdat ik toch twijfel ben ik verder aan het kijken bijvoorbeeld bij Boerhaave kliniek, alleen zie ik daar geen foto's op de site staan. Overigs wel positieve reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik toch begon te twijfelen heb ik gebeld naar Boerhaave en ik heb aanstaande dinsdag (de 9de februari) een consult staan met Dr. Roddi.

Alleen aan de telefoon klonken ze al heel vriendelijk en gezellig, ben benieuwd of het gesprek zo ook gaat verlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wil..

ik heb wel een idee ja,

Prothese voor de spier

Rond high profiel

Geruwd oppervalk

en een kleine d

Heb nu een lege 75B

Denk dat dat de belangrijkste dingen voor me zijn...oja en geen nietjes door mijn tepel..brr dat lijkt me zo eng en pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahzo , bij twijfel : actie ! Dat heb je goed begrepen :1:

Als 't gevoel niet goed zit ga je'r toch niet positief tegenaan kijken en een bv is zo al ingrijpend genoeg natuurlijk .

Btw , nietjes door tepel lijkt idd eng maar voelen doe je dat niet hoor : de zenuwbanen zijn immers doorgesneden .

Zelf wou ik absoluut niet in de borstplooi , een sportbh die daar 6 weken dag en nacht op drukt : no thanks . Als de incisie niet goed zit of de pocket niet laag genoeg dan dalen je protheses niet diep genoeg in om dat litteken te bedekken .

Natuurlijk zijn dat allemaal weinig voorkomende complicatie's en bij incisie in de tepel heb je weer andere risico's .

Maar hey , ieder haar ding en voor elk wat wils :38:

Ben benieuwd naar je consult bij Dr Roddi , dat gaat daar lekker snel (qua wachttijd bedoel ik) :38:

Duim mee voor je dat wat je wil je zal kunnen krijgen (vast wel) :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hella dames,

Nou ik heb de stap durven zetten en gebeld naar Wellness Kliniek...

22 februari heb ik mijn eerste consult om 10:40 uur..

pff zweet stond op mijn handen allemachtig zeg!

Haha stelt natuurlijk helemaal niets voor maar mijn angst voor operaties is toch wel erger dan ik verwachtte.

Maar goed gebeld en dat staat vast, ik heb wel meteen gevraagd of er eventueel (als je het bijvoorbeeld direct eens bent en eruit bent) je meteen een datum kan vaststellen voor een operatie. Dat kan tijdens het eerste consult, moet je wel een aanbetaling doen maar verder dus geen probleem.

Maar goed, ben dus heel benieuwd hoe het gaat lopen en wat het gaat worden.

Geen idee wat nu verder...moet je eigenlijk een borstonderzoek van te voren laten doen? En moet ik verder nog wat meenemen, behalve mijn vragenlijstje?

Thanks alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Ik ben ook op consult geweest in de Wellnesskliniek bij Luc Damen.

Ik was best wel nerveus, hij begon eerst met enkele vragen zoals wens je nog kinderen wat wil je juist , ...

Daarna moest ik me uikleden en keek en voelde eerst aan mn boebies :blush:

Daarna moest ik mn bh terug aandoen en kon ik er vullingen insteken om te kijken hoeveel cc ik nodig had, je moet wel zien dat je een spannend bloesje aandoet om te zien hoe het eruit zou zien, de eerste vielen wel mee maar toch probeer de ik iets groter 320cc die vielen meer in de smaak.

Ik had ook een lijstje mee met vragen, sommige had hij al van tervoren beantwoord.

Ik kon alle vragen stellen die ik wou en heb dat ook gedaan.

Daarna moest ik mn consult betalen en kon ik ook direct een afspraak maken voor de bv, ik heb er een nachtje over geslapen en heb nadien gebeld voor een datum vast te zetten.

Dus ik ga onder het mes op woensdag 17 februari 2010, ben erg benieuwd!!!

Nog mensen ervaring met de Wellnesskliniek???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

dat is al lekker snel, wanneer ben je op consult geweest en hoe waren je ervaringen met Dr. Damen?

Nou aftellen voor je spannend!

Hello

Ik ben ook op consult geweest in de Wellnesskliniek bij Luc Damen.

Ik was best wel nerveus, hij begon eerst met enkele vragen zoals wens je nog kinderen wat wil je juist , ...

Daarna moest ik me uikleden en keek en voelde eerst aan mn boebies :blush:

Daarna moest ik mn bh terug aandoen en kon ik er vullingen insteken om te kijken hoeveel cc ik nodig had, je moet wel zien dat je een spannend bloesje aandoet om te zien hoe het eruit zou zien, de eerste vielen wel mee maar toch probeer de ik iets groter 320cc die vielen meer in de smaak.

Ik had ook een lijstje mee met vragen, sommige had hij al van tervoren beantwoord.

Ik kon alle vragen stellen die ik wou en heb dat ook gedaan.

Daarna moest ik mn consult betalen en kon ik ook direct een afspraak maken voor de bv, ik heb er een nachtje over geslapen en heb nadien gebeld voor een datum vast te zetten.

Dus ik ga onder het mes op woensdag 17 februari 2010, ben erg benieuwd!!!

Nog mensen ervaring met de Wellnesskliniek???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik zal me even voorstellen ik ben annemarie en heb vorig jaar oktober een bv laten doen bij de wellness

ik moet zeggen ben geholpen door dr paris die nu onderhand zoals ik heb gehoord er niet meer werkt vanwege de dingen die gebeurd zijn met dr hoeybergh ofzoiets

ik ben redelijk tevreden met me resultaat al heb ik nog wel iets last van mijn borsten maar daar geven ze nog maar weinig reactie op....!

ik was vorig jaar zo enthousiast dat ik binnen 6 weken mijn bv al heb laten doen en niet verder heb gekeken en nagevraagd achteraf dom maar het zij zo

achteraf gezien is het gevaarlijk geweest de narcose...!!

geen bloed is er van tevoren afgenomen....hm stel nou dat me wat had gebeurd tijdens de operatie :blink:

verder ook geen nacontrole gehad mocht de nietjes gewoon bijd e dokter eruit laten halen.....

ik weet niet of ik als ik alles van tevoren had geweten het daar had laten doen

ook ik lag gewoon emt nog een vrouw op de kamer voor de operatie dus dan bedoel ik 2 ok tafels naast elkaar

maar ja ik kon toen neit meer terug lag al :wacko::mellow:

maar ik wil niemand ontmoedigen....maar vraag alles goed na en weeg meerdere klinieken tegen elkaar af

groetjes an

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Parys werkt er al sinds februari vorig jaar niet meer . Die heeft idd ze'n ontslag genomen omdat hij het niet eens was met het onterechte ontslag van Dr Hoeyberghs .

Je wordt er niet geopereerd onder narcose maar krijgt een slaaproes geconbineerd met plaatselijke verdoving waarvoor geen anestesist , bloedonderzoek enzomeer nodig is . Je bloedtype wordt immers tijdens je eerste consult al gevraagt en nogmaals bij inchecken op je operatiedag .

Dat je geen nacontrole had en de nietjes bij je huisdokter er laat uitdoen ligt aan jezelf .

Ik heb direct bij 't verlaten van de kliniek een consult vastgelegd voor verwijdering van me'n nietjes 2 weken na de bv en ben na 3 maand op nacontrole geweest . Als je geen afspraak maakt wordt je natuurlijk niet geholpen .

Wat voor last heb je dan nog van je borsten ?

En waarom of op wat (consult , telefonisch of mail) reageren ze dan niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.