Ga naar inhoud

Tattoo voor of na bv??????????


Liekje

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Kan iemand van jullie mij advies geven over het volgende:

Ik sta op het punt om een mommy make over te laten uitvoeren.

Ik ben er inmiddels uit dat ik 500 cc extra high profile wil hebben..

Nu heb ik op mijn borst een kleine tattoo ( 5 cm doorsnee) en wilde deze in eerste instantie laten weg laseren. Nu blijkt echter dat deze tattoo dieper dan normaal gezet is en laseren dus behoorlijk problematisch kan worden, en daarbij niet echt de goedkoopste optie is...

Ben vandaag gaan informeren om de tattoo te laten coveren...geen probleem.. wordt alleen ietsje groter..

Maar kan ik dit het beste voor de bv doen?? Of kan het straks NA de bv kwaad om dan alsnog te laten coveren?

Wilde dit natuurlijk niet aan de tatoeëerder vragen.. :67::67:

Wie heeft hier ervaring mee of weet hier raad mee?

Alvast bedankt ladies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er hier al gezien met een tattoo op de borst en die blijft mooi hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou na doen, je huid rekt wat op en vervelt misschien. Ook heeft je lichaam dan nog weer een extra ding wat moet genezen. Ik zou hem pas laten coveren als je borsten helemaal genezen zijn, na 6-8 weken ofzo... Dan kan je ook beter de grootte/positie van je tattoo bepalen ivm het zakken van je borsten. Wil je helemaal safe zitten zou ik tot 3 maanden wachten denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt volgensmij niet zoveel uit of je het voor of na je bv laat doen.. kijk mijn voor-na foto's maar, het valt me eigenlijk erg mee hoe m'n tattoos zijn veranderd!

groetjes Lyzzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik denk dat het voor jou afhankelijk is wanneer de operatie datum zou zijn

als dat op kort termijn is zou ik het er zeker pas na doen

ivm genezen van tattoo en wondgebied van operatie

ik ga er idd ook vanuit dat het nadien geen kwaad kan

maar kan me je onrust voorstellen

ik heb zelf een tattoo op en rondom mijn linkerborst krijg volgende week dinsdag mijn bv

ben dus ook erg benieuwd naar hoe mijn tattoo eruit gaat zien

ja toen ik de tattoo zette wist ik nog niet dat er een vergroting aan zat te komen haha

@ lyzzy hoe kan ik jou voor en na foto's vinden

ben nieuw hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tattoo op mijn linkerborst en het ziet hetzelfde uit als voorheen, dus niet uitgerekt (kijk maar naar in mijn album voor en na)

Ik zou het ervoor doen! ....Want het lijkt mij een raar en niet prettig gevoel om een tatoo op mijn borst te laten zetten met een prothese erin. En de tatoerdeer zal ook ergens zijn/haar hand neer moeten leggen om erbij te kunnen (gedeeltelijk op je borst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Ladies,

@ Lyzzy:

Inderdaad niks vreemds aan op te merken :38: , dan zou ik al met een vergrootglas aan de slag moeten gaan denk ik zo haha :154:

@ Javaantje:

Ook helemaal geen vervorming te zien...ziet er ook nog heel mooi uit :38:

Tja, nu weet ik het nog steeds niet, aangezien de tattoo in de lange weg langs mijn borst omhoog geplaatst zal moeten worden, misschien toch maar beter even wachten want de ingreep zal op redelijke korte termijn gepland gaan worden ( heb trouwens maar meteen besloten dat het toch maar beter 550 cc gaat worden i.p.v. 500 cc ) :43::43:

Jeetje, waarom hebben wij het als vrouwen toch vaak zo moeilijk met keuzes maken ?????????????? :45::45::45:

En wellicht dan maar op zoek naar een vrouwelijke tatoeëerder :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi liekje

ik zal eens kijken of ik een voor foto erop kan zetten kun je kijken bij mij wat ik heb

en wat er daarna gebeurt met mijn tattoo

as dinsdag staat het te gebeuren

ik krijg alleen wel 295 cc

en idd vrouwen zijn moeilijke wezens betreffende keuze heel erg :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Heej Ladies,

Ik heb eindelijk besloten dat ik een nieuwe tattoo wil laten zetten. Nu is mijn vraag alleen hoe lang het verstandig is te wachten na de bv om dit te laten doen.. Is tot maart wachten voldoende als ik op 8 januari mijn bv heb? Hoor het graag!

Hartje-op-de-zij_cosmo_article_644x563.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is dat geen probleem, je huid is dan al helemaal uitgerekt en zal niet meer dramatisch veranderen.. Ik zeg doen! Wat ik met mijn tattoo heb gemerkt is dat ie gewoon meegegroeid is, niet vreemd vervormd ofzo.. Echter is het oppervlak, de tattoo, nu wel behoorlijk stuk groter om te coveren.. Das klein nadeeltje.. Maar ach, als dat alles is haha..

Maar 2 maanden na bv een tattoo is zeker geen probleem! Succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Lieve meiden

 

ik wilde hier n topic over beginnen en zie dit toevallig

 

ik heb sinds n jaar me nieuwe borsten maar de tattoo die er n deel opstaat wil ik zooo graag weg hebben :wacko: 

 

maar ben echt bang dat me siliconen stuk gaat of dat er wat mee gebeurd omdat t toch best diep gaat dat Laseren is dit n stomme gedachten of ? Plssss help! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.