Ga naar inhoud

BV : Cadren


Gast Cadren

Aanbevolen berichten

Ik ben hier lid geworden om meer informatie te weten te komen over borstvergroting en ook om ervaringen van anderen te lezen omdat ik zelf er nogal onzeker over ben. Het geld heb ik er nog niet voor, maar wat rondneuzen lijkt me geen kwaad te kunnen. Momenteel neem ik nog een beetje genoegen met opgevulde BH's, maar het zou leuk zijn als ik er werkelijk iets aan kon veranderen. Ik heb erfelijk ondergewicht wat zo'n beetje inhoud dat ik licht, dun en plat ben en dat er vanzelf niets aan gaat veranderen. Eten wat je wilt is wel leuk, maar het zou helemaal geweldig zijn als ik niet bij de 'meisjes' afdeling terecht kom of ellendig een lingerie winkel uitstrompel omdat ze niets in mijn maatje hebben. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cadren , welkom op het forum .

Kan er inkomen dat je veel te horen krijgt wat een gelukzak je bent want 'jij moet niet op je lijntje letten' of 'je kan lekker eten wat en hoeveel je wil' . Ze benijden je daarvoor maar beseffen niet dat je zelf gefrustreerd rondloopt door een gebrek aan enige 'vrouwelijkheid' .

Werkt wel langs twee kanten hoor , wij staren ons ook blind op vrouwen met dikke borsten maar weten niet welke ongemakken ze daardoor meedragen natuurlijk (zie borstverkleiningen) .

Hier kan je in elk geval 'praten' met zielsverwantjes die met één woord begrijpen wat je bedoeld en lekker veel informatie zoeken is natuurlijk nooit een slecht idee .

Dus : veel lees- en typplezier :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me gelijk al goed begrepen door jou. :)

Vollere vrouwen worden gelijk uitgemaakt voor dik en dat ze ongezond leven en e.d., want vaak niet zo is, maar aan mensen zoals ik wordt gevraagd of ik anorexia heb en of ik ondervoed ben. In de puberteit werd ik dan regelmatig uitgescholden en gepest, wat dus eigenlijk niet anders is dan iemand met wat overtollig gewicht.

Ik heb aantal verhalen gelezen, hier en ergens anders, en ik heb nu meer besef dat ik eigenlijk mijn lijf dankbaar mag zijn dan ik tot nu toe gezond ben.

Mijn lichte gewicht zit in de fam. maar dat stukje vrouwelijkheid zou me wel blijer en zelfverzekerder maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cadren,

Ik kan je wel vertellen dat ik met mijn nieuwe grotere borsten ook minder mager oog.

Ik ben al niet zo breed en door maag- darmproblemen wil ik wel eens ineens een paar kilo kwijt raken. Nou dan moet je de omgeving eens horen.

Ik ben geen grote eter, mijn maag kan gewoon niet te veel en niet te vet aan.........

Nu draag ik na mijn borstvergroting nog steeds maat 34 van boven maar het toont echt een heel stuk beter.

Wat dat betreft is het ook een hele verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi cadren,

wat vervelend dat je zo gepest bent vroeger,ik ben ook wel eens gepest hoor vroeger

ik was fanatiek sportster,atletiek en turnen,en was werkelijk een panlat

vele die me dan ook pesten,wisten niet dat dat door me sport eraf getraint was,spijtig,zulke mensen zijn vaak het meest onzeker,die jou pesten

dus lekker proberen erboven te staan

je moet maar zo denken,ze zijn jaloers

maar voor jou is het allerminste leuk.

hopenlijk kan je hier genoeg vinden wat je zoekt :rolleyes:

veel pleizer

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Moontje,

Ik had ergens een keer gelezen dat 75% of nog wat van de vrijgezelle mannen op kleine borsten valt, dat is ook een leuke gedachte.

En ik kan altijd nog zeggen dat de mijne niet gaan hangen. Hahaha;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.