Ga naar inhoud

Victoria's Secret


tietie

Aanbevolen berichten

Ik heb van de week eens zitten gluren op de site van Victoria's Secret en ik zie erg mooie dingen, zie een mooie nieuwe bh en bikini wel zitten.

Maar om nu in mijn eentje een hoop te bestellen vind ik wat te veel van het goede. Nu had ik al half begrepen dat er hier wel meer meiden waren die wel wat wilde kopen maar niet zelf bestellen.

Ik heb maar zat ervaring met het kopen van spullen in Amerika en wil dit best voor een groepje doen. Zodat we de verzendkosten en btw kunnen delen.

Zijn er nog meer meiden die mee willen doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rekenvoorbeeldje, je koopt een bikini die je 58 dollar kost, en hebt verzendkosten van 28 dollar, dan nog invoerrechten en btw komt dat ding bij je thuis voor een euro of 83.

Bestel je nu 6 bikini's van 58 euro kom je op een bedrag onder de 70 euro.

De verzendkosten zijn altijd lager wanneer je meer bestelt. Om de BTW en invoerrechten kan je niet heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh, daar sta ik van te kijken, ik heb wel s via ebay badpakken uit de VS gekocht, kan me niet herinneren dat verzendkosten dan zoveel waren, verder heb ik ook vaker verzocht om spullen op te sturen als sample, om zo de VAT te omzeilen

ik zal ook s ff neuzen op de site

Link naar reactie
Delen op andere sites

triesje

probeer s op google om te rekenen.

ik weet niet of dat ook met amerikaanse confectiematen lukt, wel met inches etc.

dan voer je bijvoorbeeld in: welke maat is ...

of zoek op of er een omrekentabel amerikaanse maten naar nederlandse maten is.

ik zal straks ook ff kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis net geen zwart, haha, ik heb ook bijna alles in zwart, grijs, antraciet, khaki. uiteindelijk vind ik dat altijd weer het mooist

ga nu s ff kijken wat de maten zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff wat een rare afwijkende maten zo, ik ga uit van een 85C, dat valt vlgs mij ruim binnen de amerikaanse marges, haha, heeft ook helemaal geen zin, heb er geen idee van waar ik op uit ga komen, idd ga uit van 85C, maar wie weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is trouwens nederlandse maat op de link die je hebt gevonden? is dat EU/JAP of is het B/E/F. Ik dacht eerst B/E/F, maar als ik enkele am. maten nareken krijg ik daar bijvoorbeeld 100D uit, das niet echt een gangbare nederlandse maat. moet je toch je eigen maat invullen bij de EU/JAP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou goed, wat ik wilde zeggen was.

Ik bestel liever rechtstreeks daar omdat je dan keus hebt uit de nieuwe collectie en je precies je maat kunt bestellen.

Op Ebay blijft het een beetje afwachten of je kunt vinden wat je wilt hebben.

Voor degene die iets willen bestellen en dat eventueel samen willen doen, stuur me ff een PB, dan zal ik eens kijken of het haalbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie,

Ik ben net te laat lees ik nu. Heb 2 weken terug een hoop bikini's rechtstreeks bij V S besteld. Ik krijg ze een dezer dagen binnen. Weet niet of ik ze allemaal zal passen, maar ik vond het de moeite waard. Over het algemeen zijn ze ook niet duur. Gewoon doen zou ik zeggen. Terug sturen als het niet goed is, kan ook gewoon. Duurt alleen wat langer allemaal.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.