Ga naar inhoud

Zelfde cupmaat, toch groot verschil....


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Ik was gisteren bij een vriendin die ik een tijdje niet gezien had en toen kregen we het zo over onze bv. Ik was eigenlijk wel heel nieuwsgierig :blush: naar haar aantal cc's, en bh maat. Wij hadden dezelfde wensen :3:

Ze heeft anatomische protheses, dual plane en 305 cc. Haar bh maat is 70 D/E, voor de bv had ze een B cup.

Ik heb ronde protheses, achter de spier (of dual plane :44: dat durf ik niet met zekerheid te zeggen....)350 cc en bh maat 70 D/E, voor de bv had ik een A cup.

Toch zien haar borsten er veel groter uit, qua postuur zijn we ong. hetzelfde maar haar borsten zijn veel vlesiger, meer vet. Bij mij totaal niet, zijn ze veel harder. Zij heeft ook een 'echt' decolleté, ik niet. En meer projectie naar voren.

Wat raar dat je met toch dezelfde bh maat, totaal verschillende borsten kunt hebben. Zo zie je maar dat je je niet kunt blind staren op een ander!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt als een bus

dat is idd echt zo raar soms

zelfde gewicht,lengte en cup voor de bv,en erna toch een heel ander totaal plaatje

het zegt zeker niks hoor

maar is je vriendin al wat langer geleden geholpen?

dat kan ook schelen hoor,dat je zegt,ze zijn vlesiger en wat meer decolete.

het scheelt wel aanzicht hoor,of je ze al een jaar hebt,of langer,of nog maar een tal weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja? Dat wist ik niet. Dat van haar is een jaar of 2 geleden en dat van mij in juni jl. Nou ben benieuwd, ik dacht dat ze niet meer zo veel zouden veranderen eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin liet onlangs een bv doen met

ronde protheses , hoog profiel en 275cc > van 75A naar 75D

(ze deed wel mijn 'oude' 80B aan die pastte , waren wel 'gevulde' cups)

Ikzelf :

ronde protheses , laag profiel en 335cc > van 80B naar 80C

Zij heeft een grotere cupmaat terwijl ik grotere borsten heb (cc's liegen niet) :wacko:

Als ik een bh met omtrek van 75 pas (zit dus ietske krap) dan geraak ik niet in een C-cup en is de D eigelijk ook wat klein .

Ik adem dus liever volop en wil niet die boobs de hele dag voelen en dus draag ik een 80C :141:

Sice doesn't matter ... als de bh maar past :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik me echt af wat IK overhou na een jaar,nu na 3 maanden is t nog mooi enzo,maar ze moeten EChT nie verder slinken zeg,ik heb aan cupmaat 80 E ,maar eigenlijk zie ik t er niet vanaf als ik mensen met echte borsten in cup maat DD zie.

Ik ben laatste dagen beetje onzeker geworden,en heb de kliniek dus een mail gedaan,want ik wil meer bolling bovenop,en een echt decolleté...dus ja misschien toch maar prothesewissel over een jaar?:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder,echte borsten in maat E en prothesenborsten in maat E zijn echt totaal verschillend hoor.

me moeder heeft maat 80C en ik,zij heeft echte,en zijn gewoon een stuk voller-groter dan die van mij,maar we dragen toch zelfde bh maat

ze zijn niet gelijk aan elkaar,echte borsten en natuurlijke borsten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.