Ga naar inhoud

Heel gek onderwerp maar, wanneer kun je seks hebben?


nolie

Aanbevolen berichten

Ik had na 2 weken po al heel voorzichtig sex. En nu 4 weken op hebben wij gewoon seks. 3x per week. Ik denk dat het ook persoonlijk is en dat je bij jezelf moet na gaan of het kan en of je er prettig bij voelt. Het kan op het moment dat jij denkt dat het kan. Veel plezier ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Fna88:

Hoera voor de dame die dit topic is gestart! Ik voelde me een idioot dat ik er al over na zat te denken. Bedankt voor jullie info :43:

Haha idd...die vraag kwam al heel snel in ons, of liever in hem op.

thx voor je reactie, nu weet ik dat dit topic ook bestaat:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vroeg ik mij dus ook af! 

Heel fijn om te zien dat veel dames toch 'vrij snel' weer seks hebben :). 

 

Ander vraagje welke in lijn is van... 

Gevoel in de tepels, wordt dat echt minder/ pijnlijk??

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Denca:

Dit vroeg ik mij dus ook af! 

Heel fijn om te zien dat veel dames toch 'vrij snel' weer seks hebben :). 

 

Ander vraagje welke in lijn is van... 

Gevoel in de tepels, wordt dat echt minder/ pijnlijk??

 

 

 

Wil ik ook weten! Ik loop vandaag al heel de dag met stijve tepels rond zonder dat ik het door heb hahaha. Het voelt verdoofd nu. Gelukkig zitten ze goed ingepakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

Ik begrijp je, ik kan ook geen 6 weken (!!!) Zonder seks. Zelf geen week, ik had het gevraagd aan best boobie, maar je kan gewoon seks hebben.

 

Wel voorzichtig doen met verschillende standjes,  maarje gaat zelf zien dat het gaat lukken. ;)  Als het harde stoten beetje pijn doet Aan je boobs leg er dan een kussen op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mima:

Hey meid,

 

Ik begrijp je, ik kan ook geen 6 weken (!!!) Zonder seks. Zelf geen week, ik had het gevraagd aan best boobie, maar je kan gewoon seks hebben.

 

Wel voorzichtig doen met verschillende standjes,  maarje gaat zelf zien dat het gaat lukken. ;)  Als het harde stoten beetje pijn doet Aan je boobs leg er dan een kussen op :)

Als je mijn naam gebruikt, dat ik iets gezegd heb, dan wel ff helemaal zeggen wat ik gezegd heb ;)
Best_boobie heeft gezegd: je kunt best rustig aan sex hebben, maar binnen de eerste 6 weken sowieso je sportbh aan houden!!! Heel belangrijk!!
En je boobs zijn in die weken even verboden terrein voor je partner.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2014 om 17:13 zei mammma2:

Uhm, ik had de dag erna al sex, zonder sportbeha, dus lekker naakt en van genieten. We vonden (en vinden) ze allebei wel lekker, zeg maar. :-) Dat ging trouwens prima, dus 2 dagen later weer gedaan etc. etc.

 

Ik heb dag na de bv ook gewoon sex met vriend gehad. Wel met drukbeha aan overigens en wel een veilig standje natuurlijk. Geen moment bij stilgestaan dat het niet zo kunnen en we 6 weken zouden moeten wachten. Iedereen heeft een andere frequentie maar wij hadden 6 'droogstand' ook zeker niet volgehouden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.