Ga naar inhoud

Heel gek onderwerp maar, wanneer kun je seks hebben?


nolie

Aanbevolen berichten

Uhm, ik had de dag erna al sex, zonder sportbeha, dus lekker naakt en van genieten. We vonden (en vinden) ze allebei wel lekker, zeg maar. :-) Dat ging trouwens prima, dus 2 dagen later weer gedaan etc. etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik merk zelf nu bijna 4 maanden na de operatie dat het wel nog steeds anders is. Het kneden van mijn borsten dat voelt nu toch wel anders en word daar niet echt warm van. Komt ook omdat een deel nog gevoelloos is, maar merk toch wel dat er wat in zit. Heb het idee dat ze nu anders benaderd moeten worden ofzo haha

Misschien omdat je er nu zo aan gewend bent om er voorzichtig mee te doen omdat t anders fout zou kunnen gaan? Dat je daarom het niet altijd fijn vindt?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 26 januari 2014 om 21:41 zei Esmiralda:

Ik merk zelf nu bijna 4 maanden na de operatie dat het wel nog steeds anders is. Het kneden van mijn borsten dat voelt nu toch wel anders en word daar niet echt warm van. Komt ook omdat een deel nog gevoelloos is, maar merk toch wel dat er wat in zit. Heb het idee dat ze nu anders benaderd moeten worden ofzo haha

@Esmiralda ik begrijp wat je bedoeld. Ben nu 6 maanden en echt lekker voelt het allemaal niet. Is het bij jou nog goedgekomen? Na hoeveel tijd kon je weer genieten zoals ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 september 2016 om 09:23 zei Chantelle:

@Esmiralda ik begrijp wat je bedoeld. Ben nu 6 maanden en echt lekker voelt het allemaal niet. Is het bij jou nog goedgekomen? Na hoeveel tijd kon je weer genieten zoals ervoor?

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen hoe lang het heeft geduurd voor het normaal voelde. Het is ook al een tijdje terug natuurlijk. Het is nu 3 jaar geleden alweer dat ik mijn operatie heb gehad. Ik denk dat het een jaartje heeft geduurd. Ik heb ook overal weer gevoel en het zijn echt mijn eigen borsten, dus heb nu niet meer het gevoel dat er wat in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat een leuke topic dit ! :D 

Ik heb het gevraagd aan mijn pc, Dr. Verdonck. Hij vertelde me dat het opzich gelijk wel weer kan maar indd wel rustig moet doen! Dus manlief het werk laten doen :) 

ik ben nu 2 weken po, gisteren mijn verband eraf en de hechtingen eruit, zoooo blij met het resultaat !!

Ik had ongeveer na n weekje weer seks, ging wel goed maar rustig aan indd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik had me deze vraag vooraf ook al gesteld. Ik zit hier wel met heel grote ogen te lezen... Ik ben tien dagen po en ik moet er nog niet aan denken! In mijn hoofd zou het wel kunnen en een beetje gepruts ook, maar all the way? Help nee. Aan het gepruts zou mijn lief niet veel hebben gezien ik nog erg beperkt ben in beweging, dus laat ik het voorlopig zo. 1 voordeel heb ik wel... mijn lief is wel een liefhebber van sportieve lingerie (ik draag het vrijwel nooit). Hier nog even niet, ik zou wel willen, maar mijn borsten staan het me nog niet toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Bh uit tijdens de eerste zes weken, tijdens de seks, is ook niet slim...
Als je niet mag sporten met bh, waarom zou je dan wel mogen seksen zonder bh in die tijd? ;) 

Rustig aan meiden, ik zeg niet dat je geen seks mag hebben, maar doe het rustig aan en houd die stomme bh aan

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik ben nog niet eens geopereerd en mijn man roept nu al dat we er wel iets anders op verzinnen, maar dat hij de eerste zes weken echt niet bovenop mij gaat liggen. Hij is als de dood voor erwtenpuree :45: We zullen het wel mee gaan maken tegen die tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-4-2017 om 11:59 zei Visje7:

Haha mijn vriend zei vanochtend letterlijk:

 

"Ja dan moeten we heel rustig doen, maar ik wil je niet kapot maken dus ik wacht nog wel een paar weekjes."

 

:4:

 

Gelukkig staat mijn hoofd er eventjes ook niet naar. 

 

 

 

Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Na 9 dagen een heel voorzichtig heb ik het geprobeerd.  Ging prima. Heb het pas gedaan toen ik geen last meer had anders stond mijn hoofd er echt niet naar.  En braaf de sportbh aangehouden zou het ook echt niet durven zonder.  Kussens in je rug en mannetje al het werk laten doen haha. Je bent wel echt 'beperkt' dus het is niet de beste seks :4: 

maarja beter iets dan niets toch :P die man van mij wilt het liefst elke dag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het geen gek onderwerp hoor... iedereen vraagt dit zich toch af lijkt me... mijn man is alleen een borstenman... zit er graag aan en knijpt er (soms flink hard) ook graag in.... kan dit nog wel na de operatie op langere termijn ook wel weer of mag dat niet ivm scheurkans of zo? @best_boobie weet jij dat toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei chantalb:

Ik vind het geen gek onderwerp hoor... iedereen vraagt dit zich toch af lijkt me... mijn man is alleen een borstenman... zit er graag aan en knijpt er (soms flink hard) ook graag in.... kan dit nog wel na de operatie op langere termijn ook wel weer of mag dat niet ivm scheurkans of zo? @best_boobie weet jij dat toevallig?

Ik zou hem de eerste 6 weken even in toom houden. In die tijd is het niet goed om erin te knijpen. 
Daarna mag ie zachtjes oefenen hoor, maar denk niet dat jij het meteen prettig vindt... 
Mijn ervaring is, dat hoe zachter mijn borsten werden, hoe fijner het weer werd. Het zacht worden duurt een dik jaar, maar gaat wel geleidelijk aan. 

Kijk gewoon wat je prettig vindt, en als het pijn doet, maak daar goede afspraken over. Auw is stop ;)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor de eerste keer zonder sportbh seks gehad. Ben nu ongeveer 5 of 6 weken PO. Heel voorzichtig, niet te bruut en dat lukte best. Was trouwens wel niet mijn idee maar ja.. mannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 8 weken maar durf nog niet goed zonder bh... -_-

Dat gehobbel vind ik nog maar een beetje een akelig gevoel aan mijn borsten. Denk omdat ik al die tijd nog een borstband om heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is dol op mijn nieuwe boobs, krijg m er niet van af geslagen! Maar goed dat we niet samen wonen... Voor mij geldt hoe ouder hoe gekker want wij deden het al de dag van de operatie zelf, heel voorzichtig en heel behoedzaam.... Ik ben overal laat mee maar wilde nu een keer in het guinness book!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoera voor de dame die dit topic is gestart! Ik voelde me een idioot dat ik er al over na zat te denken. Bedankt voor jullie info :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.