Ga naar inhoud

Trinitykids : 1 februari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast trinitykids

Aanbevolen berichten

het is dat ik weet dat er een 6 weken-grens is, theoretisch, anders had ik vandaag mn jongste van 20 kg ook niet voor het eerst opgetild en gedragen :) het knulletje zal er wel van genoten hebben

pas as maandag ben ik officieel 6 weken po, maar aan die paar dagen zal het toch wel niet liggen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast trinitykids

ik was eigenlijk al eerder aan het tillen wel voorzichtig hoor maar wel weer lekker om die hummel te knuffelen (bij mij was ie 14 kg scheelt denk ik ook)

en het weekend voor de 6 wkn heb ik de band eigenlijk ook niet meer om gehad.

ik draag nu nog wel de sportbh afgewisseld met de nieuwe beugel bh's.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waow Trinity, Ze zijn echt mooi geworden en van t verschil zie je idd bijna niets meer van, hij is nog steeds ietsje groter maar je dat was van te voren ook. heb ik ook dat ene groter is dan de andere en zie het ook steeds meer bij trekken maar denk dat mijn linkerborst ook iets groter dan de rechter zal zijn. Ze zijn echt super, van Onselen weer wel wat hij doet he :148: Veel liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

dank je wel.

Het verschil is idd miniem. Mijn man zat van de week foto's van de 1e dag en van afgelopen week te bekijen en dan zie je idd duidelijk dat alles zo goed als gelijk hangt.

Het oogt heel natuurlijk gelukkig.

Wat van onselen betreft ik ben blij dat ik na veel wikken en wegen bij hem terecht ben gekomen samen met zijn assistentes.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik wordt volgende week geholpen door van onselen. Zou ik je foto s mogen zien trinitykids? Ben zo nieuwschierig..

heb je veel pijn gehad achter de spier? ik krijg dat ook en ben bang dat het heel pijnlijk is :118:

Krijg je ook een eigen kamertje als de operatie klaar is? dat mn vriend en ik een beetje privicy hebben als ik bij moet komen van de narcose?

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hallo jeannie,

gefeliciteerd, mijn ww stuur ik je via pb ok?!

Ik heb maandag avond na de operatie 2 paracetamol ingenomen, dinsdag avond heb ik dat ook gedaan maar had niet het idee dat het hielp.

Achteraf gezien vond ik de pijn reuze mee vallen, maar de 1e 3 dagen was wel even kiezen op elkaar.

Ik ervaarde het als een trein die op mijn borst stond. Het is een gevoel van zware druk.

De pijn die ervaarde ik meer door bewegingen die ik maakte uit automatisme, denk aan opstaan en je armen gebruiken (heb zo'n lekkere lounge bank :blush: )

Daarnaast ben ik geen rug slaper, dus kussens inmijn rug gedaan en getracht te slapen alleen je zakt toch langzaam naar beneden, dan omhoog komen ging mij niet lukken en dag 2 vond ik dat heel frustrerend dus :102: maar toen was wel de spanning er uit :rolleyes:

Ja het doet pijn maar als ik nu vandaag, 7 wkn po, terug denk om jouw vraag te beantwoorden weet ik alleen nog maar het was pijnlijk 2 dagen maar heb het zonder pijnstillers gedaan omdat het te dragen was voor mij dan.

Na de operatie kom je op de vercouver kamer, bij het wakker worden halen ze je partner erbij. Als je goed wakker bent dan ga je naar een gewone kamer, ik heb hier met nog een andere meid gelegen, maar vond dit niet zo heel erg.

Door de aanspraak kwam ik redelijk snel op gang, broodje er in en koffie erbij en toen mocht ik binnen no time naar huis. Daarnaast is het toch wel zo dat je van vermoeidheid je ogen even sluit hoor verders doe je niet veel ;)

Heb eerlijk gezegd ook geen idee of ze "privé"kamers hebben?!

als je nog vragen hebt mail me maar hoor.

heel veel succes,

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Trinity,

heel erg bedankt voor je berichtje,(heb je foto s bekeken en je prive ook nog een berichtje gestuurd!)

Als je met iemand op de kamer ligt is het ook niet heel erg. als mijn vriend maar bij me is hahaha. Heb nog nooit narcose gehad dus ben daar het meest bang voor! maar het schijnt mee te vallen. Nog drie dagen werken volgende week en de rest van de dagen poetsen in huis! want dat kan dan ff niet.. gelukkig helpt mijn moeder en schoonmoeder met strijken wassen dat soort dingen. MIjn vriend is de eerste 2 dagen ook vrij van zn werk. dus daar ben ik wel blij om! nogmaals thnxx

bybyeliefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

graag gedaan hoor.

Nee je vriend mag er gewoon bij vanaf het moment dat je wakker word. Ik schijn zelfs nog in slaap gevallen te zijn heb het niet eens gemerkt. Hij had de DS van de kids mee dus heeft zich vermaakt :131:

Ik had zelf ook nog nooit een operatie danwel narcose meegemaakt. Hier was ik nog het meest bange voor.

Ben dan ook 2x flauw gevallen :blush::152: 1x bij het inbrengen van het infuus en 1x bij het eruit halen :154:

Voor mijn operatie ben ik ook het hele huis door gegaan, mijn man was sowieso een paar dagen vrij van het werk en heeft daarna nog een weekje zorg verlof opgenomen mede omdat we 4 kids hebben.Als jij je maar lekker laat verzorgen de eerste dagen en daarna lekker rustig aan doet komt het helemaal goed.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast trinitykids

Gisteren voor de laatste keer naar Zevenaar geweest.

Het nadeel was anderhalf uur in de auto, 5 minuten binnen en vervolgens weer anderhalf uur terug :wacko:

De controle werd door Edwin (dr. van onselen) gedaan. Alles zag er heel mooi uit zei hij. De littekens waren nog een klein beetje rood maar dat betekend dat ze "werken" en dat als ik gewoon blijf smeren met de creme ze er alleen maar minder op worden.

Mijn borsten zagen er verder ook mooi uit, uit mijn omgeving kreeg ik al reacties dat het er heel natuurlijk uit zag en dat zij de pc gisteren ook. Nog even foto's gemaakt voor het dossier en toen mocht ik weer gaan met het advies blijven masseren :1big_boobs: van de borsten en natuurlijk bij vragen e.d. altijd bellen.

Tja en toen stond ik weer buiten.

Het dagelijks leven is gewoon weer doorgegaan hier, en in feite kan ik alles weer mbt tillen enz.

Ik ben helemaal happy de peppy, en blij dat ik eindelijk de knoop door heb gehakt.

Nu zijn we de tuin aan het verbouwen en straks kan ik lekker van het zonnetje gaan genieten.

Nu nog op zoek naar leuke bikini's en badpakken en de buikspieren trainen :154:

De verjaardagen komen er weer aan dus we gaan er weer voor, wat een verschil kan een bv uitmaken tussen je oren zeg :38:

Ik kan nu tegen iedereen zeggen als je twijfelt gewoon doen.

Op het moment zelf heb je idd spanning en pijn maar na enkele weken voel je je helemaal toppie.

liefs allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja goed om te lezen dat alles oké is en dat je alles weer kunt! En die van jou zien er zeker erg mooi en natuurlijk uit! Echt een mooi resultaat :) Nou nog eventjes en dan kun je lekker genieten van een zonnetje in je tuin, heerlijk, geniet ervan

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi trinity,

Fijn dat alles goed is he, kun je eindelijk fijn genieten an je boobies, ben zelf gisteren weer begonne met een zonnebank kuur want iedeeen vraagt me steeds of ik nog erg ziek ben en dat ik zo bleek zie. Kon geen kwaad meer had even nagevraagd want je weet maar nooit he. Maandag ga ik weer lekker werken thuis ziiten is toch wel vervelen op den duur. moet dan eerst even bloed prikken voor wekelijkse controle en dan rijd ik door naar mijn werk. Ik moet 6 mei naar accz terug is ook een reis van anderhalf uur voor mij.

Veel liefs en tot schrijfs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ik wil binnenkort ook weer onder de zonnenbank, lekker relaxen.

Zit nu met een schouder die in de kreukels ligt dus moet even een stappie terug doen voordat ik weer vooruit kan.

voor mij was het ook anderhalf uur toeren naar zevenaar maar goed het moet maar even;)

wel lekker dat je weer aan de slag kan, even ergens anders aan denken en het dagelijks leven weer oppakken.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die trien

kwam ook weer ff bij je langs. wat vervelend van je schouder, watskebeurt?

goed idee van de zonnebank, ik ben wel bezig met zelfbruinende creme, maar was het er elke dag weer even hard vanaf!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

ha die kaat,

geen idee wat er aan de hand is met mijn schouder, kon geen aardappels meer snijden of kaas schaven maar nu, na 2x gekraakt te zijn werkt het weer :rolleyes:

goede reden om meer te ontspannen in de sauna enz :152:

nee denk gewoon te druk zijn en onbewust spanning oplopen of zo geen idee :wacko:

fiets iedere keer langs de zonnebank maar het komt r niet van moet echt gaan plannen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik heb buiten al lekker in het zonnetje gelegen. Het is nu 3 weken geleden dat ik mn borstvergroting heb gehad. ik begin morgen weer met werken... ff kijken hoe het gaat, werk wel in de kinderopvang dus het is oppassen...

heb wel een vraag aan jullie... misschien een gekke vraag maar: ik heb het gevoel dat mn protese aan de linkerkant "losser" zit van binnen ofzo... het is moeilijk uit te leggen maar het voelt alsof ik hem met elke beweging aan links voel ofzo...:-S

hebben jullie hier ervaring mee? of is mijn uitleg te lastig hahahahaha

ik hoor graag van jullie!!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi jeannie,

heb het zelfde gehad met links en het is nu gelukkig over (was bij de 6wkn grens ineens over)

het heeft met de inkapselen te maken. ik heb toen de kliniek gebeld want maakte me zorgen maar ze zeiden dat het er bij hoorde.

ik heb een tijdje links minder belast om het voor mijn gevoel niet te forceren zeg maar, veel te bang dat er wat mis zou gaan :blush:

maar het zit nu helemaal vast hoor :38: en anders gewoon de kliniek bellen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trien,

bedankt voor je reactie! maak me er wel zorgen om... ik belast links nu ook minder. vind het wel spannend, ga morgen weer werken.. maar wil het niet verpesten door te veel te doen zeg maar! want hij moet wel vast gaan zitten toch?! bij jou na 6 weken dus...? ik ga maar rustig aan doen...

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.