Ga naar inhoud

Trinitykids : 1 februari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast trinitykids

Aanbevolen berichten

Gast trinitykids

Ilona, vlinder25, flo

dank jullie wel, heb idd wat last van mijn "telefoonbotje" / elleboog.

Vanacht weer alleen een kussen gebruikt en dat ging een stuk beter, hopelijk is het met een paar dagen helemaal weg.

Vandaag ook zelf geprobeerd haren te wassen, maar dat kost met toch mijn nek merk ik :139:

het is zo verleidelijk om alles weer zelf te doen, waterkoker vullen en thee zetten, kleine jongen een schone luier geven, trui over je hoofd aantrekken.....

tja en dan zegt die spier toch ho stop ff niet...... :excl:

groetjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

luister wel goed naar je lichaam hoor !

ik heb mijn kindjes 3 weken niet verschoond, verzorgd of wat dan ook..

nog niet eens op schoot gehad.!

eerst kon t niet, daarna zo lang mogelijk uitgesteld, puur voor de genezing !

vond t doodeng om wat te doen.

ben nu 5 weken verder, en ben nu weer van alles aan het doen, en t gaat prima.

maar als je spieren zeggen niet doen, let dan wel n beete op he :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trini,

Fijn dat je je al zo goed voelt na een weekje, maar toch nog een verkoudheid te pakken, da’s effe pech hebben!

Mijn tepels beginnen ook te vervellen, smeer ze ook in met amandelolie. Tof dat je overmorgen ook van die hechtingen af bent.

Las dat je niet goed wist hoe te beginnen met het plaatsen van je foto’s, hier vind je alle info om aan de slag te gaan! Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

Gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald. Ze zaten vast :84: dus de assistente kreeg ze er niet 1,2,3 uit. De arts heeft toen de huid wat nat gemaakt en ipv trekken heeft ze gedraaid aan de hechting en ik voelde toen niet eens dat ze ze eruit haalde.

Het zag er allemaal mooi uit, heb zelf even met de spiegel gekeken en het is inderdaad maar een heel dun lijntje.

Mijn rechterborst was al aardig "ingedaald" links nog niet helemaal. kreeg ook als advies mee, vanaf volgende week litteken en linker borst masseren. rechts mocht ik nog even met rust laten. Als ze dan weer "gelijk hangen" mag ik de band ook al af. Over een week of 6 weer terug.

Maar wat een verschil met hechtingen er uit, je hebt meteen meer bewegingsvrijheid lijkt wel. Nu mezelf in acht nemen en niet te veel doen. Ik mag ook al weer voorzichtig autorijden alleen dan wel in "oma stand" oftewel stoel helemaal naar voren. Hoe hebben jullie dat ervaren??

* ilona,

Ik luister zeker naar mijn lichaam, veel te bang dat ze verkeerd schieten :blush: .

Hoe heb je dat met je kindjes gedaan 3 weken? mijn man is afgelopen 2 weken vrij geweest en die heeft alles gedaan, vanaf dinsdag gaat hij weer werken. Dan moet ik onze zoon echt zelf schone luiers geven. Maar hij werkt goed mee, als ik zeg benen omhoog houd hij ze netjes omhoog :35: dus hoef ik daar geen kracht te zetten

De meiden zijn allemaal zelfstandig dus dat scheelt weer.

tja ben wel aan eht bedenken hoe ik dat vanaf volgende week ga doen, stofzuigen kan niet, koken lukt redelijk en tja zo leren de meiden meteen koken :35:

maar wat je zegt ik houd mijn lichaam in de gaten...

*eefje,

dank je wel voor je link ga er mee aan de slag

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trien

het gaat lekker met je zo te lezen. blijft wel spannend om straks de draad van alles weer op te pakken terwijl je lijf misschien nog wel wat rust nodig heeft. ik kreeg in de kliniek te horen dat ik de eerste 3 weken niet mocht autorijden. verzekeringstechnisch mocht dat niet??? hier zijn dus blijkbaar ook al weer verschillende verhalen die de ronde doen. wat is nu waar?

ik zit na 2 weken bv straks met hetzelfde 'probleem' als jij, als ik alles weer zelf moet doen heb ik ook de auto weer nodig, maar als ik pas na 3 weken weer auto mag rijden moet ik toch weer anderen gaan inschakelen.

de verpleegkundige had het erover dat als jij binnen 3 weken na je bv gaat autorijden en je veroorzaakt een ongeluk dat de schade dan niet gedekt is. maar dat heb ik hier nog niet eerder gelezen.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi honorate,

das al snel 2 maart, ik mag over een week of wat bellen voor een afspraak zal denk ik half april ongeveer worden.

hi kaatje,

dat verhaal ken ik ook niet dat je 3 wkn niet mag rijden ivm verzekering, kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk.

Op zich kan ik het nog wel een weekje uitstellen dat auto rijden, mijn dochter fietst maandag met een vriendinnetje mee naar dansles, verder heb ik geen afspraken staan. Maar hoe is het met jou eigenlijk jij bent ook weer een paar daagjes po?!

sterkte in ieder geval, en lekker rustig aan.

het is wat je al zegt je lichaam wil nog niet helemaal maar tussen de oren wil alles al.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zijn de hechtingen er uit gehaald. Ze zaten vast :84: dus de assistente kreeg ze er niet 1,2,3 uit. De arts heeft toen de huid wat nat gemaakt en ipv trekken heeft ze gedraaid aan de hechting en ik voelde toen niet eens dat ze ze eruit haalde.

Het zag er allemaal mooi uit, heb zelf even met de spiegel gekeken en het is inderdaad maar een heel dun lijntje.

Mijn rechterborst was al aardig "ingedaald" links nog niet helemaal. kreeg ook als advies mee, vanaf volgende week litteken en linker borst masseren. rechts mocht ik nog even met rust laten. Als ze dan weer "gelijk hangen" mag ik de band ook al af. Over een week of 6 weer terug.

Maar wat een verschil met hechtingen er uit, je hebt meteen meer bewegingsvrijheid lijkt wel. Nu mezelf in acht nemen en niet te veel doen. Ik mag ook al weer voorzichtig autorijden alleen dan wel in "oma stand" oftewel stoel helemaal naar voren. Hoe hebben jullie dat ervaren??

* ilona,

Ik luister zeker naar mijn lichaam, veel te bang dat ze verkeerd schieten :blush: .

Hoe heb je dat met je kindjes gedaan 3 weken? mijn man is afgelopen 2 weken vrij geweest en die heeft alles gedaan, vanaf dinsdag gaat hij weer werken. Dan moet ik onze zoon echt zelf schone luiers geven. Maar hij werkt goed mee, als ik zeg benen omhoog houd hij ze netjes omhoog :35: dus hoef ik daar geen kracht te zetten

De meiden zijn allemaal zelfstandig dus dat scheelt weer.

tja ben wel aan eht bedenken hoe ik dat vanaf volgende week ga doen, stofzuigen kan niet, koken lukt redelijk en tja zo leren de meiden meteen koken :35:

maar wat je zegt ik houd mijn lichaam in de gaten...

*eefje,

dank je wel voor je link ga er mee aan de slag

groetjes

ik heb hier de eerste 3 weken "hulp" gehad..

mijn moeder, vriendin, en man.

na die 3 weken moest ik ook alles zelf weer doen, en dat was lagzaam opbouwen.

ging met de dag beter !

en wat koken betreft, LEKKER MAKKELIJK!

dat stofzuigen komt wel !

ben nu 5,5 week verder en heb nog steeds niet zelf gestofzuigt.

ga het volgende week weer eens proberen.

moet toegeven, het is best lekker geweest die 6 weken niks doen, terwijl ik normaal ook n sjouwert benhoor !

xxx

geniet ervan, nu heb je een rede om te rusten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef maar toe dat het heerlijk is om ff niet mee te hoeven doen met alles :)

mijn moeder is zojuist vertrokken na 2 daagjes intensieve verzorging, nu mag vriendjelief mij weer in de watten leggen! ik kan me ertegen verzetten, maar kan er nog beter gewoon maar van genieten. voor je het weet is het weer voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed is gegaan! En gefeliciteerd! Jij bent dus ook geen fan van naalden hihi. Ik dacht ook dat ik neer ging maar gelukkig niet gebeurd.

Dat slapen is lastig he, en dat je dingen niet kan maar wel wil.. maar doe maar rustig aan. Voor je het weet is het voorbij, en achteraf stellen 6 weekjes weinig voor.

Laat je lekker verzorgen en verwennen. En super dat het voorbij is en je nu eindelijk je nieuwe boobs hebt!

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi ilona,

lekker hoor 3 wkn niets doen, al moet ik er toch eigenlijk stiekem niet aan denken. meot me nu al inhouden om niet de stofzuiger te pakken en te gaan dweilen. :rolleyes: wat koken betreft heel creatief zijn, vanavond broodje shoarma :47: , en de stamppot mengen we wel met de mixer die vastgehouden word door een van de meiden :35: mag ik van jou je ww de foto in je handtekening is heel mooi ben even benieuwd omdat je ronde prothese hebt. ik dacht namelijk eerst dat rond mooier zou zijn bij mij ivm hangende borsten maar dit werd mij afgeraden, ben nu even nieuwschierig :11: ieder lichaam is anders zeggen ze ook

hi excella

nee naalden zijn niet mijn ding, niet dat het pijn doet maar mijn lichaam protesteerd gewoon :84: heel apart want verders heb ik bijv. amper pijnstillers genomen, ach ja.

heb jij trouwens enig idee waarom we niet op ons zij mogen liggen? merk dat ik dat wel doe namelijk.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

2 weken na mijn operatie.

Man weer aan het werk, kinderen naar school. Gisteren voor het eerst auto gereden, tja viel het mee viel het tegen, ik weet het nog niet :unsure:.

Wel een heel raar gevoel om het stuur onderhands te pakken en te rijden, zolang ik hier in de stad ben prima maar verder ga ik nog echt.

Ik voel me verders prima, wil heel graag het huishouden doen, maar besef dat dit nog echt niet mag :144:.

Dus dan maar weer even achter de pc en een spelletje met mijn zoontje doen.

Slapen gaat redelijk, word nog regelmatig wakker, maar dit keer zonder tintelingen in mijn handen. Wel dat ik op mijn zij gedraaid ben, en soms ga ik zelf ook wel even op mijn zij liggen.

Gisteravond ook nog even mij oude bh's en bustiers gepast wat hebben we :152: had het idee al maar het is iets meer dan een volle D geworden.

Van alle bh's past er welgeteld nog :127: maar daarintegen kan ik nu wel mijn bustiers aan, daar waar je eerst niets zag zit nu een mooie bolling :123:

Maar ik moet wel zeggen, mijn rechterborst hing wat meer dan links en nu na de bv zie je dat wel duidelijk terug. Op advies van de pc ben ik wel met links begonnen met masseren en rechts nog niet, ze "hangen" nu bijna gelijk. Ik ben heel benieuwd hoe alles er straks uitziet in een mooie bh, denk nu soms wel eens gaan ze niet binnen no time zakken zodat alles voor niets is geweest :21: maar ja dan denk ik ook ik ben niet gefotoshopt zoals de plaatjes :blush: we zijn en blijven mens...

Het masseren is nog wel een apart gevoel, tepels heb ik geen gevoel in en tepelhof voelt beurs.

Wat wel raar was, ik hing lekker tegen mijn mannetje aan (zonder bh die zat in de wasmachine) hij had zijn arm om me heen en leunde een beetje op mijn linker borst.

toen ik opstond om mijn bh te gaan pakken zag ik een nat plekje op mijn shirt ter hoogte van mijn tepel. De tepel was ook een beetje vochtig volgens mij. Het leek wel of ik aan het lekken was, net zoals je bij borstvoeding hebt na stuwing enz. herkend iemand dit??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, trienie

lekkende borsten? zodra die van mij het doen zal ik je iets laten weten

lijkt me niet echt gezond, wel?

als het zo minimaal is zou ik gewoon afwachten, blijft het of is het wat meer zou ik in ieder geval eventjes bellen.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

jaaa die lekkende borst herkend ik dat wel , ik had dat ook, zo na 1/5 - 2 weken na bv, het lijkte als stuwing bij borstvoeding, in het begin zit prothese nog hoog en kan druk geven op de melkkliertjes , bij mij was het na paar dagen weg.... wel rar he...

verder kan het geen kwad, allen de melk uitlop niet stimuliren en zo....

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is wel apart.. ik heb namelijk geen kinderen gehad, maar ik heb hier een topic over geopend. Ik heb een tijdje gehad dat als ik in mijn tepel kneep, er wat vocht uit kwam. Uit allebei trouwens. Ik las wel dat het kan zijn dat er iets gestimuleerd wordt na een borstvergroting, maar geen idee hoe/wat/waarom. Ik heb gebeld naar de kliniek en ben ervoor naar de dokter geweest, maar het kon geen kwaad. (bij mij).

Waarom we niet op onze zij mogen liggen, geeeeen idee! Ik heb wel es 'snachts de bh geopend en ben per ongeluk in slaap gevallen... en de nacht daarna lag ik op mijn zij wat dus niet aangeraden werd, maar toen ik dit vertelde aan Otteline van ACCZ, zei ze dat het geen kwaad kon. Ik kan dat niet bepalen in mijn slaap en mijn lichaam gaf aan dat het blijkbaar dus al kon, maar ik zou gewoon proberen op je rug te blijven liggen :rolleyes:

Leuk he dat de bh's niet meer passen!

En dat gevoel komt nog wel terug, je bent pas 2 weken PO.

Liefs

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trinitykids,

Ik heb nog geen bv gehad en ik heb afentoe ook dat als ik in mijn bost knijp er vocht uit komt. Volgens de huisarts kan dit geen kwaad ier hebben en dit blijkt nu maar weer meer vrouwen last van ik heb dit dan ook vooral waneer de tijd van de maand weer bijna opduikt dan zijn ze gespannen en een beetje groter dan normaal, en aangezien jullie nu een aantal weken continu gespannen borsten hebben kan dit dus er vanzelf uitlopen. Niest om je dus zorgen over te maken.

Wel wat me opvalt er zijn op dit topic div dames ook door dr. van Onselen geopereerd. dat dit allemaal achter de spier word gedaan. Zij hij of de ass. Okk tegen jullie dat hij geen voorstander is van dual plane. van wege een of andere kromming of omslag wat de prothese dan kon doen.

Ik zelf krijg zoals je bij mijn topic misschien hebt gelezen 335cc achter de spier. Ik ben 1 maart aan de beurt dus ik ben benieuwd. Jij veel suc. met je verder herstel en ik hoop je gerust te heeben gesteld.

gr Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi excella,

het lekken is gelukkig eenmalig geweest, heb er geen last meer van.

slapen op mijn zij gebeurd automatish idd, soms als ik op bed tv kijk wil ik nog wel even op mijn zij gaan liggen, maar het is van korte duur hoor.

als het droog is ga ik zo even naar de livera of hunkemoller voor een goede sportbh, kijken wat het word heb hem zo ondertussen toch wel nodig.

liefs

hi moniqueje,

het is ook al weer over, was wel even raar hoor hihihihi.

ik heb het eerlijk gezegd niet over dual plane gehad met van onselen, hij gaf zelf aan achter de spier. Bij mij waarschijnlijk omdat mijn velletje heel dun is. Hij gaf wel aan dat bij ronde protheses je teveel een bal op je lichaam krijgt en dat komt niet natuurlijk over.

Las even snel je voorstel stukje, volgens mij is het standaard bij van onselen dat hij zegt maandag kan je, zei hij tegen mij toen ook :152:

begin je al zenuwachtig te worden??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

3 weken po..

Het is al weer 3 weken geleden dat ik geopereerd ben, gezien mijn rechterborst super meer werkt (voelt alsof er nooit wat gebeurd is) lijkt het alsof ik al maanden verder ben. Daar integen werkt mijn linkerborst niet altijd even lekker mee.

Hierdoor merk ik wel, mede door het om de dag slecht slapen, dat ik hoog in mijn emoties zit (lees :102:)

Gisteravond had ik me voorgenomen om even van alles van me af te schrijven, maar ondanks dat ik amper geslapen heb vanmorgen, voel ik me redelijk goed.

Heb mezelf ook voorgenomen dat ik klaar ben met die "stomme spier" en dat ie nu maar eens moet gaan doen wat ik wil :10:

De kinderen zijn deze week vrij en druk aan het knutselen vandaag. Morgen ochtend een vrij lange autorit en de rest van de dag lekker niets doen.

Langzaam aan kom ik weer in mijn eigen ritme, ondanks dat ik nog niet alles mag doen.

Tot nu toe ben ik helemaal happy de peppy met mijn nieuwe verbeterde boobs. Als ik nu aangekleed ben en langs de spiegel loop denk ik he das gaaf er zit model in mijn kleding :154: kan niet wachten totdat ik weer lingerie kan kopen en aan kan doen natuurlijk.

Ik probeer nu iedere week foto's te maken om te zien hoe het verschil is tussen 3 wkn geleden en nu en das best leuk om te zien.

nou dat was weer even een update van mij

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die trien,

je herstel is dan toch redelijk snel gegaan, ondanks plaatsing onder de spier! Klinkt over het algemeen goed, maar nog niet helemaal heppy. bij mij gaat het gelukkig alle dagen beter, heb na de bv geen emotioneel dieptepunt gehad, ook al vond ik het resultaat minder de eerste week, en nu nog steeds gaat het me niet snel genoeg.

de spiegel is af en toe een goede vriend, ik voel me ook zeer happy als ik erin kijk (vooral met de kleertjes aan dan wel, maar bloot wordt het ook steeds beter)

tis wel heel wat om die kinderbende te moeten vermaken in de vakantie, bij ons is de vakantie al weer over. ik hoop dat die van mij dat de komende paar weekjes zelf heel goed kunnen doen, en dat ik wat tijd voor mezelf hou.

ik moet eigenlijk ook meer foto's maken, vind het wel erg moeilijk, mijn liefje kan helemaal niet goed fotograferen, dan zit er totaal geen perspectief in, en krijg je over het algemeen foto's waar geen vorm inzit, ik heb gister het toestel zelf maar weer in de hand genomen, dan schiet ik er gewoon een heleboel, daar zitten altijd wel leuke tussen.

ik wil je veel succes toewensen in de schoolvakantie met de kindjes. enne, kom op meid! experimenteer wat met kussens, ook onder je benen, knieën etc, probeer die slaap te pakken!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hai kaat,

Ja het herstel gaat met sprongen vooruit, je moet je even door die eerste 2 weken heen worstelen maar daarna gaat het met de dag steeds beter. Heb gewoon net mijn hele beneden verdieping staan stofzuigen, stoffen en het speelgoed van mijn zoontje uitgezocht en nog maar even geknutseld met de meiden. Papiermache is zo'n bende :134:

maar wat je zegt wij zijn van die ongeduldige wezens, het kan nooit snel genoeg gaan...

vriendinnetje van me was er vandaag, en die gaf ook aan dat alles er super uitziet, het verschil in hangen links en rechts ziet ze bijna niet meer en dan moest ze toch lang kijken :lol: daarbij hing rechts voor de bv altijd al wat meer dus ik vind het prima zo.

Op zich vermaken de kids zich prima deze vakantie, jij zit natuurlijk in t zuiden dus zijn ze weer naar school of niet?? eergister en vandaag hebben ze pyama dag :152: en gisteren moesten ze er vroeg uit omdat ik naar het zkh moest met mijn zoontje, zijn amandelen gaan er de 9e uit.

De oudste doet regelmatig even een boodschapje voor me dus het is weer helemaal toppie hier.

ik moet ook weer foto's maken, had me voorgenomen iedere maandag maar ja das deze maandag niet gelukt :76: Kan je niet voor de spiegel gaan staan? of een vriendin of moeder vragen??

Mijn mannetje werkt regelmatig met camera (heeft een flinke van t werk) dus die laat ik schieten.

wel met eigen camera hoor ben veel ste bang dat ze op zijn werk te voorschijn komen :16:

Het slapen is gister en eergisteren weer goed gegaan. Dus ik trek m weer aardig, en zeker nu ik wat actiever ben wil t goed. Stort wel rond 20h in dus lig meestal rond 21h al in mijn mandje

Ik ga even eten maken voor vanavond.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trien

ik heb laatste keer zelf foto's moeten maken nadat ik die van mijn vriend allemaal had afgekeurd :(, hij heeft daar geen gevoel voor, probeert ook niet uit. ik zie in de spiegel genoeg diepte :), maar op zijn foto's lijkt er gewoon geen bv te hebben plaatsgevonden zie je alleen een rare vorm borsten. toen ik zelf ging knippen begon het meer ergens op te lijken, dus doe het in het vervolg maar zelf. haha, stel je voor dat je foto's uitlekken op het werk van je man !(voor jou minder grappig waarschijnlijk)

een van mijn grote minpunten is dat ik nooit vroeg naar bed kan, ik neem me het vaak voor, maar wil savonds als kids naar bed zijn gewoon nog even lekker op mezelf (of met zn 2tjes) zijn, een filmpje kijken, de dag doornemen etc. ik voel me nu ook bijna ingestort, tzou goed zijn om meer rust te pakken, maar goed, er zijn nog 3 kotertjes bij, tegen de tijd dat het 8 uur, half 9 is (bedtijd!) ben ik alweer opgeknapt. maar zeker nu ik weer goed kan slapen is het zo heerlijk om te slapen! het zou een van mijn grootste hobbies kunnen zijn.

eet smakelijk!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast trinitykids

hi kaat,

Ik heb dit keer ook maar geprobeerd zelf foto's te maken, ze staan weer in het album.

Maar merk wel dat foto's een ander beeld geven zeker als je ze zelf maakt :38:

Maar goed ik ben nu 6 wkn po en voel me toppie, sta al weer mijn gang te schilderen en kasten te verplaatsen, het is toch erg ook he. Zullen de lente kriebels wel zijn :43:

8 april heb ik mijn laatste controle in zevenaar ben benieuwd wat ze er van zeggen.

Heb vorige week 2 nieuwe bh's gekocht, maar beugel is soms toch wat gevoelig.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha trien

vind je je eigengemaakte foto's beter of minder? ik vind de foto's die ik zelf maak nl wel een goed beeld geven.

heerlijk toch, die lentekriebels. ik ben ook erg blij dat ik het ergste gehad heb nu het weer weer beter begint te worden. ik doe ook bijna alles al, vanaf volgende week dus echt alles. behalve normale bh's, daar wacht ik toch nog even mee, borsjes zijn ietsjepietsje aan het slinken, en de sportbh's zitten nog even prima. ook slapen doe ik nog steeds braaf op mijn rug, wie weet over een half jaar nog steeds. het is ook nog maar zo kort dat alles erg gevoelig was, bovendien vind ik tepels nog altijd niet helemaal prettig gevoelig. ik blijf dus even een diehard met bh's en slapen :)

ik kijk vanavond ffkes naar je eigenhandig gemaakte picjes, moet nu nodig eten gaan koken! (we eten frieten!)

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trien

ik zie dat ze gelijk ingedaald zijn, dat is nieuw voor mij, had ik nog niet van jou vernomen, tenzij de foto's echt heel vertekenend zijn <_< de bovenkant is aan de ene kant iets hoger dan de andere kant, maar de onderkant is gelijk. dat is toch wel heel goed nieuws na zoveel geduld!

ziet er supergoed uit, vind de foto van de zijkant ook erg mooi eruit zien. je kunt prima foto's maken!daar heb je je man helemaal niet voor nodig

truste meid, ik ga zo onder zeil

tot gauw

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ja ze zijn gelijk ingedaald, rechts hing altijd al wat meer dan links maar dat valt bijna niet op.

foto's zijn op zich realistisch hoor. Het is toch dat ik er zelf anders naar kijk via de foto dan rechtstreeks hahahah.

links is idd nog iets hoger en ook nog wat harder dan rechts maar trekt goed bij.

tot vorige week voelde ik nog mijn spier over de prothese heen rollen als ik rare bewegingen maakte maar das nu ook zo goed als weg. Die 6 wkn grens is echt wonderbaarlijk :152:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.