Ga naar inhoud

Trinitykids : 1 februari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast trinitykids

Aanbevolen berichten

Gast trinitykids

Hallo allemaal,

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover :43: dan gaat dr. van Onselen mijn borsten vergroten.

Zo'n 5 á 6 jaar geleden heb ik een bv in overweging genomen, omdat ik theezakjes had na de borstvoeding van mijn dochter. Dit is toen niet door gegaan.

Afgelopen half jaar was ik weer veel aan het lezen op forums, en uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt.

15 januari zat ik met mijn man op consult bij dr. van Onselen, ACCZ, te Zevenaar.

Op de terug reis zei mijn man al twijfel nou niet, doe het gewoon je loopt er nog steeds mee en als je het nu niet doet stel je het weer uit totdat het niet meer kan en dan krijg je spijt.....

Het weekend heb ik alles laten bezinken, op maandagochtend nog even gebeld met wat vragen en meteen een afspraak ingepland.

1 februari 2010...... :22:

Het kwartje viel nog niet helemaal omdat mijn kinderen die week ziek werden, dus daar was ik druk mee, maar eind van die week dacht ik, oh jee nog anderhalve week en dan word ik al geholpen...... :20:

Nu een paar dagen voor de grote dag, ben ik nog erg rustig moet ik zeggen. Zie op tegen de narcose, maar denk eigenlijk alleen maar, ik krijg een spuit ga slapen en word wakker met nieuwe borsten :3:

Mijn man is 2 weken vrij dus kan ik lekker bijkomen daarna is het rustig aan weer starten met de kids.

Ik ga van het weekend een fotos maken van hoe ik er nu uit zie en proberen een album aan te maken, dit volgt nog.

Hebben jullie ervaring met valeriaan tabletjes? tegen de zenuwen?

tips zijn altijd welkom

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast trinitykids

hoi patries,

ja spuit er in en slapen :38: staat er op het programma :38:

zou dit "cynisme" komen door de zenuwen?? wat erg eigenlijk. als ik het zo terug lees. :11:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ervaring met valeriaan tabletjes. Tijdens mijn deeltijd studie veel stress gehad. Begon aan die tabletjes en met 2 weken begon de stress af te nemen maar werd tegelijkertijd ook down. De opleiding kon me allemaal niet meer zoveel schelen. Dus kreeg de tegenovergestelde werking eigenlijk.

Ik gebruik ze niet meer maar wel opleiding af gemaakt :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trinity

ik denk toch dat dat het voordeel is dat je op zo'n korte termijn plant, je hoeft niet te wachten, alleen maar te regelen en voor je het weet is het zover, geen tijd voor zenuwen, twijfels etc.

vandaag is jouw dag! heel veel succes vandaag, hopla spuit erin en klaar!

ik wens je een goed geslaagde operatie toe!

liefs en sterkte

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte vandaag!! Misschien heb je ze al op dit moment, en anders al bijna :-)

Doe lekker rustig aan, laat je verwennen en ben benieuwd naar je verhaal!!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hallo allemaal,

dank jullie wel, achteraf gezien valt het nu allemaal mee, alleen morgen even afwachten.

uitgebreid verslag probeer ik morgen te doen.

ben nog met vlagen heel moe, maar lig lekker op de bank. voel druk om mijn borst maar ja dat hebben we er voorover toch?! hahaha.

tot gauw.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey trinitykids,

Blij dat het je zo goed is meegevallen! Hopelijk heb je niet te veel pijn, heb je ze voor de spier gekregen? Rust maar goed uit en laat je lekker verwennen!

Liefs, Eefje, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hallo daar, nou ik ga proberen mijn verslag te tikken:

zaterdag middag is mijn mama gekomen om hier te slapen en de kids te verzorgen, want die moesten gewoon naar school.

Wij zijn in de avond alvast richting Bocholt gereden. Enkele km's daar vandaan hadden we een hotelletje geboekt.

s'morgens om half 7 ging de wekker, na een nacht van amper slapen, mijn mannetje ging aan zijn ontbijtje en tja daar zat ik dan. De spanning begon te komen, ik zei al "rijden we naar huis"

Rond 7h50 waren we bij de kliniek, lekker bijtijds. Om 8h40 ongeveer werd ik geroepen, we gingen naar een kamertje waar ik me uit mocht kleden en een mooie "jurk" aan kreeg.

Hierna kwam de anasthesist binnen, hij legde uit wat hij ging doen. Vervolgens ging de naald in mijn hand en jaar hoor.... ik kreeg het super warm, mijn oren begonnen dicht te slaan, het zweet brak me uit en ik kon nog net zeggen dit gaat niet goed, wilde huilen en weg was ik....

Even later kwam ik bij en stonden er 4 man naast me hahahaha. Ik was flauw gevallen, waarschijnlijk van de spanning of zo. dr. van oonselen heeft me super opgevangen en geholpen evenals de verpleging. Ze stelde me gerust. Vervolgens zijn de foto's gemaakt.

Rond 9h liep ik naar de operatie tafel. Het infuus ging werd aangesloten. Ik kreeg een kapje op mijn neus, 2x ademen niets, zie de anesthesist nog aan een knopje draaien, toen nog een keer ademen en er werd gezegd tot zo. Ik voelde m'n hoofd wegdraaien en weg was ik.

Toen ik wakker werd rond 9h45 heb ik meteeen even gespiekt natuurlijk. Eerst zag ik een witte band die over mijn borst heen liep maar toen zag ik mijn borsten, helemaal geweldig. Mijn man werd gehaald en mocht bij me blijven. Omdat ik lag te rillen van de kou kreeg ik een deken over me heen waar warme lucht in geblazen werd, dat was erg prettig. Daarna ben ik naar een andere kamer gebracht. Hier lag al een dame die was als eerste geholpen. We kregen thee en een broodje en konden lekker bijkomen.

Rond 14h mochten we ons aankleden, we hadden toen gegeten, gedronken en geplast. Na het aankleden ging het infuus er uit. Toen ik naar de auto wilde lopen ging het weer mis, ik voelde me weer gaan, ben weer op bed gaan liggen, benen omhoog, zwarte koffie erbij en rusten.

Uiteindelijk zijn we rond 14h30 in de auto gestapt.

De rit naar huis viel reuze mee, maar in de loop van de avond kreeg ik steeds meer pijn. Slapen ging heel moeizaam zo op mijn rug, ondanks de kussens.

Rond 3h30 dacht ik he het is ochtend ik heb geslapen maar helaas ;)

Opstaan zonder hulp gaat totaal niet das erg frustrerend.

Nadat mijn man de kinderen naar school heeft gebracht ben ik gaan douchen, dat was erg lekker, maar zeer vermoeiend.

Tja en daarna moest mijn man me weer aankleden hahahaha, voel me net een oud wijf.

Nu lig ik lekker op de bank en af en toe val ik in slaap.

Het is super mooi geworden, ben helemaal happy de peppie, voel wel veel druk op mijn borstbeen en af en toe als of ik stuwing heb maar verders gaat het goed. Af en toe hoor ik borrels in mij borst das wel grappig hoor.

Nu is het proberen twee weken niets te doen, maar heb geen rust in mijn kont.

Mijn man is thuis dus daar kan het niet aan liggen.

Oh ja, uiteindelijk is er 460 cc ipv 405 cc geplaatst, dit had ik gevraagd of het kon.

Volgende week gaan de hechtingen er uit, moet zeggen dat ik daar nog geen last van heb gehad gelukkig.

Het was een hele ervaring, maar ik ben er super blij mee. En zeker met de pc en zijn team.

groetjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd :D

die pijn, het niet zelf op kunnen staan..

het klinkt me zo bekent in de oren :)

geloof me, dit gaat elke dag beter !

over een paar daagjes huppel je weer lekker wat rond door huis, en kan je weer zelf uit bed komen enzo :)

laat je lekker verwennen !

en veel beterschap

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

Dag 2:

wat een ellende vanacht, kon niet slapen, niet draaien, niet overeind, helemaal niets. En dat voor iemand die nooit stil zit...

blllllll. Maar goed na een warme douche lekker op de bank hangen, de pijn begint steeds minder te worden, voel het eigenlijk alleen nog maar als ik wil opstaan (waar zijn die buikspieren die ik altijd getraint heb?)

Kennen jullie het gevoel dat als je overeind komt of iets meer op je zij gaat liggen dat het net lijkt of je prothese "zakt/verschuift"?

Verders nog steeds helemaal gelukkig met mijn nieuwe borsten, het mag zomer worden hahahaha.

van de week ga ik proberen foto's te plaatsen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trin

even doorbijten, al klinkt er ook een hoop optimisme tussen de regels door. hoe kwam je erbij om meer cc's te vragen? had je bij je consult gepast? had jij nu voor of achter de spier?

ga zo door!

liefs en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi kaat,

ja hoor ik ben zeker optimistisch. Heb vanacht goed geslapen en dat doet wonderen.

Tijdens mijn consult begon hij met een kleine prothese, die daarop was wat meer en toen kreeg ik die van 405 cc. In eerst instantie schrok ik want dat was groot dacht ik. toen legde de pc uit dat als het achter de spier geplaatst werd er minder over bleef, dit liet hij toen ook zien.

Op zich vond ik dat een mooi maatje en heb ik niet meer verder gekeken.

in de weken na de operatie toe begon ik toch te twijfelen of iets meer toch niet mooier zou zijn, ook omdat ik las dat achter de spier veel "verdwijnt" om het maar zo te zeggen.

Ik heb toen voor mijn operatie gevraagd of het mogelijk was, en wat hij er van vond. de pc gaf toen aan dat hijtijdens de operatie zou kijken of er genoeg ruimte zou zijn. Schijnbaar was hij het ermee eens want toen ik wakker werd zei hij ik heb er 460 in gedaan.

Gezien mijn vertrouwen in de pc, en de manier waarop hij bepaalt hoeveel cc mooi is (geen pam beelden) heb ik het gevraagd en afgewacht. Moet zeggen dat ik er geen spijt van heb het is nog steeds heel natuurlijk, ook volgens mijn man en een goede vriendin.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

goeden morgen allemaal,

Een week po en ik voel me een stuk beter, behalve dat ik benauwd ben en nog snel moe maar dat wijt ik aan de flinke verkoudheid die ik heb.

douchen afdrogen en aankleden lukt weer helemaal zelf.

slapen doe ik weer lekker in mijn bedje met 2 kussens. ik word alleen regelmatig wakker omdat mijn linker en rechter pink flink aan het tintelen zijn.. iemand hier ervaring mee? lijkt wel of er iets afgekneld word, heb de band al wat losser gedaan en met mijn armen langs mijn lichaam gelegd maar helaas word ik dan toch om de haverklap wakker van het getintel.

mijn borsten voelen al helemaal eigen, ben blij als de hechtingen er donderdag uitgaan, want ze jeuken flink. Ben ook al begonnen met het insmeren van mijn tepels want die begonnen te vervellen..

de 1e foto's zijn gemaakt nu nog even uitvogelen hoe ik ze in een album kan zetten, kon dit nog niet terug vinden in het forum iemand tips :blush:

dank je wel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai haai!

Fijn dat je zo tevreden bent!

Ik heb ook last van dat tintelende, maar niet alleen snachts. Het is bij mijn ellebogen ook net of ik vaak zo'n stroombotje stoot. Als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik neem aan dat dat vanzelf weer over gaat....

Gaat je herstel verder goed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

las dat je last hebt van tintelingen. Hier heb ik ook last van gehad. Door anders te gaan liggen ging het over. Waarschijnlijk leunen je ellebogen op het matras (en heb je je handen op je buik?), waardoor de zenuwen worden afgekneld. en dan krijg je die tintelingen. Ik ben toen plat gaan liggen ipv van een beetje rechtop liggen en dat heeft voor mij geholpen. Helemaal plat op je rug liggen is wel wennen vooral als je net een week PO bent ,maar het weegt wel op tegen die rare tintelingen waardoor je wakker wordt snachts.

Hoop dat je er snel vanaf bent!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.