Ga naar inhoud

wat is jullie ervaring met monobloc hydrogel


sl15

Aanbevolen berichten

Hallo

Graag zou ik wat meer info van andere willen wie monobloc hydrogel implantaten hebben.

Hoeveel cc hebben jullie uiteindelijk genomen is het boven de spier of dual plane geplaatst?

Ik ben zelf erg slank en heb amper borstweefsel dus het lijkt me dat dual plane het beste is.

Voor welke pc hebben jullie gekozen en waarom en het allerbelangrijkste zijn jullie uiteindelijk blij met de keus voor monobloc hydrogel.

En alle andere tips opmerkingen zijn van harte welkom!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je slank bent en weinig weefsel hebt is dual plane in ieder geval de beste keuze, zelf heb ik geen monbloc hydrogel en weet er (nog) niet veel van af. Ik heb Mentor protheses, die zijn ook vrij populair en worden in Nederland veel gebruikt. Ik heb hier voor gekozen omdat Mentor levenslange garanties bied en je ze levenslang kan laten zitten.

Het enige wat ik kon vinden hier op het forum over monobloc is in ieder geval: http://www.borstenforum.com/topic/1197-wellness-kliniek-belgie/?hl=%2Bmonobloc+%2Bhydro#entry29484

Ik heb voor dr. Straten in ieder geval gekozen, omdat hij met Mentor werkt en prachtige resultaten geeft. Hij luisterde ontzettend goed naar mijn wens en heeft alles uit laten komen! Ik ben ook echt erg duidelijk geweest in wat ik precies wou en heb het ook exact gekregen. ( zie eventueel mijn foto's )

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week had ik het meeste last en de tweede week ben je het niks doen eigenlijk een beetje beu en begint het te irriteren en heb je inmiddels last van je rug omdat je niet goed kan liggen in bed of juist te veel ligt in bed of de bank en heb je nog wel redelijk last van de spieren. De derde week is de pijn eigenlijk bijna helemaal weg en moet je wennen aan sommige bewegingen die je doet of als je dingen open wil draaien zoals bijvoorbeeld een flessen dopje. Bij week 4 had ik eigenlijk nergens last meer van maar je hebt 4 weken niet veel gedaan en je bent vlug moe als je dan wel dingen gaat doen.

Vanaf week 4 tot week 6 heb ik het rustig opgebouwd om meer dingen te doen, ik ging vanaf week 2 wel weer naar school. Naja en nu heb ik nergens last meer van hoor ;)

Dual plane is een mooie methode en uiteindelijk gaat het om het resultaat, want ja wat zijn die paar weken nou als je de rest van je leven er plezier van hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag geopereerd, dual plane. Sinds vandaag heb ik eigenlijk (bijna) geen pijn meer, zolang ik niks geks doe natuurlijk. Aankomende donderdag moet ik weer gaan werken en op de fiets.. Hopen dat dat goed komt. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn, ik verveel me dood als ik thuiszit langer dan een paar dagen. ADHD ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sl15

Ik heb vandaag me monobloc hydrogel eruit laten halen en weer laten vervangen door monobloc soft one silicone wel had ik zelf al van te voren silicone en die zijn voor 7 weken vervangen door de hydrogel ik ben hier heel hard van terug gekomen omdat ik dus die befaamde plooien heb gekregen en ik vond de protheses in mij heel waterig aanvoelen ze voelde heel anders dan de silicone die ik voorheen erin had en ik vond ze te klein uitkomen nu, ik had 180cc erbij gekregen maar zat alweer op me oude cupmaat en ik was pas 7 weken po en met die hydrogel heb je dus geen extra high profile vandaar ook dat ik weer terug ben gestapt naar de silicone.

Ik lees hier op het forum ook wel goeie ervaringen met de hydrogel dus misschien ben ik gewoon net de pechvogel geweest.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wel goede ervaringen. Zijn al na plaatsing zacht en beweeglijk en voel ze niet (zijn dus warm). Heb nu 440 cc dual plane. Ben bij dr visser geweest omdat zij veel werkt met deze prothese. Zelf heb ik bewust gekozen deze te nemen en de mogelijkheden zijn beperkt qua projectie maar dat heb ik voor lief genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, is allemaal goed gegaan en ben zeer tevreden tot nu toe met me nieuwe wissel.

(sorry voor de late reactie wist even zelf niet meer waar ik op gereageerd had)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hi daar,

ik heb 1 maart 2014 Hydro's laten inbrengen. Ze zitten heel mooi. 275cc en 295cc.

ben benieuwd hoe ze er over 3maanden bij staan ;-)

nu 80 c sport bh aan. zit strak!

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb dus ook hydrogels.....en ik ben tot nu toe echt absoluut niet tevreden over het resultaat met 400 cc.

Ik had veel groter gewild en snap echt niet waar die 400cc's bij mij gebleven zijn. Nu ben ik pas 3 weken PO, dus het kan dat ze nog groeien.

Maar ik hoor ook dat dit bij de hydrogels vaak niet het geval is.

Ik hoop dat ze nog gaan groeien en anders is het wachten tot de hydrogels een andere projectie gaan krijgen, want silleconen wil ik echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

We zijn alweer bijna 2 jaar verder en ik ben benieuwd of er inmiddels meer meiden monobloc hydrogel protheses hebben.

En of die ook kleiner uitvallen dan gehoopt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn alweer bijna 2 jaar verder en ik ben benieuwd of er inmiddels meer meiden monobloc hydrogel protheses hebben.

En of die ook kleiner uitvallen dan gehoopt ;)

Wicked hier op het forum heeft ook Monobloc Hydrogel, ik vind het resultaat bij haar prachtig!

(heb toevallig pas een berichtje naar haar gestuurd om te vragen hoe het nu is, maar helaas nog geen reactie gehad)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ziet er al supermooi uit!

Voelen ze al zacht? Dat zou zover ik begreep sneller gaan bij de hydrogels?

Ik ben vandaag precies 3 weken PO, zal vanavond nieuwe foto's plaatsen. Ze zijn al redelijk zacht en dat voor 3 weken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.