Guest miesje Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Hi Lady's, Hier een klein vraagje, mijn bv staat gepland op 22 Mei a.s. en ik verheug me enorm op deze heugelijke dag... het liefst had ik ze namelijk gisteren al met veel plezier in ontvangst genomen! Normaal gesproken heeft mijn baas absoluut geen moeite met het opnemen van vrije dagen en als ik niet zo'n eerlijk persoontje had geweest was er naar alle waarschijnlijkheid ook niets aan de hand geweest maar........ ik ben zo dom geweest om te vertellen wat ik ga doen en weigert hij om mij vrij te geven! Temeer omdat wij 3 weken na mijn operatie 1 week naar San Francisco moeten voor vergaderingen e.d. Daar ik niet voor 1 gat te vangen ben ga ik toch " mijn zin doordrijven" ik wordt nl geopereerd op vrijdag en dat is sowiezo mijn vrije dag... ik werk als office manager ( veel administratief werk en computerscherm toestanden dus niet tillen / trekken/ duwen en alle andere gekkigheid!) En ben dus eigenlijk van plan om die maandag gewoon weer aan het werk te gaan... Ik weet dat er een herstelperiode van 6 weken aan gebonden is maar ik vraag me af wanneer de meeste dames weer zijn gaan werken na hun bv? Thanks! Groetjes, Mies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Welkom, Natuurlijk zou het mooi zijn daar een sluitend antwoord op te geven.Maar bij iedereen verloopt het herstel anders!!Ik ben nu 23 dagen po en moest er niet aan denken om al te gaan werken.Maar in principe mag je met stuurbekrachtiging na 1 week weer autorijden, en na 1 week alweer licht administratief werk doen.Behalve de weinige bofkonten hier, ben je minstens 5/6 dagen de pineut.En dan ligt het er ook nog aan of je de protheses voor de spier of (gedeeltelijk) achter de spier krijgt, voor de spier is veel sneller qua herstel.GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...