Ga naar inhoud

die borsten en jij....


Aanbevolen berichten

In de Viva van deze week staat een stuk over kleine Harries, grote Harries. Over borsten dus. Nederlandse vrouwen krijgen gemiddeld steeds grotere borsten, blijkt uit onderzoek. Twee dames, een met kleine en een met grote borsten, discussieren in het stuk of grote Harries iets om blij van te worden is.

Tietjes met stembanden

Meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen heeft een grotere cupmaat dan hun moeder. Cupmaat D is inmiddels gemiddeld. Maar niet iedereen droomt van grote borsten.

Margot, cupmaat AA, vertelt in het artikel dat ze zich twee tietjes met stembanden voelde toen ze grotere borsten kreeg tijdens haar zwangerschap. Ze was blij toen ze weer slonken to haar oorspronkelijke kinderhand vol, omdat mannen haar toen weer in haar ogen aankeken.

Massagetechnieken

Er doen de vreemdste verhalen de ronde over methodes die borsten op natuurlijke wijze zouden vergroten en verstevigen. Zo zijn er allerlei borstvergrotende pillen, crèmes en serums die de ontwikkeling van melkklieren in de borsten stimuleren.

Toch zou het vaak niet goed werken, omdat de lever 80% van de werkzame stoffen afbreekt. Het zou pas werken als je je borsten masseert zodat de stoffen in het vefweefsel in de borsten kan worden opgenomen.

Venkelthee

Ook venkelzaad schijnt je boezem te laten groeien. Het zit vol flavonoïden die een milde groei van oestrogenen opwekken die helpen bij het herstel en groei van nieuw borstweefsel. Als je dagelijks venkelzaadjes gebruikt, bijvoorbeeld in de thee, zou je binnen 6 tot 12 maanden resultaat zien.

En dan zijn er nog borstpompen die niet voor kolven bedoeld zijn, maar om je borsten groter te maken. Ze zuigen ze vacuüm en zorgen dat de vetcellen zich gaan uitbreiden…

Wat denk jij van al deze vergrotingsmethodes, broodje aap of ei van Columbus?

dit stukje komt uit de viva,gezonden op 09.01.10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah Gelul oeps weet niet of dit mag? anders mag het wel gedeleted worden:P

als dit echt zou helpen was ik hier al 8 jaar geleden mee begonnen en had ik ingeslagen alsof er

een 3e wereld oorlog op komst is

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vleesproducten schijnen ook veel groeihormonen te zitten (dat geven ze het vee en komt dan via vleesproducten weer bij de mensen) waardoor de borsten van nieuwe generatie's vrouwen(om het zo maar even te zeggen) steeds groter worden. Natuurlijk speelt erfelijkheid enz wel mee, maar het schijnt (dat van die groeihormonen) wel mee te tellen.

Tsja ik ben vegetariër vanaf dat ik 13 was, zou het daardoor komen dat ik mini boobs had? Mn zussen(niet vegetariër)hebben wel"een gemiddelde mooie cup maat".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Venkelthee..............dat drinkt je als je grote borsten hebt :38: en borstvoeding geeft, dat helpt bij de darmkrampjes van je baby. Maar verder, de mijne zijn er nooit nog groter van geworden.

Volgens mij kan je je borsten maar op twee manieren groter krijgen.

Vet toevoegen of klierweefsel.

Dus aankomen of melkfabriek worden :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fjo,nou ik ben juist een vleeseter,en liep ook achter op me borsten

maar het klopt wel wat je zegt,hoor het vaker,er zit zoveel rommel in produkten,ja ik noem het maar rommel,want je eet meer toegevoegde stoffen dan echt een stuk vers vlees

vooral bij sommige winkels vind ik het vlees minder goed,en de kleur is dan alles behalve natuurlijk.

maar ja,heb nu niet elke dag tijd om naar de slager te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een klein fortuin uitgegeven aan lapmiddeltjes zoals creme, die moest ik in belgie bij apotheek kopen, koste zeker 50 euro, verder heb ik braaf een verpakking van breastgro geslikt, dit was ook vrij prijzig geloof ik, verder massa's kipfileetjes om in mn bh's en bikinis te stoppen. al met al ben ik tot nu toe zeker paar honderd euro's kwijt geraakt aan dit soort lapmiddeltjes. resultaat nihil, en nog altijd ontevreden, want die kipfileetjes kwamen af en toe ook uit mijn bovenstukje gerold, dan voel je je echt stom! vandaar beslissing om daar rigoureus mee te stoppen en voor een bv te gaan. eind goed al goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een k..ervaring. met zorg die dingen erin gestopt, stoer gaan surfen (eigenlijk moet je dat dan ook NIET doen) en zonder enig besef daarna met iemand gaan kletsen die je er netjes opwijst dat er iets uit de bikini steekt. dit soort gebeurtenissen met bikinis en bovenstukjes die vergeet ik dus nooit meer. ik vertelde mijn dochter vanochtend nog dat mijn bovenstukje uitvloog toen ik in een overvol zwembad van een lange glijbaan afroetsjte, gelukkig geen fileetjes toen, maar evengoed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf AA en een vriendin D. Als we zitten te praten met een kerel dan valt het wel op dat hij mij in de ogen aankijkt en bij haar lager blijft hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik hoorde laatst dat in bijv. Engeland hormonen in drinkwater zitten... waardoor dus niet alleen de borsten bij vrouwen groeien, maar er ook een megagroot aantal mannen daar borsten krijgen!

Ieuw!

Weet je, ik krijg ze liever van dokter Van Onselen, als van hormonen in je drinken :rolleyes::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Net als dat er in bier estrogeen zit wat zorgt voor borstontwikkeling bij mannen... ^_^ en een tijd geleden ging het bij één of ander tv programma over meisjes van voor de puberteit die serieuze borstontwikkeling hadden. En dat kwam toch door de groei hormonen. Een kippenboerderij gebruikte er teveel van en daarom was er een groot aantal meisjes met cup c. Heel apart gezicht! :blink:

Maar als dat zo is, waarom bestaat er dan geen écht werkend middel met die groeihormonen erin? Want al die dingen zoals capsules, theeën, crèmes, borstpompen werken volgens mij echt niet :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als dat er in bier estrogeen zit wat zorgt voor borstontwikkeling bij mannen... ^_^ en een tijd geleden ging het bij één of ander tv programma over meisjes van voor de puberteit die serieuze borstontwikkeling hadden. En dat kwam toch door de groei hormonen. Een kippenboerderij gebruikte er teveel van en daarom was er een groot aantal meisjes met cup c. Heel apart gezicht! :blink:

Maar als dat zo is, waarom bestaat er dan geen écht werkend middel met die groeihormonen erin? Want al die dingen zoals capsules, theeën, crèmes, borstpompen werken volgens mij echt niet :39:

Hormonen mag je niet zomaar drogisterij gedoe stoppen, en het heeft een negatief effect op meer dingen denk daarom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hormonen mag je niet zomaar drogisterij gedoe stoppen, en het heeft een negatief effect op meer dingen denk daarom

Ja oke opzich best logisch ook... straks groeien er ook andere dingen, lijkt me niet zo leuk om met een neus van 20cm te lopen bijvoorbeeld;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee idd... of alle vrouwen die van onder ineens op een man beginnen te lijken :blink::152:

Ik heb wel es bij zo'n documentaire gezien dat vrouwen aan de anabolen ook zo'n grote klit krijgen :blush: vreeeeselijk! Sorry hoor dames, maar dat moest ik ook zeggen hahaha

Denk trouwens dat ze idd niet zomaar hormonen overal in mogen stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.