Ga naar inhoud

Gekke vraag: Zitten er hier eigenlijk ook biseksuele dames?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Wist vanaf mijn 16e dat ik ook op vrouwen val en ong 4 jaar geleden ben ik en durfde ik er voor uit te komen. Heb daarom ook nooit een relatie met een vrouw gehad (relatie met manlief is bijna 4 jaar)

Of ik een relatie met een vrouw zou kunnen nemen..? Dat weet ik niet, denk het niet.

Bed delen is een ander verhaal. Vrouwen kunnen zo mooi en sexy zijn :D

Ik denk wel dat ik een man in mijn leven nodig heb.

Dat mijn foto's niet afgeschermd zijn is omdat ik me er niet voor schaam, mssn andere dames mee kan helpen, schijt heb en Tja mochten hier vieze mannetjes rondlopen.. PLEASE GET A LIFE! Jullie zijn FAKKING ZIELIG...

Ladies ik hoop niet dat jullie nu anders naar me kijken of anders denken... Of iets.

nope kijk niet anders naar jou! heb bi en lesbische vriendinnen en voor mij is iedereen hetzelfde hihi! Ik accepteer eerder iemand die eerlijk is en voor zijn eigen opkomt dan iemand die zich anders voordoet..Ikzelf ben hetero, helemaal, volledig voor de mannen..voor EEN man, ben ook erg monogaam al mijn hele even :55:

en tja als mannen kicken op zo foto, tja laat ze maar genieten, iet s anders krijgen ze niet ahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owee wat leuk om dit allemaal te lezen van jullie zet me aan het fantaseren hahahaha

mag ik vragen waarom je niet meer reageert op mijn berichten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Oud topic, maar toch even reageren: niet bi, maar wel helemaal lesbisch! Tot mijn 17e geprobeerd er wat van te vinden met mannen, maar dat bleek niet te werken. Ik vind het vrouwelijk lichaam prachtig en zou niets anders willen. Maar relaties zijn inderdaad wel ingewikkelder haha. Al die hormonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs pansexuele dames! ;) ik noemde mezelf vroeger bisexueel, tot ik pansexualiteit leerde kennen, en dat past beter bij me. Ik kan op alles en iedereen verliefd worden, en er dus ook het bed mee delen.

pansexuele..is dat een term die werkelijk bestaat?

Best een luxe..als je dat in je hebt;-) De wereld ligt voor je open en keus genoeg in personen;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al jaren een vriend maar ben ook erg nieuwsgierig naar vrouwen. M'n vriend vind dat gelukkig niet erg en wil zelf ook graag een trio met een vrouw erbij proberen.

Deze zomer voor het eerst met een vrouw gezoend was heerlijk haha

Fijn dat je vrijheid hier in krijgt van je vriend ook:-)

De mijne heeft de wens van een trio niet.

Beetje bedreigend?

Niet alle mannen hebben die droom blijkbaar ha ha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je vrijheid hier in krijgt van je vriend ook:-)

De mijne heeft de wens van een trio niet.

Beetje bedreigend?

Niet alle mannen hebben die droom blijkbaar ha ha.

K zou eerder mijn man niet willen delen... maar k had ook n ex die t prima vond als k met vrouwen wat deed zelf alsk t ma ni met mannen deed...

Deze man wil ik ni delen haha en k mag ook ni met andere vrouwen.... mja t hoeft nu ook ni meer zo nodig... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

pansexuele..is dat een term die werkelijk bestaat?

Best een luxe..als je dat in je hebt;-) De wereld ligt voor je open en keus genoeg in personen;-)

ik zuig het niet uit mijn duim ;) ik ken in mijn nabije omgeving zat mensen die pansexueel zijn btw.

Keuze genoeg zou je denken, helaas, niemand is geintereseerd in mij, ook al zoek ik een sex partner waarmee ik een goede band kan opbouwen. Ik ben pansexueel, polygaam en polyamoreus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja

ik zuig het niet uit mijn duim ;) ik ken in mijn nabije omgeving zat mensen die pansexueel zijn btw.

Keuze genoeg zou je denken, helaas, niemand is geintereseerd in mij, ook al zoek ik een sex partner waarmee ik een goede band kan opbouwen. Ik ben pansexueel, polygaam en polyamoreus...

zz

Jazz.ik begrijp dat pansexualiteit bestaat.

Je klinkt alsof voor jou er nog geen mister/misses right gekomen is.

Maar je kent de slogan'op ieder potje past een deksel'dus heus..voor jou is er ook iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet zo goed wat deze vraag op dit forum doet...

Wij zijn een open forum, waar over van alles en nog wat gekletst kan worden.

Dat is de reden dat er verschillende categorien zijn waarin je kan lezen.

Dit topic staat in het gedeelte: Overig: humor onzin en stellingen

Geheel op de juiste plek dus.

Als je iets niet wilt lezen, dan hoeft dat niet :)

Net zoals je niet hoeft te zeggen wie je pc is, als je dat niet wilt. :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazz

Jazz.ik begrijp dat pansexualiteit bestaat.

Je klinkt alsof voor jou er nog geen mister/misses right gekomen is.

Maar je kent de slogan'op ieder potje past een deksel'dus heus..voor jou is er ook iemand.

Ik ben al 12jaar gelukkig samen hoor , mijn vrouwtje betekent de wereld voor me.... maar ik ben van mening dat de wereld nog steeds verder verkend mag worden, ook al ben je samen met iemand. Daarom ook het feit dat ik polyamoreus en polygaam ben :) het stopt voor mij niet als ik 1 super partner heb bv...

Xxxx jasmijn xxx

Ps, idd monique , daarom het off topic gedeelte... is overigens op alle fora wereldwijd iets gebruikelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.