Ga naar inhoud

Gekke vraag: Zitten er hier eigenlijk ook biseksuele dames?


Aanbevolen berichten

Grappig Wonka :D

Ik vind vrouwen sowieso véél mooier dan mannen..
Maar ik kan het amper goed vinden met vrouwen.
Altijd gepest geweest in een meisjesklas, dan van richting veranderd en tussen de jongens terecht gekomen..
Mannen zijn gewoon makkelijker in omgang..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Oud topic , maar ik meld mij ook.

Al 11 jaar gelukkig met mijn man , maar kan bij sommige vrouwen ook wel het WOW-gevoel krijgen. Vorig jaar nog een leuke nacht beleefd met een vrouw :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scherm mijn fotos niet af omdat als ik zelf beetje aan het rondkijken ben op t forum naar meiden met soortgelijke cc's of verhalen etc ik het zelf ook irritant vind als ik hun album niet kan zien.. En tja dit forum is toch anoniem.. Weet je die vieze mannen die hierbtussen zitten, zitten net o goed ook achter facebook etc want het gaat hun niet alleen om je boobs, die geilen net zo goed op je facebook profiel foto waar je gewoon normaal opstaat.. Die mannetjes gaan echt ver die sluit je toch niet uit..

Dat is waar je kan nooit weten als hief een man of vrouw naar de foto's maar om mijn Facebook kan normaal niemand wat niet bevriend zijn met mij op mijn foto's kijken alleen mijn vrienden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel naar andere vrouwen kijken maar moet er niet aan denken om er een bed mee te delen zeg maar!! Maar ik denk dat dit forum vast wel wat bi sexuele of lesbische vrouwen onder zich heeft.. Maar ik denk stiekem ook heeellll veel mannen die doen alsofze een vrouw zijn en hier op kicken. Gatverdamme zeg.. Moet ik niet te veel over na denken..

Ielllll, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs pansexuele dames! ;) ik noemde mezelf vroeger bisexueel, tot ik pansexualiteit leerde kennen, en dat past beter bij me. Ik kan op alles en iedereen verliefd worden, en er dus ook het bed mee delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk bijna zeker te weten dat ik 100% hetero ben, heb het er weleens met mn vriend over gehad en ja ik kijk naar de kont/borsten van een vrouw.. Maar kort door de bocht gezegd ben ik te veeleisend om ooit wat met een vrouw te proberen. Klinkt misschien raar want natuurlijk ik ben zelf ook niet perfect, maar ik vind een vagina gewoon heel snel al vies en borsten al heel snel niet mooi genoeg.. En zelfs al zou ik een perfecte vrouw zien zou het niet snel in me op komen om daar wat mee te doen :P

Mja ik ben ook veeleisend wat mannen betreft denk ik, en ik hou gewoon te veel van piemels :P maar wie weet dat ik ooit wel interesse er in zal hebben, ik weet in ieder geval dat mn vriend dat allemaal prima zou vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk bijna zeker te weten dat ik 100% hetero ben, heb het er weleens met mn vriend over gehad en ja ik kijk naar de kont/borsten van een vrouw.. Maar kort door de bocht gezegd ben ik te veeleisend om ooit wat met een vrouw te proberen. Klinkt misschien raar want natuurlijk ik ben zelf ook niet perfect, maar ik vind een vagina gewoon heel snel al vies en borsten al heel snel niet mooi genoeg.. En zelfs al zou ik een perfecte vrouw zien zou het niet snel in me op komen om daar wat mee te doen :P

Mja ik ben ook veeleisend wat mannen betreft denk ik, en ik hou gewoon te veel van piemels :P maar wie weet dat ik ooit wel interesse er in zal hebben, ik weet in ieder geval dat mn vriend dat allemaal prima zou vinden

Haha zalige reactie! :D

Ik kan van sommige vrouwen wel zeggen van oh dat is wel een mooie vrouw of die heeft een mooi gezicht etc..maar er verliefd op worden toch niet dat is iets anders en idd heb ook een piemel nodig voor de bevrediging :P

Alhoewel dat een piemel nu ook niet direct de mooiste creatie van god is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zalige reactie! :D

Ik kan van sommige vrouwen wel zeggen van oh dat is wel een mooie vrouw of die heeft een mooi gezicht etc..maar er verliefd op worden toch niet dat is iets anders en idd heb ook een piemel nodig voor de bevrediging :P

Alhoewel dat een piemel nu ook niet direct de mooiste creatie van god is :D

Jaa daar ben ik het zo mee eens! Er bestaan enorm veel lelijke en treurige exemplaren! :P mja ik heb niks te klagen gelukkig maar denk dat dat me dan ook wel verwend/kieskeurig maakt :P

Maaroke met vagina's vind ik dat hetzelfde, vind ik ook geen mooie dingen. Is maar net wat voor een exemplaar je hebt hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zalige reactie! :D

Ik kan van sommige vrouwen wel zeggen van oh dat is wel een mooie vrouw of die heeft een mooi gezicht etc..maar er verliefd op worden toch niet dat is iets anders en idd heb ook een piemel nodig voor de bevrediging :P

Alhoewel dat een piemel nu ook niet direct de mooiste creatie van god is :D

Haha lizz1808 daar heb je wel gelijk in ik zal ook eens zeggen dat is een mooie vrouw maar er verlief op zijn nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn swingers, dus regelmatig sex gehad met een vrouw, maar verliefd worden op een vrouw zal niet snel gebeuren. Vind ze mooi, sexy en een wilde avond is ok maar verder niets. En het moeten sws echte vrouwelijke vrouwen zijn, afgelopen weekend veel toenadering gehad van vrouwen ( yep ik liep met blote borsten rond ) maar op geen ingegaan, vond ze gewoon niet mooi genoeg.

Dus voor een avondje lol ben ik in, maar verder echt hetero.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook wel eens een avontuurtje gehad met een vrouw..

het is eigenlijk maar bij 1 x gebleven toen ik een relatie kreeg met mij vriend.nu 10 jaar verder met een man

(hij weet er ook van hoor)

maar heb nog altijd interesse in andere vrouwen. :56:

maar verliefd..zou ik ook niet snel worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk onderwerp. Lees graag mee wantbIk ben bi-gierig en vraag me al lang af hoe het zou zijn met een vrouw. En hoe zoek je benadering tot een vrouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben Hetero, maar zeker interesse in vrouwen!

ik vind ze sexy en mysterieus... kan een vrouw echt wel waarderen

heb al bijna 10 jaar een relatie met een man en nooit iets met een vrouw gehad, wel een trio geopperd maar wil hij niet :) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snoep graag van allebei hahah :P ik heb nooit een relatie gehad maar heb graag sex met vrouwen het is ontzettend intiem en geil hahah sorry voor mijn uitleg een vrouw voelt een vrouw veel beter aan . ik heb wel een vriend maar in overleg vind hij mijn avontuurtjes niet zo erg ik zou ook wel open staan voor een trio maar dan wel met 2 vrouwen en mijn vriend

dus als iemand gezellig wil kletsen kun je me toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn swingers, dus regelmatig sex gehad met een vrouw, maar verliefd worden op een vrouw zal niet snel gebeuren. Vind ze mooi, sexy en een wilde avond is ok maar verder niets. En het moeten sws echte vrouwelijke vrouwen zijn, afgelopen weekend veel toenadering gehad van vrouwen ( yep ik liep met blote borsten rond ) maar op geen ingegaan, vond ze gewoon niet mooi genoeg.

Dus voor een avondje lol ben ik in, maar verder echt hetero.

Zullen we dan gewoon een topic voor swingers openen??? Wie weet hoeveel swingende meiden er hier nog zitten :-)

Even terug op mijn eigen reactie: Ik kan bij sommige vrouwen inderdaad het WOW-gevoel hebben , er een avond plezier mee hebben , maar verliefd worden...ik weet het niet , het is me nog niet gebeurd.

Maar denk dat het ook wel een beetje komt omdat ook ik (wij) swingers zijn en dat gevoel naar andere mensen een beetje uitschakeld.(geen idee hoe ik dat uit moet leggen ,maar als je de swinglifestyle 'leeft' moet je een heel sterke relatie hebben) Nou ja goed Heanne , ik denk dat jij wel weet wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we dan gewoon een topic voor swingers openen??? Wie weet hoeveel swingende meiden er hier nog zitten :-)

Even terug op mijn eigen reactie: Ik kan bij sommige vrouwen inderdaad het WOW-gevoel hebben , er een avond plezier mee hebben , maar verliefd worden...ik weet het niet , het is me nog niet gebeurd.

Maar denk dat het ook wel een beetje komt omdat ook ik (wij) swingers zijn en dat gevoel naar andere mensen een beetje uitschakeld.(geen idee hoe ik dat uit moet leggen ,maar als je de swinglifestyle 'leeft' moet je een heel sterke relatie hebben) Nou ja goed Heanne , ik denk dat jij wel weet wat ik bedoel

Heel goed, als je in een waardeloze relatie zit, is swingen het domste wat je kan doen. En ja ik heb leuke avondjes met heerlijke mannen, maar mijn liefde is alleen voor mijn man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meld ik me ook maar even. :36:

Ik heb ooit een relatie met een vrouw gehad. Maar vond haar veeeeel te lastig ;)
Vrouwen zijn veel te ingewikkeld in relaties Hahahaha

Maar val dus nog steeds ook op vrouwen. Vind ze vaak echt veel mooier als mannen.

Staat hier overigens op het punt dat swingen te gaan proberen.... maar vind dat wel heel spannend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs pansexuele dames! ;) ik noemde mezelf vroeger bisexueel, tot ik pansexualiteit leerde kennen, en dat past beter bij me. Ik kan op alles en iedereen verliefd worden, en er dus ook het bed mee delen.

Ok, die google ik dus net even... maar dat is eigenlijk wat ik hier al jaren roep. Ik word dus niet verliefd op een geslacht, maar op iemands karakter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn tienerjaren wel dingen geprobeerd met vriendinnen, maar voor de lol, was altijd wel erg leuk haha, maar ik vind inderdaad het lichaam van een vrouw wel mooi om naar te kijken, maar mijn voorkeur gaat toch zeker uit naar mannen en ben nu al 11 jaar met mijn vent hahaha, leuke topic, dat iedereen ook zo lekker openlijk praat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik sex met vrouwen leuk en sexy vind maar gewoon voor de fun.. ik kan idd ook niet verliefd worden op een vrouw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zalige reactie! :D

Ik kan van sommige vrouwen wel zeggen van oh dat is wel een mooie vrouw of die heeft een mooi gezicht etc..maar er verliefd op worden toch niet dat is iets anders en idd heb ook een piemel nodig voor de bevrediging :P

Alhoewel dat een piemel nu ook niet direct de mooiste creatie van god is :D

haha daarom dat ik transgender vrouwen zo leuk vind. Ze hebben het beste van beide genders ;)

Ik ben al 12j samen met een vrouw en ik ben er dolgelukkig mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha daarom dat ik transgender vrouwen zo leuk vind. Ze hebben het beste van beide genders ;)

Ik ben al 12j samen met een vrouw en ik ben er dolgelukkig mee!

Ooh dat is idd ook wel heel speciaal, als iedereen maar gelukkig is, heb er allemaal nietsop tegen, we zijn uiteindelijk allemaal mr mensen met onze eigem gevoelens he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.