Ga naar inhoud

Gekke vraag: Zitten er hier eigenlijk ook biseksuele dames?


Aanbevolen berichten

  • 7 months later...
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

100%. Hetero , vrouwen (sommigen) zijn idd mooi om te zien, meer niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hmmm, toch maar even reageren hier hihi.

Voor mijn relatie met mijn vriend heb ik het een aantal keer laat ik zeggen erg leuk gehad met een vrouw :$

Ik was toen 19, en voelde me er wel goed bij dus vraag me af of ik mezelf nu bi seksueel moet noemen :P

Toch.. Een relatie zie ik niet voor me met een vrouw. Ik wil wel graag kinderen en een sterke man naast me in bed hihi. Al kan ik wel van een vrouw genieten in allerlei opzichten.. Hmmm.. Tja, weet het zelf eigenlijk niet :P

Ik sluit niet uit dat ik het nooit meer met een vrouw zou willen doen. Maar ik ben nu gelukkig met mijn vriend. En ik zou dat binnen een relatie nooit doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel.. Heb die gevoelens al wel vanaf mijn 10de ofzo :$

Maar neeee, mijn vriend vind het maar niks dat ik dat toendertijd gedaan heb.

Terwijl hij naar 2 vrouwen samen kijken vast heel opwindend vindt.. Zo dubbelzinnig die mannen pff.

Het meisje waar ik het mee heb gedaan zoekt nog wel eens contact maar daar moet hij niks van hebben.

Ik heb het contact inmiddels ook verbroken van mijn kant.

Maar voelde me wel heel erg op m'n gemak bij dr... Totdat ze zei dat ze gevoelens voor me kreeg. Ik wist niet wat ik daar mee moest :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel echt op en top bi.

Heb zowel met mannen als vrouwen gescharreld en kan van beide enorm genieten.

Zou ook wel een relatie met een vrouw kunnen hebben mits t de juiste persoon is.

Momenteel pas 1 echt serieuze relatie gehad van een aantal jaren en dat was toevallig met een man.

Het is gewoon makkelijker om qua mannen een geschikt persoon tegen te komen.

De type vrouw waar ik op val zijn vrouwelijke vrouwen en die zijn nou eenmaal vaak hetero helaas:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef je hebt zoveel verschillende labels voor seksualiteit, laatste tijd hoor ik veel 'panseksueel' dat is een beetje biseksueel 2.0. zogenaamd genderblind dan val je niet op een 'persoon' qua type van uiterlijk maar echt puur op karakter ofzo.

maarja waarom zou je seksualiteit perse een label moeten hebben, ik ken lesbienne's die ook op 1 man verliefd zijn geweest of hetro's die ooit een relatie met 1 vrouw hebben gehad, maakt je dat gelijk biseksueel, i dunno.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt een vrouwen lichaam mooier dan een mannenlichaam.

Maar ben volledig hetero ( 11 jr. Met mijn skattie) 1 x gefriemeld met een meisje toen ik 13 was hihihi.

Maar ik vindt een stoere man in uniform weer woest aantrekkelijk ( bv. Leger, politie, monteur onder het smeer oid.)

En vieze mannetjes, tja die zitten overal ( waar de meiden zijn...;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel een verliefd geweest op een vrouw...

2 maal om precies te zijn..

1 dreigde toen wat te worden toen ben ik gillend weg gerend... doodeng!

maar toch ben ik haar nooit vergeten?

Nog nooit wat gedaan op seksueel gebied,

op 1 of ander manier heb ik in bed zeker een man nodig?

En liefs ook een echte man...klinkt vals maar bedoel ik val echt op groot...

en bedoel allebei...2 meter lang en daarbeneden liefst ook groot :5:

Maar nu ik de 35 gepasseerd ben ben ik er ook totaal niet meer mee bezig,

vind het wel prima, denk dat ik toch echt wel heel erg hetro ben...

Wat ik hier vaker hoor is ook bij mij het geval...een man geeft mij veiligheid..

Ik heb alle 3..groot en groot en een uniform, voelt idd erg veilig.

Maar op seksueel gebied ben ook ik te jaloers...

zou nooit een vrouw erbij willen?

Pieker der niet over... van mijn vent blijven ze af :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk toch gewoon bi dan? Volgens mij is er nog wel een andere benaming, maar kan er even niet opkomen.

Zou je het wel mogen van je vriend Jolien?

Bi-gierig... Bedoel je dat?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben er één vrij recent gehad op dit forum , éne 'Marloes' deed zich voor als vrouw . Maar deze ging een beetje te ver . Ik geloof dat 'haar' profiel nu ook verwijderd is .

Ach dit blijf je toch houden .

Ik ben ook hetero , en ja ook ik kijk graag naar andere vrouwen , sommige trekken gewoon de aandacht omdat ze heel mooi zijn , kan geen kwaad toch :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel.. Heb die gevoelens al wel vanaf mijn 10de ofzo :$

Maar neeee, mijn vriend vind het maar niks dat ik dat toendertijd gedaan heb.

Terwijl hij naar 2 vrouwen samen kijken vast heel opwindend vindt.. Zo dubbelzinnig die mannen pff.

Het meisje waar ik het mee heb gedaan zoekt nog wel eens contact maar daar moet hij niks van hebben.

Ik heb het contact inmiddels ook verbroken van mijn kant.

Maar voelde me wel heel erg op m'n gemak bij dr... Totdat ze zei dat ze gevoelens voor me kreeg. Ik wist niet wat ik daar mee moest :$

Wat zonde zeg dat je vriend er zo op reageert, ik had een ex die ook strontjaloers was wat dat betrof maar verder vonden al mn exen t prima en geen vreemdgaan mocht ik zoiets doen.

Jaa dat gevoekens, maar goed weet men ook vaak niet als een vriend zoiets opeens zegt toch? Dus geslachtsonafhankelijk, als iemand waar jij niet meer voor voelt dan wat spanning opeens met zoiets aankomt is dat ook een beetje awkward.

We hebben er één vrij recent gehad op dit forum , éne 'Marloes' deed zich voor als vrouw . Maar deze ging een beetje te ver . Ik geloof dat 'haar' profiel nu ook verwijderd is .

Ach dit blijf je toch houden .

Ik ben ook hetero , en ja ook ik kijk graag naar andere vrouwen , sommige trekken gewoon de aandacht omdat ze heel mooi zijn , kan geen kwaad toch :38:

haha neej tuurlijk niet, kijken mag :P

ps. bischierig is niet het woord dat ik zocht, dan vrouwen die idd alleen maar proberen en thats it, meestal blijft het dan bij een keer anders ben je dus bi. Maar er is een woord voor mensen die wel met beide naar bed gaan, maar op een verliefd worden. Miss kom ik er nog wel op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik kan mezelf wel redelijk bisexueel noemen. Ik heb seks gehad met meerdere vrouwen. Ben ook wel eens verliefd geweest, maar dat is bij mij toch wel anders dan verliefd zijn op een man.
Vrouwen zijn mooi, zacht, intrigerend en mysterieus. Mannen zijn makkelijk, haha. Maar toch zie ik mezelf niet in een vaste relatie met een vrouw, daarvoor zou ik de mannelijkheid toch te veel missen. Met seks, maar eigenlijk met alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mezelf wel redelijk bisexueel noemen. Ik heb seks gehad met meerdere vrouwen. Ben ook wel eens verliefd geweest, maar dat is bij mij toch wel anders dan verliefd zijn op een man.

Vrouwen zijn mooi, zacht, intrigerend en mysterieus. Mannen zijn makkelijk, haha. Maar toch zie ik mezelf niet in een vaste relatie met een vrouw, daarvoor zou ik de mannelijkheid toch te veel missen. Met seks, maar eigenlijk met alles.

Heel herkenbaar!

Trouwens mooie foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wel een aantal keer het bed gedeeld met een vrouw.. Alles is anders!

Maar ik kan alleen een relatie hebben met een man (denk ik). Hou toch ook wel van die echte mannelijkheid :55:

Voor af en toe een vrouw (erbij) is best leuk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.