Ga naar inhoud

Gekke vraag: Zitten er hier eigenlijk ook biseksuele dames?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Uhm nee ik ben hetero voor zover ik weet maar ik ben best open minded dus ik sluit het niet helemaal uit dat ik het niet zou kunnen zijn maar ik val wel wel echt op mannen ja. Ik hoh er wel van om naar mooie vrouwen te kijken, geen idee waarom

Helemaal mee eens :D

Vrouwen kunnen zo mooi en sexy zijn... Maar toch val ik op mannen.

Waardoor ik het ook niet echt kan uitsluiten en kan zeggen : NEE IK BEN HETERO!

Wie weet wat ik binnen 10 jaar zeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel eens plezier had met een vrouw ;) maar verliefd worden niet maar vrouwen zijn zo sexy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel naar andere vrouwen kijken maar moet er niet aan denken om er een bed mee te delen zeg maar!! Maar ik denk dat dit forum vast wel wat bi sexuele of lesbische vrouwen onder zich heeft.. Maar ik denk stiekem ook heeellll veel mannen die doen alsofze een vrouw zijn en hier op kicken. Gatverdamme zeg.. Moet ik niet te veel over na denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist vanaf mijn 16e dat ik ook op vrouwen val en ong 4 jaar geleden ben ik en durfde ik er voor uit te komen. Heb daarom ook nooit een relatie met een vrouw gehad (relatie met manlief is bijna 4 jaar)

Of ik een relatie met een vrouw zou kunnen nemen..? Dat weet ik niet, denk het niet.

Bed delen is een ander verhaal. Vrouwen kunnen zo mooi en sexy zijn :D

Ik denk wel dat ik een man in mijn leven nodig heb.

Dat mijn foto's niet afgeschermd zijn is omdat ik me er niet voor schaam, mssn andere dames mee kan helpen, schijt heb en Tja mochten hier vieze mannetjes rondlopen.. PLEASE GET A LIFE! Jullie zijn FAKKING ZIELIG...

Ladies ik hoop niet dat jullie nu anders naar me kijken of anders denken... Of iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist vanaf mijn 16e dat ik ook op vrouwen val en ong 4 jaar geleden ben ik en durfde ik er voor uit te komen. Heb daarom ook nooit een relatie met een vrouw gehad (relatie met manlief is bijna 4 jaar)

Of ik een relatie met een vrouw zou kunnen nemen..? Dat weet ik niet, denk het niet.

Bed delen is een ander verhaal. Vrouwen kunnen zo mooi en sexy zijn :D

Ik denk wel dat ik een man in mijn leven nodig heb.

Dat mijn foto's niet afgeschermd zijn is omdat ik me er niet voor schaam, mssn andere dames mee kan helpen, schijt heb en Tja mochten hier vieze mannetjes rondlopen.. PLEASE GET A LIFE! Jullie zijn FAKKING ZIELIG...

Ladies ik hoop niet dat jullie nu anders naar me kijken of anders denken... Of iets.

Natuurlijk gaan we jou niet anders gaan bekijken hoor!!!

Wie dit nu nog erg vind in deze tijd die zou ik anders gaan bekijken :P al moet ik toegeven dat ik 2 mannen zie kussen dat ik het echt vies vind maar heb ook met hun geen probleem, als je zo bent kan je daar niets aandoen. Je kiest daar niet zelf voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk gaan we jou niet anders gaan bekijken hoor!!!

Wie dit nu nog erg vind in deze tijd die zou ik anders gaan bekijken :P al moet ik toegeven dat ik 2 mannen zie kussen dat ik het echt vies vind maar heb ook met hun geen probleem, als je zo bent kan je daar niets aandoen. Je kiest daar niet zelf voor.

Ja zo denk ik ook ;)

En ja 2 mannen die kussen is niet om aan te zien maar dat ze homo's zijn geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scherm mijn fotos niet af omdat als ik zelf beetje aan het rondkijken ben op t forum naar meiden met soortgelijke cc's of verhalen etc ik het zelf ook irritant vind als ik hun album niet kan zien.. En tja dit forum is toch anoniem.. Weet je die vieze mannen die hierbtussen zitten, zitten net o goed ook achter facebook etc want het gaat hun niet alleen om je boobs, die geilen net zo goed op je facebook profiel foto waar je gewoon normaal opstaat.. Die mannetjes gaan echt ver die sluit je toch niet uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gedacht dat ik bi ben haha. Maar volgens mij is het meer bi-schierig.. ik vind vrouwen ook mooi, maar echt verliefd ben ik er nog nooit op geweest. Sluit het ook niet uit, ik val namelijk op mensen en niet op geslachtsdelen.. ik ben bij mijn vriend ook vooral op zijn karakter gevallen, qua uiterlijk was hij niet eens echt mijn type.

Maar toch denk ik dat ik wel gewoon 'hetero' ben :P Ik vind het namelijk fijn om een paar sterke armen om me heen te hebben en ik hou van mannen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vrouwen ook mooi om naar te kijken. Maar denk niet dat ik bi ben. Maar ben nog maar 28, dus je weet nooit of ik verliefd zou worden op een vrouw natuurlijk. Hopelijk niet, want zou niet graag uit elkaar gaan met m'n ventje! Kan ook echt naar vrouwen kijken van: wauw, ik wou dat ik er ook zo uitzag :)

Hier dus ook geen problemen met holebi's, integendeel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scherm mijn fotos niet af omdat als ik zelf beetje aan het rondkijken ben op t forum naar meiden met soortgelijke cc's of verhalen etc ik het zelf ook irritant vind als ik hun album niet kan zien.. En tja dit forum is toch anoniem.. Weet je die vieze mannen die hierbtussen zitten, zitten net o goed ook achter facebook etc want het gaat hun niet alleen om je boobs, die geilen net zo goed op je facebook profiel foto waar je gewoon normaal opstaat.. Die mannetjes gaan echt ver die sluit je toch niet uit..

Hahah Jaa klopt irriteerde ik me ook aan. Dan maar lekker openbaar ;)

Ik heb wel eens gedacht dat ik bi ben haha. Maar volgens mij is het meer bi-schierig.. ik vind vrouwen ook mooi, maar echt verliefd ben ik er nog nooit op geweest. Sluit het ook niet uit, ik val namelijk op mensen en niet op geslachtsdelen.. ik ben bij mijn vriend ook vooral op zijn karakter gevallen, qua uiterlijk was hij niet eens echt mijn type.

Maar toch denk ik dat ik wel gewoon 'hetero' ben :P Ik vind het namelijk fijn om een paar sterke armen om me heen te hebben en ik hou van mannen haha

Je hebt helemaal gelijk meis. Manlief was ook niet mijn type ( hij is klein) maar ik viel op zijn humor, gekkigheid en dat ik gwn mezelf kan zijn... Hahahha vrouwen kunnen ook stevige armen hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah Jaa klopt irriteerde ik me ook aan. Dan maar lekker openbaar ;)

Je hebt helemaal gelijk meis. Manlief was ook niet mijn type ( hij is klein) maar ik viel op zijn humor, gekkigheid en dat ik gwn mezelf kan zijn... Hahahha vrouwen kunnen ook stevige armen hebben :P

Nou precies, dat had ik dus ook bij m'n vriend! Dat je gewoon lekker jezelf kunt zijn en dat je weet dat hij je zelfs nog mooi vind met een ochtendhoofd in een joggingsbroek :D En vrouwen kunnen idd ook stevige armen hebben, maar ik bedoelde meer het gevoel van 'veiligheid'. Kan het niet uitleggen haha, maar voel me gewoon lekkerder bij mannen denk ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou precies, dat had ik dus ook bij m'n vriend! Dat je gewoon lekker jezelf kunt zijn en dat je weet dat hij je zelfs nog mooi vind met een ochtendhoofd in een joggingsbroek :D En vrouwen kunnen idd ook stevige armen hebben, maar ik bedoelde meer het gevoel van 'veiligheid'. Kan het niet uitleggen haha, maar voel me gewoon lekkerder bij mannen denk ik :P

Ik snap wat je bedoeld met "veiligheid" ;) ... Dat heb ik ook met mijn vent. Ik denk dat een vrouw dat idd niet kan geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind sowieso stelletjes die uitgebreid staan te bekken goor om te zien, of het nu om mannen, vrouwen of man-vrouw stellen gaat.

Wat ik zelf ben, pff das een goede, ik ben nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw en daar ook nooit naar op zoek gegaan, heb sowieso ook weinig vriendinnen, vrouwen doen vaak zooo moeilijk om niks of achterbaks, daar kan ik niet goed tegen.

Maar om mee naar bed te gaan heb ik wel een paar dames gehad, allemaal positieve ervaringen en ook vanaf erg jong eigenlijk. Wel ben ik bij vrouwen veel meer verlegen dan bij mannen, dat houdt me ook tegen dus ik denk dat dat ook wel meespeelt wat betreft om uberhaupt de mogelijkheid te hebben om verliefd op een vrouw te kunnen worden. Bij een man word ik ook pas verliefd als ik m al een tijdje ken en met m bezig ben qua flirten en echt leren kennen.. Meestal komt het bij dames niet zover hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yepp, hier is er 1 een bi sexuele haha ;) Zowel relaties gehad met mannen als vrouw

Heb nu weliswaar al 4 jaar een vriend en ben dolgelukkig, woon samen en hebben een mooie toekomst, maar zou net zo snel wat voor een dame voelen als voor een man. Hahaha dames, nu is het niet zo dat ik van alle boob foto's opgewonden raak of wat dan ook haha, als ik op een dame val val ik op een totaalplaatje met innerlijk ;)

Enneee verlopig en liever nooit dat ik dat doe en dat ik lekker met m'n vent mag trouwen ;)

xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje...zullen er echt mannen hier zijn???? Get. Alive!!!

En betreft bi of bi nieuwsgierig ....veroordeel het absoluut niet! Alleen maar mooi als grenzen geen grenzen hoeven te zijn. Ben wel heel blij met mijn manneke en wil graag wat mannelijks om me heen.

Ik ben wel van mening dat sex met een vrouw prachtig en intiem kan zijn en je heel anders beleeft dan met een man......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girls are just for fun! Hi,hi......

Voor de rest gewoon hetero.... ;)

En hier ook gewoon de foto's niet afgeschermd omdat ik het irri vind dat ik vaak toch geen foto's kon zien bij anderen...

Zijn toch alleen maar boobies en geen gezichten...dat scheelt voor mijn gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

"vroeger" durfden de meeste vrouwen er ook niet voor uit te komen, althans dat denk ik. Maar nu is het de "normaalste" zaak van de wereld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yepp, hier is er 1 een bi sexuele haha ;) Zowel relaties gehad met mannen als vrouw

Heb nu weliswaar al 4 jaar een vriend en ben dolgelukkig, woon samen en hebben een mooie toekomst, maar zou net zo snel wat voor een dame voelen als voor een man. Hahaha dames, nu is het niet zo dat ik van alle boob foto's opgewonden raak of wat dan ook haha, als ik op een dame val val ik op een totaalplaatje met innerlijk ;)

Enneee verlopig en liever nooit dat ik dat doe en dat ik lekker met m'n vent mag trouwen ;)

xx Snne

hahaha jaa idd, de foto's van hier zijn echt niet opgeilend ofzo :P alleen maar mooi en interessant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.