Ga naar inhoud

wie gaat popstars winnen?


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

zekers te weten coco,ze kan heel mooi zingen

maar toch houd iets me tegen om te denken dat zij echt gaat winnen.

ze kan namelijk niet dansen,heeft daarom ook enkel maar langzame gevoelsnummers,waarbij ze niet hoeft te dansen.

en het lijkt mij,als je een popstar word,moet je toch ook kunnen dansen?je kan niet enkel maar langzame nummer maken,en een clipje opnemen zit er ook niet in als je niet kan dansen.

dus daarom twijfel ik tussen wesley en kim <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, het zou natuurlijk wel kunnen.. Er zijn zangers / zangeressen die alleen maar ballads zingen. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, een popstar moet natuurlijk zo veelzijdig mogelijk zijn op alle gebieden! Maar ik vindt dat je daar door wel allemaal van die standaart popsterretjes krijgt. Ze kunnen allemaal langzaam en snel zingen, ze kunnen allemaal dansen, ze hebben allemaal "de look", kleding, haar, make-up. het wordt zo voorspelbaar! Van mij zou er wel eens een heel ander iemand mogen winnen! Ik was heel erg fan van Nathalie (Idols volgens mij), die bracht echt is een keer wat nieuws!

Ik denk idd dat Wesley wel een grote kans heeft om te winne, hij is denk ik wel het populairst. En ik vindt het zelf ook wel een leuk / sympatieke jongen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vriendje was half aan het slapen. hij heeft tot nu toe alle afleveringen van popstars gemist ivm ernstige vermoeidheid, maar ving gister wel iets meer op, hij hoorde wesley voor het eerst, tussen de slaapjes door, en was verbaasd over zoveel talent.

alleen single is butt :163: das eigenlijk wel zonde, hij had iets nederlandstaligs moeten doen, maar het gros van NL zal het wel te pruimen vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.