Ga naar inhoud

BV : Beetle


Gast Beetle

Aanbevolen berichten

Hallo ik stel me even voor..

Ik ben Beetle en ben 37 jaar en werk als directie secretaresse. Heb 2 kinderen en een schat van een vent.

Ben via via op dit forum terecht gekomen, reden....ik wil zo graag borstvergroting alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.

Dus via een vriendin die borstvergroting heeft gedaan zei, kijk maar eens op het borstenforum...dus bij deze.

Wat wil ik... mooie ronde (stevige) borsten, na 2 kinderen zijn ze toch niet meer wat het was.

Ik heb maat 75B en wil toch voor een goede volle cup c gaan

Na snuffelen kom je veel klinieken tegen maarja wat is een goede?? Wat voor prothese moet je nemen? kijk je naar de prijs? etc..

Hopelijk kom ik hier op het forum een beetje wijs uit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom !

Door de bomen het bos niet meer zien ? Hier is 't een oerwoud ondertussen :wacko:

Je stelt eigelijk vragen die je enkel zelf kan beantwoorden want er zoveel keuze in alles en een keuze is altijd persoonlijk ...

De protheses die tegenwoordig gebruikt worden zijn meestal gevuld (90% , of ben ik verkeerd dames?) met cohesieve siliconengel > wanneer de prothese zou scheuren kan deze nooit lekken . Ze krijgt met de tijd een mooie vorm , is stevig maar zacht .

Als je ronde borsten wil kies je mss het beste een ronde prothese met hoog profiel : dan wordt de prothese naar voren geprojecteerd (bij 'laag' naar de zijkant) op de spier geplaatst .

(info profielen - info plaatsing )

Alvast een begin , verdere vragen lezen we wel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw helemaal super zeg dit. Bedankt voor jullie reactie's.

Heb ik meteen een vraag, weet alleen niet of ik hem hier op de juiste plek zet..

Iemand ervaring met Silicone Implantaten:

Monobloc ® Silicone Soft One

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die door Dr Visser geopereerd is (kijk even in het operatieverslagen topic)en ik (topic), nu bijna 2 jaar geleden een bv gehad met deze implantaten > Arion SoftOne Silicone(= juiste benaming) .

Kwalitatief zeer goed vind ik . Ze zijn stevig , zacht en soepel .

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat je gaandeweg het herstel her en der deukjes en rimpeltjes voelt wat later wel wegtrekt . Volgens mij de gel die zich wat moet 'vormen' onder invloed van inkapseling en zwaartekracht . Lucht- en vochtbellen die moeten verdwijnen . De randen van de protheses voel ik niet (plaatsing dual plane = split pocket = tussen de spier) dat geldt voor zowel boven- (waar ze onder de spier zitten) als onderaan (waar ze op de spier zitten) maar in mijn rechterborst heb ik onderaan een 'uitpuilend' deukje van ong. een cm nu toch al een 4-tal maanden . Ik stoor me er niet aan (mijn man ook niet) maar het zit er dus wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier

Hoe te beginnen? Das inderdaad lastig, wie of wat of waar moet je naar toe? Ik ben in ieder geval begonnen met een informatieavond bij een kliniek bij mij in de buurt. Daar ook mijn eerste en tweede consult gehad. Als het goed is wordt alles pas echt duidelijk en persoonlijker tijdens zo'n consult. Daarna kun je ook echt gericht informatie opzoeken en navragen op dit forum bijvoorbeeld. Ik zou je dus aanraden om gewoon een keer ergens een afspraak te maken, dat is alvast een begin.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja een afspraak maken is inderdaad een goede eerste stap.

Ik wil dit al zo lang maar schijt eerlijk gezegd in mijn broek voor een narcose of iets dergelijks (sorry dat ik het zo zeg), maar dat vind ik wel zo verschrikkelijk eng..één ding is zeker ik wil dit zo graag dat ik deze (hoge) drempel wel wil betreden !!

Na een beetje orrienteren en jullie verhalen te lezen, de foto's te bekijken kom je wel steeds verder en weet je steeds meer wat je wilt. Rond, boven de borstspier, incesie onder de borst

Zit er hard over na te denken om ook naar Wellnesskliniek te gaan.

Al woon ik zelf 2 uur rijden ervandaan maar goed is me wel de moeite waard.

Heb wel bericht gekregen van het ACCZ (had een vraag gesteld via internet)... zij hebben geen wachttijd..alleen heb ik nog geen lekker gevoel bij hen en ik heb wel zo iets als het even kan dan zo snel mogelijk, ben ik meteen ervan af haha, wat in mijn kop zit, zit niet in mijn kont denk ik dan maar...

De keuze waar en bij wie je gaat vind ik wel belangrijk, alz zijn de meningen natuurlijk verdeeld en is je eigen gevoel toch het belangrijkste.

Zeg ook eerlijk dat ik 1999 euro wel een mooie prijs vind, scheelt toch het dubbele met andere klinieken..

Nou ik ga weer even verder lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

Hoi,

Ik zit zelf nog maar 2 weken op het forum, maar ben al heef veel wijzer ondertussen.

Zelf ben ik jaren geleden bij 2 div. klinieken geweest, maar uiteindelijk neit de stap gezet.

Nu ben ik na veel lezen bij accz (1 1/2 uur rijden) op gesprek geweest dat was 15 jan.

17 jan. gebeld met nog wat vragen die super werden beantwoord, en maandag a.s. (1 feb.) word ik al geholpen.

Errug fijn moet ik zeggen.

wat de meiden al zeiden ga gesprekken aan, ze zijn vrijblijvend en je moet een goed gevoel hebben bij de pc anders werkt het volgens mij niet.

Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest, heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen, dus dat was wel iets wat me angst in boezemde, maar ik moet zeggen doordat ik zo snel geholpen word en het dagelijks leven gewoon doorgaat, sta ik er tot op heden nog niet zo bij stil.

Ik probeer maar heel simpel te denken, ik slaap en vertrouw de pc dus als ik wakker word zie ik mijn mannetje en nieuwe borsten :35:

Wat je keuze voor prothese betreft, ik zag door het oorwoud ook niet meer wat ik wilde, de pc heeft alles uitgelegd, maar ik merk dat de ene pc de andere niet is qua uitleg, maar ja welke vrouw is nu gelijk :rolleyes:

Ik dacht eerst ook dat ik rond moest nemen, maar ben uiteindelijk toch op anatomisch onder de spier uitgekomen.

Na maandag hoor je hoe of dat bevalt :131:

Ga op je gevoel af, stel vragen.

Heel veel succes met je keuze.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, spannend hoor, dus is inderdaad al aftellen voor je.

Scheelt wel dat je hier de ervaringen kunt leze van anderen. Is natuurlijk heel wat anders dan er vermeld wordt bij de internetsites van de klinieken.

Ik heb hier op het forum ook veel aan hoor, je ziet en leest hoe en wat. net wat je zegt niet iedere vrouw is hetzelfde.

In ieder geval wens ik je heel veel succes en ik lees graag hoe het je ervaren is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je pb gestuurd met ww foto's zoals je gevraagt hebt .

Het rezultaat bij mij is 'natuurlijk' : mijn protheses zijn van laag profiel (dus en de breedte geprojecteerd) en dual plane geplaatst .

Zelf wou je ronde borsten dus mijn foto's ga je niet mooi vinden (geeft niks , smaken verschillen :38: )

Je kan mss beter eens gaan kijken bij vrouwen die ronde protheses met hoog profiel hebben op de spier geplaatst , dat gaat meer in de smaak vallen bij jou :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals...Dank je wel.

En je foto's zijn wel mooi hoor, echt super natuurlijk! Ook al wil ik zelf ronde en hoog profiel vindt ik dit wel mooi.

En je voorafgaande foto's hadden van mij kunnen zijn... kan me voorstellen dat je er trots op bent.

Zal eens verder kijken naar foto's wat je zegt, rond, hoog geplaatst.

Maandag ga ik in ieder geval bellen voor een consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.