Ga naar inhoud

Daisy8 : 4 maart 2010 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Scheveningen


Aanbevolen berichten

Joepie!!!!! Ik heb mijn borsten :43: .

Na een lange nacht, waarin ik weinig heb geslapen, kwamen we netjes om 8 uur aan in de kliniek. We mochten gelijk doorlopen naar mijn eigen kamer, waar ik me gelijk mocht gaan omkleden. Er werden gelijk foto's gemaakt van mijn mini borstjes en toen was het even wachten op de anestesist en de chirurg. We werden gerust gesteld en er werd nog een keer verteld wat er precies gaat gebeuren. Daarna werden we nog even 10 minuutjes alleen gelaten en toen was het moment van het afscheid daar.

Het moment dat ik de o.k. inliep............ WOW, wat eng :24: . Iedereen was super lief voor me en bij alles wat ze deden werdt er verteld waarom en waarvoor ze dat deden.... maar, ik wilde het allemaal niet meer weten en alleen maar die narcaso toegedient krijgen .

Binnen een uur lag ik weer op mijn eigen kamer. Ik voelde me super...... Beetje spierpijn, maar niet noemenswaardig eigenlijk. Niet misselijk, moe of draaierig echt super dus, maar met een o zo volle blaas :56: . Ik mocht niet gelijk naar de wc, dus heerlijk in mijn bedje op de po..... Wat een drama....... ik moest zo nodig, maar het lukt pas na 10 minuutjes! Kopje thee, water koekjes..... alles was even lekker :1: . Om 2 uur mocht ik pas naar huis, dus van 10 tot 2 alleen maar mijn decollete bewonderd :) . Ze zitten helemaal ingepakt > tape, bh en band, dus helaas weinig te zien. Zaterdag mag ik zelf de tape weg halen, dus dan kan ik echt zien hoe mijn borsten en natuurlijk mijn tepels eruit zien.

Nu lekker relaxen en genieten van het feit dat alles achter de rug is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daisy8,

Gefeliciflapstaart! Wat gaaf dat je je al zo goed voelt en je verhaal hier al verteld!!!

Ik heb vorig jaar een tepelcorrectie ondergaan en je bent de eerste die ik ontmoet op dit forum die ook ingetrokken tepels heeft. Ik heb toevallig vanavond mijn verhaal achter gelaten op dit forum bij het topic tepelcorrectie. Bij mij is het uiteindelijk mislukt, maar laat je niet ontmoedigen hoor. Je weet het niet, kan best dat het bij jou wel goed komnt. Daar gaan we voor! je hebt een dual plane plaatsing gekregen, gaaf dat je je al zo goed voelt. Houden zo!

Ben benieuwd na het weekend of je wat foto's kunt laten maken en plaatsen van hoe het nu is geworden.

Leuk!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daisy

gefeliciteerd meid! heerlijk he, dat het nu dan eindelijk achter de rug is! nog even wachten dus tot zaterdag dan weet je het echt zeker dat je ouwe lijf voorgoed weg is.

heel veel sterkte deze paar zwaardere daagjes, ik hoop voor je dat het meevalt. laat je maar lekker verwennen en vertroetelen.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy8

Ik ben ook heel blij voor je dat het zo super is verlopen en dat je al hier je topic neer had gezet,daar hadden we allemaal op gewacht en verheugt!

Ik wens je heel spoedige herstel en we volgen je topic hoor!

Liefs,Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de felicitaties :D

Vanacht is redelijk verlopen. Ik ben gaan slapen met een pijnstiller em een slaappil en was om de 2 uur even wakker. Gelukkig kon ik wel steeds weer snel in slaap vallen. Het is allemaal wat stijver dan gister, maar nog steeds goed te doen. Ik moet mezelf steeds echt even terug roepen, anders ga ik weer te veel doen. Gelukkig heb ik over een uurtje boobie-bezoek, dus weer wat afleiding! Vandaag wel de tape verwijderd, want dat ging gigantisch irriteren. En dus gelijk mijn nieuwe borsten bewonderd. Ik vind ze super geworden :wub: . Kan er wel de hele dag naar kijken. Ook mijn tepels zien er netjes uit. Wel een vervelend gezicht die hechtingen, maar ze staan netjes naar buiten. Ik zal even de nieuwste foto's oploaden.... kunnen jullie gluren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy8,

Gefelicitietstaart!!! Ben erg blij dat je zo tevreden bent. Ik ga maar van het ergste herstel uit al hoop ik stiekem dat het me erg mee gaat vallen hahah. Hoeveel CC is het uiteindelijk geworden? Ik kijk uit naar je foto's!!!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het gevoel in mijn tepels heel normaal nu. Weet het natuurlijk niet zeker, want bij mij is het altijd gevoelloos geweest...

In de loop van de dag ben ik me wel wat slechter gaan voelen. Het is veel gevoeliger geworden enmijn borsten zetten ook heel erg op nu (door de vocht denk ik). Lekker op tijd mijn bedje in straks.... ben gesloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daisy,

jeetje wat is dat zeker een apart gevoel nu,bij het zien van je tepels nu?

ziet er zekers nu al erg goed uit,hopenlijk blijvend natuurlijk!

wat is dat aan de zijkant van je borst?

lijkt wel of je vel eraf ligt?

of is dat fotobedrog?

fijn dat het zo goed is gegaan,en nu maar snel herstellen.

beterschap.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Aan de zijkant zie je jodium gemengd met de lijm van de tape. Ik heb op die foto's net het tape eraf gehaald en gelijk die foto's gemaakt. Ben me na de foto's gaan wassen en toen pas de foto's op de computer gaan zetten. Het was mij zelf dus niet opgevallen. Op de eerstvolgende foto's zal je daar niets meer van zien hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O oke,hahaha dacht al,zag er net uit of je vel eraf lag.

ja men ziet er vaak uit of je uit een slagveld ben gestapt he,net na de operatie.

voel je je nog steeds goed?

heb je erg veel pijn aan de tepels?of valt het allemaal mee?

voelt zo een bh niet onprettig tegen je tepels?omdat een bh nogal kan drukken natuurlijk.

of draag je nog geen sportbh?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ja,ik voel me wel ok. In de loop van de dag gister begon ik wel meer pijn te krijgen hoor. Ook begon alles op te zwellen door de vocht. Pijn is echt alleen onderhuids, dus mijn ribben borstbeen en spieren. Ik heb totaal geen last van mijn tepels, terwijl ik gewoon een sportbh aan heb.

Vanmorgen alles weer even goed bekeken en ik ben echt super trots op mijn borsten :blush:

Weet jij trouwens hoe ik een wachtwoord op mijn album kan zetten? Volgens mij ben jij namelijk wel handig :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi daisy

in deze link die ik bijvoeg,staat een hele duidelijke uitleg

kijk maar even of het je lukt,anders pb ik je nog wel even als het niet lukt.

p.s wat fijn dat je gene last hebt van je tepels,wat ik wel verwacht had,en de pijn zal idd nu wel een beetje opspelen na je operatie,alles word stijf enzo,maar na een paar dagen ben je van het ergste af,kop op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Daisy,

Hoe gaat het nu met je? Is het al mooi aan het genezen? Nog pijn? Hoe gaat het met je tepels? Ben zo benieuwd naar hoe je alles eravrenhebt. Vind het super gaaf voor je dat het bij jou in 1 x is gelukt! Echt super!

:116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Ja, het gaat eigenlijk super goed met me. Het slapen lukt nog niet zo goed en nog wel veel last van mijn rug. Ze zijn al een beetje aan het zakken en als het er donderdag nog goed uit ziet, dan mag in ieder geval die band bovn mijn borsten af.... Kan ik eindelijk weer wat dieper inademen!

Afgelopen week zijn de eerste hechtingen verwijderd onderin mijn borstplooi en dat ziet er erg goed uit. Volgende week worden de hechtingen bij mijn tepels verwijderd en dat vind ik wel erg spannend hoor!!! Nu staan ze allebei goed naar buiten en ook heb ik er gevoel in (voor het eerst in mijn leven). Maar volgende week woensdag gaan dus die hechtingen eruit en ben benieuwd of ze ook zo netjes blijven staan,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

vandaag de 6e week controle gehad. Alles ziet er super uit! Mag gewone bh's gaan dragen en sporten mag ik weer oppakken. Ben super blij met het resultaat :2: . Vrijdag klim ik weer voor de eerste keer op het paard. Voor het eerst met borsten rijden...... ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Dat lijkt me ook echt raar straks, paardrijden met borsten! De tijden van geen beha's of beha's zonder goede steun zijn voorbij!

Veel plezier met je boobs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.