Ga naar inhoud

Daisy8 : 4 maart 2010 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Scheveningen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben dus Daisy8, 33 jaar, getrouwd en samen hebben wij 2 hele mooie meiden. Ik ben nog nooit tevreden geweest over mijn borsten :unsure: . Ze zijn te klein en daarnaast heb ik erg ingetrokken tepels.

Vandaag de definitieve afspraak gemaakt! Vanaf 4 maart is dat allemaal eindelijk over. Dan krijg ik er 325 of 350cc bij en ook worden mijn tepels naar buiten gehaald :3: . Ben op dit moment helemaal blij, nerveus en bang te gelijk. Ik sta er zelf voor 200% achter en gelukkig krijg ik alle steun van mijn mannetje :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg eurosilicone en ze worden dual plane geplaatst.

De melkkliertjes worden doorgesneden en dan hecht hij ze "iets naar buiten floepend" vast. Mijn ingetrokken tepels zijn 3e graads (dus extreem ingetrokken) en dat is al zo zolang ik me kan herinneren. In detail weet ik het ook niet precies hoor, maar aangezien ik al 2 kinderen heb en het hier ook bij laat, heb ik die melkkliertjes niet meer nodig :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha "iets naar buiten floepend" dat klinkt helemaal logisch :126:

Ik had het wel eens eerder gehoord maar geen idee hoe ze dat zouden verhelpen.

Voor ik kinderen kreeg had ik ook wat ingetrokken tepels maar na t lange borstvoeding geven ben ik daar definitief vanaf. Nu vind ik ze soms te veel opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Ja, ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Maar ik heb het echt extreem. Ik heb echt een soort kraters. Ect gaatjes zeg maar...... Ingetrokken tepels komt vrij veel voor, maar vaak liggen ze dan gelijk met de tepelhof en als je het dan bijvoorbeeld koud hebt, dan komen ze iets verder naar buiten. Bij mij trekken ze dan nog verder naar binnen, waardoor mijn tepelhof een soort van "naar binnen getrokken wordt" Snappie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog maar 9 dagen te gaan! De tijd gaat echt erg snel nu. Ben benieuwd wanneer de brief in de bus valt met de operatietijd.... Ik hoop zo vroeg mogelijk, maar dat zal 99% wel willen denk ik.

Ben nu 2 dagen gestopt met roken en dat gaat eigenlijk best wel goed. Ben al vaker gestopt met roken, maar toen ging het niet zo makkelijk als nu. Heb nu natuurlijk ook een extra reden om het te laten :125:

Wat zijn jullie tips om nu te gaan smeren/slikken? Ik ben al een tijdje vitamine c1000 aan het slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOEHOE :126: . Net gebeld door de kliniek. Donderdag ochtend moet ik me om 8 uur melden en dan word ik om 8.30 uur geopereerd. Echt een super tijd dus. Nu maar alvast regelen dat de kinderen door de buren naar school gebracht kunnen worden en dan is alles geregeld. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha daisy

ik zag nog 6 dagen op je ticker staan! pfff, komt al heel dichtbij, volgende week heb je het al achter de rug en ben je meer dan een halve kg zwaarder (waarschijnlijk nog veel meer ivm vocht dat je vasthoudt!). raar idee is dat, of niet|?

lekker dat het zo opschiet! als de zon weer warm gaat schijnen heb jij een mooi decollete!

sterkte met aftellen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 24 uur lig ik op de behandeltafel....... Zo raar idee :o . Ben bloednerveus! Kinderen zitten op dit moment op school, mijn mannetje is aan het werk.... is maar goed ook, want ik ben niet te genieten :26: . Dag 9 van het niet roken en vooral dat is niet goed voor mijn humeur. Ik snak echt onwijs naar een sigaret, maar ik doe het niet. Het is voor mijn eigen bestwil. Ik ga maar even verder met het huis boenen :21:
Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa je laaste dagje met ontevreden borsten.

jeetje,ik zei nog he,de dagen gaan hard,ookal wacht je

ja beetje afleiding is goed,en lekker ookdat je morgen weg kan,met een geboend huis waar je in terug komt na het ziekenhuis.

hoop dat je een beetje kan slapen vanacht,sterkte en heel veel sucses toegewenst vanuit hier.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloallemaal,

Heel erg bedankt allemaal. Echt gaaf om aljullie berichtjes te lezen. Ik zal zeker laten weten hoe het allemaal gegaan is. En Romashka, voor jou natuurlijk ook heel veel succes overmorgen!!!! Ben nu al benieuwd naar jou verslagje :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloallemaal,

Heel erg bedankt allemaal. Echt gaaf om aljullie berichtjes te lezen. Ik zal zeker laten weten hoe het allemaal gegaan is. En Romashka, voor jou natuurlijk ook heel veel succes overmorgen!!!! Ben nu al benieuwd naar jou verslagje 141.gif

Dank je wel Daisy8.119.gif

Ik had vandaag nog aan je gedacht.

Ik hoop dat het alles op zijn rolletjes verlopen is en ben reuze benieuwd naar jou verslagje,maar eerst lekker uitrusten he?116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.