Ga naar inhoud

BV : Moniqueje


moniqueje

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Moniqueje en ik ben 34 jaar en na lang wikken en wegen wil ik ook een bv maar ik ben er alleen nog niet helemaal uit waar accz Zevenaar of Wellness in Belgie? Wie o wie helpt me de knoop doorhakken 1999,-- of 3400,-- is wel een goed argument om naar Belgie uit tewijken maar goedkoop duurkoop?? over dr Visser lees ik veel goede dingen en over dr van Onselen ook, dus wat is de beste keuze??? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je eerst voor jezelf eens nagaan opwelke wijze en met welke protheses deze kliknieken werken en daar je keuze mede op te baseren .

Zelf ben ik 2 jaar geleden in de Wellness geopereerd en zeer tevreden : meer daarover kan je in me'n topic lezen . Ik heb geprobeerd het verloop van het herstel wat overzichtelijk te houden en heb in een tweede bericht mijn bevindingen van een half jaar en een jaar PO ook erop gezet .

Bevooroordeeld dus omdat ik tevreden ben en hun werkwijze mij aanstond : slaaproes gecombineerd met plaatselijke verdoving (dus geen vervelende bijwerking van narcose achteraf) , de soort prothese (hele enveloppe en vulling van cohesieve siliconengel) , plaatsing langs tepel en dual plane (= split pocket / tussen de spier) , kort bij huis en de prijs (uiteraard!) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kort bij huis en de prijs zijn voor mij ook de grootste argumenten om naar dr. Visser te gaan. Ik had je verslag al gelezen. Zelf zie ik echt op tegen de na pijnen En zou ik een week vrij halen en dan weer kunnen werken? Ik werk als secretaresse 40 uur in de week verder ben ik getrouwd en heb 2 kids een van 12 en een van 7.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ocharme , dan heb je'r net eentje uitgepikt die een zwaar en lang herstel heeft gehad ! :rolleyes:

Het is niet bij iedereen zo hoor , bij de meerderheid valt het allemaal reuze mee :106:

Hou er rekening mee dat je 6 weken dag en nacht een sportbh moet dragen (kan je nu kopen in de WK) en gedurende die tijd niet zwaar mag tillen (10kg+) . De protheses hebben een 4 tot 6-tal weken nodig om in te kapselen en in te dalen al gaat dat laatste - in mindere mate - zeker nog tot een half jaar tot jaar door (kan je zien op mijn foto's) .

Er wordt je aangeraden toch een tweetal weken niet met de auto te rijden en eerlijk gezegt vind ik persoonlijk 2 weken vrij een absoluut minimum .

Maar nogmaals , herstel is zeer individueel en niet in te schatten op voorhand vrees ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke tnx voor je uitleg. Vind 2 weken wel lang zou ik me voor een bv ziek kunnen melden of moet je er vakantie dagen voor opnemen want als dit laatste het geval is dan heb ik vette pech heb maar 17 vakantie dgn (vorig jaar perongeluk te veel opgenomen).

Ik heb trouwens 12 feb. wel bij accz een vrijblijvende afspr. staan of zal ik maar gewoon meteen naar dr Visser gaan ik ben bang dat bij te veel info ik nog meer ga twijfelen over waar het het beste is.

Groetjes Monique.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh , 12 feb. een consult : fijn !

Dat is eigelijk al snel :1:

Wanneer je nu nog naar de WK belt kan het zijn dat je nog minstens 6 weken moet wachten eer je aan de beurt bent . Tussen consult en operatie verlopen er ook een 6 tot 8 weken . Een bv in de late lente is niet zo ideaal aangezien je dan tot de zomer een sportbh moet dragen en open shirts (V-hals) kan je dan wel vergeten ... Maar goed , dat is slechts een tip want natuurlijk worden daar wekelijks tal van bv's gedaan heel het jaar rond :rolleyes:

Over de uiteindelijk keuze van kliniek kan niemand je helpen vrees ik .

Ik ben ook een twijfelaar bij meerdere keuze's maar had het geluk direct op dezelfde golflengte te zitten met mijn chirurg destijds en had dusdoende maar één consult nodig . Dat is ook weer persoonlijk ...

Je kan je niet ziek melden voor een bv maar kan bvb de huisarts wel vragen een briefje te schrijven voor rugklachten ofzo ? > sommigen zullen dat doen , anderen niet .

Zelf nam ik 3 weken vrij en heb dat jaar dus al mijn verlof 'opgeofferd' wat natuurlijk makkelijker is als je geen kinderen hebt en deeltijds werkt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaharugpijn en dan kom je weer werken heb zooeen paar tieten valt ook niet op he :154::154: Ik vind hem wel goed. In elk geval ga ik morgen naar de WK bellen voor consult en laat ik je weten waneer ik daar terecht kan.

gr. Moniqueje. :152: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet ze lachen hoor ! :46:

Zal eens iets vertellen : geen hond die 't merkt !

Ging naar een familiefeest een tweetal maanden na mijn bv > niemand ... Op mijn werk > niemand ...

De mannen van mijn vriendinnen : 'moet je't daarvoor doen ? Ik zie geen verschil' (tot het zomer werd natuurlijk en de topjes uit de kast kwamen :13: ) maar ik droeg dan ook push-ups voor me'n bv en nu niet meer . Voor ons vrouwen een verademing dat er geen cup verdwijnt wanneer die bh uitgaat . Volgens mij denken de meesten dat wij 'dikke borsten' willen terwijl wij gewoon 'borsten' willen , begrijp je ? Vast wel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niemand gemerkt oke. Ik draag ook altijd push up bij de Lidl hadden ze zelfs een gel pushup die extr. gevuld is en die heb ik vaak aan. Maar het zal een verademing zijn als ik ze niet meer aan hoef, ik krijg er zoeen jeuk van door dat het vaak zweet. En daar bij is het precies wat jij bedoeld truitje aan mooie cup in bed bij je eige ventje niets. :103: .

tot schrijfs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

welkom hier! en spannend hoor... ik zie dat B-Cupje je al goed op weg geholpen heeft.

maar ik wilde mijn visie over het herstel ook geven.

ik ben werkelijk door mijn bv heen gevlogen! geen pijn of iets dergelijks en heb toch 2 weken helemaal nix gedaan! auto rijden na 2 weken en dat vind ik nu (ruim 9 weken nadien) nog steeds het zwaarste!!

na 2 weken ben ik begonnen met alleen knippen (ben kapster) en voor de rest deed ik nog nix. tot de 7 weken en toen ben ik weer fulltime begonnen.

(werk en thuis) en dat viel vies tegen!!!

dus neem je genezingsproces de eerste weken wel in acht hoor!!!

ook qua zien moet ik B-Cupje gelijk geven. ik had een lege D(C?) en nu met bh en kleding ziet niemand het nog eigenlijk haha (ik zelf wel natuurlijk). wel thuis in bh of naakt of van de zomer met topje.. :106:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries473,

Tnx voor je imput, ik denk dat ik dan mijn man mij laat brengen naar het werk de eerste 2 weken.

ga dadelijk wk bellen voor afspraak voor consult.

Kun je mij je link eens sturen voor je foto's? Kan ik die ook eens zien.

Groetejes Monique.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eigelijk ook benieuwd , vooral naar de adviezen : of ze heel uiteenlopend zijn of net niet .

Denk het wel want elke kliniek/chirurg heeft een eigen 'werkwijze' .

Vraag tijdens je consult ook waarom hij/zij je juist 'dat' aan- of afraadt .

Aftellen maar :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.