Jump to content

Chantal : 14 augustus 2008 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen

Guest Chantal

Recommended Posts

Guest Chantal

Hoi meiden!

Na lang wikken en wegen toch maar besloten om me hier ook aan te melden. Op het andere forum sta ik bekend als Chan_1986, maar ik heb een beetje een hekel aan die naam dus vandaar gewoon mijn eigen naam ;)

Op 14 augustus vorig jaar ben ik bij Medisch Centrum Scheveningen geweest voor een BV. Een BV waar ik 7 maanden na dato nog steeds erg tevreden mee ben.

Erg leuk dit nieuwe forum. Ik blij dat je eigen Avatars mag invoeren :P Helemaal top meiden!

Mochten jullie nog vragen hebben over hoe en wat, just ask ;)

ps; mag je in deze voorsteltopic ook wat meer over jezelf kwijt of is het echt enkel voor BV's? Ik bedoel hiermee dat je wat meer over jezelf kwijt kunt. Hobbies, werk, etc.

Guest Mols1234

Welkom!

Tuurlijk, vertel zoveel over jezelf als je wilt hier, hier mag je lekker keuvelen, ook met elkaar.

Alleen verslag van de operatie en herstel is voor een andere rubriek! Dat is altijd leuk om te lezen, zeker als ja ze al 7 maanden hebt!!!

Handig voor andere meiden, zeker ook met foto's!!

Groetjes

Mols1234

Guest Chantal

Oh kijk! Dat vind ik nou nog eens leuk! Nou mijn operatieverslag komt als ik weer eventjes op dat andere forum kan omdat ik nu echt niet meer alles weet. Zal het wel eventjes aanpassen e.d.

Goed. Ik ben Chantal, 22 jaar en kom uit de omgeving Bollenstreek (voor de gene die echt niet weten wat de bollenstreek is. Ik woon vlakbij Noordwijk en vlak bij Leiden ;))

Mijn hobbies zijn achter mijn comp hangen (sorry, maar ik ben ongeveer getrouwd met dat ding), lekker films kijken, lezen en schrijven.

Ooit hoop ik mijn eigen boek in de schappen van de winkels te zien liggen ;)

Verder werk ik nu tijdelijk als administratiefmedewerkster bij een bedrijf, maar dit is echt maar heel tijdelijk. Zo'n 3 of 4 weken.

Verder ben ik zo goed als verslaafd aan de tvserie Supernatural en geniet ik elke week van Lost.

Als lekkere mannen candy is mijn lijstje ongeveer iets als dit: Jared Padalecki (zie avatar) Jensen Ackles, Joshua Jackson, Josh Lucas, Josh Holloway en Jeffrey Dean Morgan (En ja, ik heb een voorliefde voor mannen waarvan de naam begint met een J, kan er ook niks aan doen :P)

Nou. Dit was het wel zo'n beetje.

De rede dat ik me heb aangemeld hier is dat het soms wel handig kan zijn om mensen met "ervaring" te hebben op een forum. Het is fijn om met operatie genootjes te praten over je herstel, maar vragen over hoe snel je boobs soepel worden en of het normaal is dat je na 4 maanden nog pijntjes enz voelt kunnen toch vaak gemakkelijker worden beantwoord door mensen die al wat verder in het hersteltraject zitten ;) (en nu wil ik mezelf echt niet als ontzettende ervaringsdeskundige keer zetten hoor, begrijp me niet verkeerd ;))

Hoe dan ook. Ik ben ook van de partij op dit forum :)

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.