Ga naar inhoud

vanessa b : 3 oktober 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Succes morgen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Goede morgen iedereen. Zo mijn yogurtje op , mijn pilletje gepakt en nu op het gemak nog een groene thee drinken. Want om half tien is het gedaan met drinken. Normaal mag ik niet meer roken ook maar weet niet of ik dat zal volhouden maar allé dat zie ik dan wel. Nog een paar uurtjes en het is zover eindelijk nieuwe borsten joepi. Raar maar waar en grappig ook mijn ventje heeft meer zenuwen dan mij. Maar is wel ooh zo lief om te zien. Allé nu nog wat opkuisen dan vliegt de tijd wat vlugger vooruit. Vertel jullie daarna alles. Tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziezo het is al achter de rug. Net terug thuis. Niet echt pijn enkel wat druk dat ik voel. Ben heel goed verzorgt geweest. In elke borst hebben ze 400cc round moderate plus profile geplaatst . Is echt zalig wakker worden in een verwarmd bed. Daarna kreeg ik een glas water en ging goed dan vroegen ze of ik liever iets anders wou en heb een cola gekregen . Onderweg lekker een sigaretje gerookt. Nu thuis kijken om iets te eten en dan in mijne zetel. En mijn ventje rijdt achter mijn kindjes. Voor de rest nog goed ingepakt maar morgen middag mag de windel er af en tegen de avond mag ik even een douchke nemen ik ben benieuwd. Maar laat jullie zeker alles weten. Groetjes en succes voor die die het nog moeten laten doen.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je Boobs en een goed herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn valt heel goed mee. Enkel als ik plat lig in de zetel en dan terug recht komen dat is wat lastig omdat die spier nog heel gevoelig is en dat wat trekt. Maar echt pijn heb ik niet. Neem ook wel goed de pijnstillers in die volgens schema zijn opgesteld door d'r. De myere. Hoop dat het slapen wat mee valt aangezien ik iemand ben die normaal gezien op mijn zij lig om te slapen. Voor de rest gaat alles super. Zal blij zijn als ik ze morgen avond eens kan zien. En zal dan zeker foto's posten. Bedankt al voor de mooi woorden en het mee beleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen iedereen. Zo mijn eerste nacht is gepasseerd. Heb redelijk goed geslapen enkel paar keer wakker geworden van mijn rug en ben dan maar een beetje op mijn zij gaan liggen maar was dan ook niet dat dus weer op de rug. Dat ik deze morgen ben opgestaan met een stijve rug. Ja dat is als je niet gewoon bent om zo te slapen hé. Pijn heb ik niet echt enkel als ik mijn armen beweeg vb. Kleren aandoen, frigo open doen, kleine dingen.... Voel ik mijn borst spieren heel goed. Het doet niet pijn maar het is alsof ik weet niet welke sport heb beoefen en zo

Stijf ben als iets. Maar allé liever dat dan echt pijn te hebben. Heb ook foto op gezet van hoe goed ik zit ingepakt. Deze wikel mag er deze avond af. En daarna met het ventje nieuwe foto's trekken. Ik ben echt benieuwd. Allé nu yogurtje eten, pijnstillers nemen en mijn dag kan beginnen. Een toffe dag aan iedereen gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, gefeliciteerd met je boobs.

Tip voor op je rug slapen, probeer schuin omhoog te slapen en leg een kussen onder je knieën dat helpt meestal wel een beetje.

Op je zij mag de 1e week niet ( zegt mijn arts) vanaf week 2 mag dat wel, als het je lukt.

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :)

Ik slaap ook altyd op mijn zij anders graak ik niet in slaap :S

Hopelijk gaat de stijfheid straks wat beter, heb gelezen dat dit vooral s ochtends is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat. Met liggen is het inderdaad prettig om kussens achter je te "stapelen" en dan wat schuiner omhoog te liggen. Voor je rug is het inderdaad prettig om een kussen onder je benen te doen. Ik heb die van mij hoog liggen tegen mijn billen aan zeg maar. Dit ligt voor mij in ieder geval het prettigst. Omhoog komen is inderdaad lastig. In de ochtend vind ik het ook wel eng zelf. Ik moet ook echt geholpen worden en dan houd ik mijn boobs vast, want zodra ik omhoog kom dan staan ze voor minj gevoel in de brand! Ik denk omdat het gewicht dan ineens weer gaat hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Esmiralda, ik heb nog best lang mijn borsten vastgehouden als ik bijvoorbeeld over een drempel reed met de auto. Dat was zo'n vreemd gevoel. Ook herinner ik me nog dat als ik onder de douche stond dat ik ze dan echt heel goed vast hield. Bang dat ze eraf zouden vallen.....

Ik moet zeggen dat ik nog steeds altijd een bh draag. Ook 's nachts maar dan een sportbh. Zonder vind ik echt niet prettig.

Super dat je redelijk geslapen hebt, Vanessa. Het zal een hele verademing zijn als het verband er vanavond af mag. Ik ben benieuwd hoe je ze vindt. Schrik niet want ze kunnen best opgezet zijn dus dat geeft een vertekend beeld. Je zult merken dat je borsten per dag veranderen en steeds mooier gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.