Ga naar inhoud

trinitykids : 1 februari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast trinitykids

Aanbevolen berichten

Gast trinitykids

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen:

Nadat mijn 1e dochter, nu bijna 11 jaar geleden, is geboren bleef er door de borstvoeding weinig over van mijn D-cup.

Het waren theezakjes geworden :139:, maar na mijn 2e zwangerschap bleef er wat meer zitten :rolleyes: en zwangerschap 3 overleefden mijn borsten ook, ondanks de borstvoeding.

Door een nare periode verloor ik ca. 12kg in een maand tijd en ja je raad het al, het meest verdween bij mijn borsten. In die periode ben ik bij 2 klinieken geweest voor een consult, maar door de omstandigheden nooit een stap verder gezet.

3 jaar geleden werd onze zoon geboren, tijdens de zwangerschap en de borstvoeding dacht ik wauw die mogen blijven, maar tja we hebben het niet voor het zeggen helaas :106:

Volgens de mevrouw in de lingerie winkel heb ik een 75D, dan passen ze netjes in het "netje", maar ja als ik geen "netje" aan heb dan denk ik waar is die D nou gebleven?

Hierdoor ben ik weer gaan lezen op internet, en heb een maand geleden de stoute schoenen aangetrokken. Op 15 januari zijn we naar Zevenaar gereden, 3 dagen later heb ik terug gebeld met wat vragen en meteen een afspraak gemaakt.

1 februari word ik geholpen. :D

Nu 4 dagen later, valt het kwartje pas, dat is al over anderhalve week :o en beginnen de zenuwen te komen. Mede hierdoor heb ik me aangemeld om met jullie te kunnen kletsen.

tot gauw.

groetjes

vergeten: :39:

Dr. van Onselen, ACCZ.

Anatomisch, achter de spier, 405CC High Profile.

Een lege D word een volle D. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trinity

welkom hier, je hoeft gelukkig niet zo lang te wachten, 1 februari is al snel. daar kun je het af en toe wel wat benauwd van krijgen! :67:

zevenaar, is dat van onselen? weet je al iets meer wat voor protheses, inhoud, plaatsing en dergelijke?

veel plezier hier op t forum!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

welkom hier op het forum

jeetje,ja ik begrijp je zenuwen,want ander halve week is namelijk niks joh,vliegt toch zo voorbij.

wat gaat het worden bij jou?

voor, achter, dual plane?

merk prothese?

hoeveel cc?

welke arts?

ben benieuwd :blush:

veel sucses met wachten nog tot de grote dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi Kaat & moontje,

het word idd door dr van onselen gedaan, aardige man. Ik krijg een anatomische, highprofile, 405CC achter de spier geplaatst.

Tietie,

het is idd schrikken, nu waren mijn kids afgelopen dagen ziek, dus daardoor wil het ook nog niet helemaal "landen" dat ik over anderhalve week geholpen word.

Denk nu alleen nog maar oh jee er moeten nog 2 kasten in elkaar gezet worden, huis moet opgeruimd zijn want ik kan een tijdje niets doen en meer van die stress elementen :118::4:

Maar goed, mijn man is lekker 2 weken vrij dus dat moet goed komen.

Merk wel dat ik doordat het zo snel is gegaan, en ik nu de bevestiging kreeg toegestuurd, ik allemaal vragen krijg. Gelukkig kan ik altijd bellen en beantwoorden ze alle vragen, de assistentes bellen zelfs terug als ze niet zeker zijn van het antwoord.

Hoe hebben jullie de narcose ervaren? Heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en heb geen idee van wat ik me er bij voor moet stellen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

ik heb idd even gekeken, en heel veel fotos opgezocht op het forum. Geweldig om te zien, en het bevestigd alleen maar dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Door het lezen merkte ik alleen wel dat er dingen zijn die tijdens de operatie o.d. gebeuren (intuberen) enz waar ik helemaal niet over na had gedacht. :blush: dat schrok me wel weer even af, maar nu denk ik, ik slaap zij rommelen maar aan, en als ik wakker word heb ik mooie borsten :35:

Mijn man is 2 weken vrij, dus das wel lekker en daarna zie ik het wel weer, op de kleinste na is alles lekker zelfstandig dus dat scheelt wel weer.

oh was het maar maandag :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen trinity

ja, je moet je 'overgeven' aan het medisch team, en er op vertrouwen dat zij hun vak heel goed verstaan. dat besefte ik 20 jaar geleden bij mijn verkleining ook ineens toen ik een dag voor de operatie was opgenomen. ik raakte toen helemaal in paniek, het besef dat ik mijn leven en lichaam in handen van 'vreemden' legde. veel erover lezen, proberen verhalen over je pc te vinden en dat vertrouwen komt helemaal goed!

veel succes en sterkte met de laatste loodjes

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.