Ga naar inhoud

Aantal CC bij BV


B-Cupje

  

148 leden hebben gestemd

  1. 1. Aantal CC bij BV

    • minder dan 200
      1
    • 200 of meer
      11
    • 250 of meer
      24
    • 300 of meer
      32
    • 350 of meer
      29
    • 400 of meer
      35
    • 500 of meer
      16


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

mja,als we eenmaal de stap hebben gedaan om onder t mes te gaan ,is een 2de keer een makkelijkere beslissing he,ik denk nu ook heel vaak,wat als....zal ik wel of zal ik niet...en velen met ons volgens mij.

Ik wil bv meer decolleté,daar ging ik voor maar kreeg het niet,heb nu grote borsten en ze zijn prachtig,maar met ene bloesje aan ,en paar knoopjes open,zie je echt geen decolleté,en daar baal ik zo van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze slinken ook zo enorm,dan ben je net aan die maat gewent,en lijkt t net of z ezo klein worden als voorheen,ik vond dat echt beangstigend,dacht ja hallo,waar blijven ze? Hoeveel kleiner worden ze nog? Doe fff normaal!Starks ben ik voor nix geweest en heb ik voor nix al die pijn geleden.Pff...ik wil best voor op de spier,maar ik durf gewoon ook niet meer.Dus dan denk ik,mja laat maar so..alhoewel ik eigenlijk niet mag klagen,ze zijn bst perfect.Maar ja das ram-eigen denk ik.

Ben gewoon een zeikwijf,volgens mn man haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm hoe zit het dan bij mij een maagd :P En het is zo net zoals alles wen je er aan en lijkt het niet meer zo groot en ja slinken doen ze ook zeker wel. Het Past wel mooi bij mij lichaam ben er zeker ook wel tevreden mee maar had ze graag toch wel groter gewild. :) Zijn wij nu idd nooit tevreden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer eenr am eigenschap ondekt,vrouweigen of niet,ik wil me er mischien wel niet bij neerleggen,help me er aub eens uit,uit me droom,HELP!!!

grrrrrrr zo een naar dubbel gevoel,wil het vermijden maar zoek het steeds op

ja sorry,moet iets de schuld geven,dus ik hou het erop dat het een ram eigenschap is,hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lekker Zeeland,kwam ik vroeger vaak met mn ouders ,die hadden een zeilyacht, gingen we iedere zomervakantie varen daar.heerlijk,lekker krabbetjes/garnalen etc vangen enzo,hartstikke leuk als kind zijnde!

Lekker zwemmen en dollen,heerlijk gewoon.

En niet te vergeten de zeeuwse bolussen ,oooooooooooooooooooow yam yam ! :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zekers moontje

dat lijkt me een hele mooie cup:D

maar hoop wel dat het een D wordt anders wordt het denk ik toch iets te groot voor mij

niet dat ik dat niet mooi zal vinden alleen het zal niet echt meer kloppen

met mijn lengte van 1.57 en 53 kilo

dan wordt het meer tiet dan meisje

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.