Ga naar inhoud

Lysa : 1 februari 2010 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb de behandelovereenkomst binnen. Staat nu zwart op wit: rond voor de spier.

De arts wil nu bij mij High Profile plaatsen ik ga mee in haar keuze, maar zou ik toch jullie mening willen weten.

Mijn borstbreedte is 15 cm en de prothese 11,1 cm is zo een verschil niet erg?

Hoe zit dat bij jullie?

Alvast bedankt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Lysa

jippie,nu staat het echt vast he,geeft vast goed gevoel :)

ik heb qua diameter 15,1 en is redelijk breed,weet niet me borstbreedte van hiervoor,enkel me diameters van de prothesen.

je weet hoe mijn borsten eruit zien,breed,en lopen langs me lichaam heen,dus ze zullen niet smal worden,al ik dat zelf persoonlijk niet mooi vind.

ik had met me 375cc een diameter van breedste gedeelte(anatomische prothesen)13,0 en ook die foto,s heb je gezien toch,was netjes in verhouding,dus denk dat je echt geen zorgen hoeft te hebben voor die 11,1 :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik heb net weer even je foto's gekeken om op te frissen. (ook je laatste foto's. Ziet er super mooi uit en die bh's wow wat zijn die mooi moest ik even kwijt haha)

en inderdaad het is mooi in verhouding.

Ik denk ook dat ik me niet teveel zorgen moet maken ze zal nu vast wel weten wat ze me adviseerd, maar ja ben ik wel eerlijk in ik ben toch iets meer onzeker en twijfelachtiger over de keuze. Zit waarschijnlijk wel tussen me oren hoor haha.

En ik zit nu al op E als ik de prothese nog breder wil en dus groter kom ik misschien op een cupmaat wat ik niet wil. Dus ja dat is dan weer de andere kant.

Zit ik nu te denken, want ze heeft voor de zekerheid ook 300cc Moderate Profile Plus voor me liggen. Dat als ze er tijdens de operatie achter komt dat High niet mooi is dat ze dan Plus erin kan doen.

Maar die zou dan denk ik wel groter moeten zijn dan 300cc, want die projectie is heel anders.

Of zie ik dat verkeerd.

Waarschijnlijk toch maar weer een telefoontje die kant op.

Wat zal ik blij zijn als het achter de rug is zeg.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb mijn tijdstip binnen:

Half 1 aanwezig zijn en half 2 word ik geopereerd.

Dat word lang nuchter zijn en de hele ochtend volgens mij in de zenuwen haha.

Vorige keer werd ik om 8 uur geopereerd dat beviel me wel. Ik zat om half 7 al in de auto dus had geen zorgen om een broodje en had geen tijd om te zenuwen haha, maar we komen er wel doorheen.

Nog een weekje!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is echt heel snel gegaan.

Tja aan de ene kant kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan, maar aan de andere kant toch ook wel heel zenuwachtig hoor.

Ach bij de eerste operatie was ik van te voren ook heel zenuwachtig en op de dag zelf was ik in de kliniek eigenlijk best rustig en had alleen wat gezonde spanning natuurlijk.

Dus probeer daar maar aan te denken en ik weet nu ook wat er gaat gebeuren het is nu niet meer nieuw dus dat scheelt ook wel denk ik.

En over het eindresultaat ben ik eigenlijk wel supernieuwsgierig, maar ook daar ben ik een tikkeltje nerveus over. Iedereen zegt ook tegen me dat dat natuurlijk logisch is maar dat het deze keer echt wel goed zal komen. En daar geloof ik ook wel in, maar het is gewoon iets wat tussen mijn oren zit door wat er gebeurd is.

Nog maar 6 dagen....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

JOEHOE IK HEB ZE!!!!

Heb dinsdag lekker uitgeslapen om niet te lang de zenuwen te hebben en zo lang zonder eten en drinken zou moeten.

Toen we in de kliniek waren voelde ik wel wat zenuwen, maar was toch eigenlijk best wel rustig.

De verpleegkundige wou het infuus gaan prikken en dat ging fout. Zat vervolgens met ijs omdat mijn hand 2 keer zo dik werd en helemaal blauw werd.

Toen ging de anestesist het geproberen en die had hem na zijn 2e poging erin zitten. Geen fijn begin.

Daarna kwam dr. Moojen me aftekenen en ondanks dat ik me nog wel rustig voelde trilde me benen als een gek ik kon ze niet stil houden. En dr. Moojen was echt heel lief ze verzekerde me nog een keer dat ze voor het mooiste resultaat ging en vertelde me nog eens dat hoe ze bij mij gehandeld heeft de eerste keer dat ze dat nooit meer doet.

Op de o.k. was ik best snel weg. Ik werd om half 2 geopereerd en om 5 voor half 4 werd ik weer wakker. Even bijgekomen, lekker kopje thee gedronken een beschuitje gegeten.

Het ging zo goed dat ik om kwart voor 5 al naar buiten liep. En nog lachend met de verpleegkundige.

Wat een wereld van verschil zeg dual plane of voor de spier. Toen ze dual plane geplaatst waren kon ik echt niet lachen.

Het enigste waar ik nu last van heb is de normale ongemakken met slapen en opstaan enz. Het fijnste vond ik dat ik zelf naar de wc kon. Dat ging de eerste keer niet.

Ik heb alleen sinds gisterochtend met bepaalde bewegingen en diep ademhalen dat het lijkt alsof de snede onder mijn rechtborst helemaal uit elkaar getrokken word. Alsof er zo opnieuw een mes ingeduwd word.

En dat is niet alleen ongemakkelijk maar ook echt pijnlijk. (geen herstel is zonder pijn en wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha)

Maar buiten dat om mag ik echt niet klagen. Ik ben dinsdag na de operatie meteen naar me moeder gegaan om de kids op te halen (i.p.v. dat mijn vriend mij eerst naar huis zou brengen) en ben ook meteen blijven eten. Zo goed ging het.

En nu hopen dat het zo goed blijft gaan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lysa,

Gefeliciteerd!!! :64: Wat fijn te lezen dat je ze hebt :1bouncingboobs: en dat het herstel zo goed meevalt, ja, jij kunt echt vergelijken nu hé dual plane en voor! Is zeker een heel verschil! Wat vind je er tot nu toe van, neem aan dat je ze wel al hebt gezien, ben je tevreden? Ben ook benieuwd naar je eventuele picjes hoor, dus als je het niet erg vind zou ik zeker graag je ww hebben! :38:

Wens je een voorspoedig herstel en dat je nu helemaal tevreden mag zijn met je droomboobs! :55:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja qua herstel is het een wereld van verschil dual plane of voor de spier.

Die nare messteken heb ik nu ook geen last meer van dus het enigste waar ik nu nog last van heb is dat je af en toe die wonden voelt. Nou als dat enigste is dan is dit vergeleken met dual plane een eitje.

Ik wil het nog niet te hard roepen straks krijg ik last van de raarste dingen haha.

Ik hoop alleen dat straks met de hechtingen verwijderen dat de wonden goed geheeld zijn. Bij de eerste operatie had ik 3 pusplekjes en daar hoop ik nu niet op.

Het slapen gaat ook super de eerste nachten is gewoon wat ongemakkelijk, maar vannacht had ik al de neiging om op mijn zij te slapen. Volgens mij mag dit nog niet dus wacht daar nog maar even mee.

Het ergste van alles is die rotbh grrrr wat een onding. En dat 6 weken bah.

Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet.

En je ziet wel degelijk verschil. Ze staan minder naar buiten gericht. Mijn borst is nu beter verdeeld.

Ik heb nu ook boven mijn tepel borst.........joehoe haha.

En ik probeer met niet gek te maken, maar de afstand van mijn borstplooi naar mijn tepel is nog steeds hetzelfde als voor de operatie. Dus hoop ik niet als het ingedaald is dat het alsnog te laag gaat zitten.

Als ik naar de foto kijk lijken mijn borsten laag te zitten, maar goed ik ben nu misschien wat kritischer door de eerste keer.

Even geduldig de 6 weken afwachten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lysa,

Ziet er al mooi uit hoor, zeker een veel betere vorm voor jou dan met die anatomische! Je kreeg nu toch ook opnieuw een lift erbij toch, dus denk niet dat ze nu terug zo laag zullen zitten na het indalen als de eerste keer.

Wens je nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad dat ik ze zelf had bekeken van boven en in de spiegel viel het wel mee en lijkt het gewoon "mijn maat", maar op de foto dacht ik ook wow.

Eerst nog maar even afwachten totdat alles ingedaald is en al het vocht verdwenen is. Ik heb in ieder geval vertrouwen in een goed resultaat.

Op de foto ziet het er veel pijnlijker uit dan dat het is. Bij de eerste keer was het natuurlijk de volledige anker en toen voelde ik de wonden wel veel meer dan nu. En ze heeft nu niet me tepel "los" gehad. Ze heeft nu alleen bij me tepel de lelijke littekens verwijderd, maar als ik het voel steken of wat bij me tepel dan is dat wel de rottigste plek waar je het kan voelen.

Ik heb normaal niet echt gevoelige tepels, maar geloof me dit is geen fijn gevoel. Nog geen eens zo pijnlijk maar meer gewoon een heel naar gevoel.

Ik heb vanaf zondagavond weer last van de steken. Daar baal ik wel van, maar ja even doorzetten.

Ik heb gisteren dr. Moojen nog aan de telefoon gehad en vandaag even snel gezien.

Ze heeft die lift bij me borstplooi uitgevoerd en ruim 5cm :18: weg gehaald. Van mijn huidlagen heeft ze alleen de bovenste laag weggehaald en het resterende als een soort matje naar binnen "gevouwen" en dat aan mijn borstkas vastgehecht!!!!!!!!!!!! :18::18: Zodat ik met mijn eigen weefsel een extra versteviging heb.

En waarschijnlijk komen die steken daarvan en zal dat volgende week al minder moeten zijn. Nou dat is wel vol te houden.

Volgende week hechtingen verwijderen en dan plaats ik ook weer nieuwe foto's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat klinkt wel pijnlijk zoals ze het gedaan heeft, ja kan me voorstellen dat je daar die steken inderdaad van hebt nu. Hoop dat het volgende week al beter is! Maar het ziet er echt wel mooi uit al hé! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.