Jump to content

Miss.undastood : 17 oktober 2013 : Dr. DeMeyere: Artemedis

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Ik ga even tijd nemen om mezelf voor te stellen.

Ik ben een meid van 22jaar en net zoals jullie voor jullie operatie, niet tevreden over de borsten.

Al jaren voel ik mij niet zo goed bij de grote van mijn borsten, daarom heb ik eindelijk de stap genomen om eens te gaan luisteren bij verschillende dokters.

Ik heb 3consulten gehad sinds gisteren.

1. Heintz - Sint-Lucas Gent

2. Landuyt - Coupure Gent

3. Demeyere - Sint-Denijs-Westrem

De eerste 2 spraken elkaar volledig tegen ivm voor of achter de borstspier..

Demeyere als laatste heeft hierbij de knoop doorgehakt waardoor ik mij ook zal laten behandelen door hem.

Zelf heb ik cupmaat a-b.. Het is een twijfelgevalletje :).

Bruno raadt bij 280cc aan en vertrld me dat dit het mooiste en natuurlijkste resultaat zal geven, zelf ben ik bang dat ze te groot gaan worden, wat ik zeker niet wil.

Ik heb zeer gemengde gevoelens momenteel.

Zal ik het doen? Gaan ze te groot zijn? Wat als ik iets doe waar ik spijt van krijg?

Alvast bedankt mij welkom te heten op het forum! Ik hou jullie natuurlijk ook up to date :).

Vele groetjes!!!

Kimsel 

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Goede keuze, dr. Demeyere ;) En je hoeft niet bang te zijn dat ze te groot gaan worden hoor. Hij maakt heel natuurlijke borsten, zeker als je aangeeft ze niet te groot te willen :)

Ben zelf ook door hem geopereerd en supertevreden!!

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

• 1 month later...

Hey Meis,

Jij bent bij De Meyere geweest zie ik... Nog gefeliciteerd met jou boobs :D

Hoe was de operatie gegaan? Hoeveel cc heb je nou gekregen?

Guest cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobies!!

Hoe gaat het nu met je? Ik heb je titel even aangepast en je topic verplaatst naar operatie verslagen.. mocht je een verslag willen schrijven over hoe je het ervaren hebt kun je dat doen in dit topic!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.