Ga naar inhoud

Ilona : 5 januari 2010 : Dr. Bronckearts : St. Jozef Ziekenhuis : Turnhout


Gast ilona

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, hier weer eens een berichtje van mij :D

ben vanmiddag op laatste controlle geweest bij mijn huisarts voor mijn borsten.

hij voelde meteen dat in mijn rechtse borst veel litteken weefsel zit, stug aan voelt, en ribbels.

links was perfect !

dus mijn gevoel heeft de hele tijd geklopt, "ïets" zit er niet goed.

ik heb er dan ook nog steeds last van.

vooral snachts, maar ik neem het voor lief.

de huisarts zei dat hij er van uit gaat dat dit alleen maar beter word, dat tot 1 jaar kan duren, heb ik er dan nog last van zou ik alsnog kunnen overwegen om het open te laten maken en het weefsel weg te laten halen.

maar daar gaan we niet vanuit :D

en tot noch toe heb ik er dat ook niet voor over.

nu ziet het er perfect uit, en wat als ik daar iets aan over zou houden.. ?!

nee dankje.

en dan erbij, het is in minimale mate !

hij vond t er verder erg netjes uit zien, en het was gewoon pech hebben wat dat weefsel betreft..

ik ben er erg blij mee, en alle NAdelen die ik zzelf ervaar interesseren me niet zo.

het is het me allemaal meer dan waard geweest !

voel me heerlijk in die strakke shirtjes !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Ilona,

Dus je gevoel was dan toch juist. Veel littekenweefsel, hoop dat het vanzelf beter zal worden, je hebt er dan wel last van maar inderdaad als het uit te houden is, 't is toch weer een operatie hé, en als je 't er niet voor over hebt op dit moment misschien maar beter dat jaar nog afwachten dan. Tegen dan is 't misschien vanzelf opgelost.

't Ziet er trouwens wel heel mooi uit hoor dus geniet maar van het betere weer in je strakke truitjes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Ilona, goh..ik zit zelf nog niet zo lang op deze site...maar ik merk je nu pas op...sorry! En dan woon je nog wel in Turnhout net als ik :rolleyes: Ik ben 8 juli omgetoverd zal ik maar zeggen. Bij mij was het 380cc XP op de spier (wat die XP wil zeggen?) en ben naar de Wellness Kliniek in Genk geweest. Ik zit nog volop in mn herstelperiode dus, maar ik mag niet klagen! Elke dag een beetje beter hé! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.