Ga naar inhoud

Ilona : 5 januari 2010 : Dr. Bronckearts : St. Jozef Ziekenhuis : Turnhout


Gast ilona

Aanbevolen berichten

Hi Ilona,

ik herken je vreemde gevoel bij een beugelbh wel.

ik heb daarom de eerste tijd lekker beugelvrije bh,s gedragen.

zonder beugel,gewoon lekker katoenen of softbh,s.

soft bh,s echt aan te raden,toch een gewone bh,wat losser dan een sportbh uiteraard,dus je voelt wel steun,maar niet zo strak als bij een sportbh.

op den duur steeds om de 2a3 dagen een beugelbh aandoen,en niet gelijk hele dag,nee zomaar paar uurtjes en dan liefst thuis,zodat je hem gelijk uit kan doen als je hem beu bent.

geef je boobs ff de tijd te wennen aan de beugelbh,s :6:

en de 6weken zijn voor allen van ons anders,de ene kan al wel pijnvrij een beugel bh aan,de ander wacht liever nog wat weekjes af,bouw het gewwoon op zoals hierboven beschreven,zal je zien,het werkt :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hallo dames,

allemaal bedankt voor jullie reacties.

ik merk toch wel dat er veel mensen zijn die niet meteen met 6 weken een gewone bh dragen..

gisteren thuisgekomen van mijn werk heb ik de sport bh weer aangetrokken, maar ook de nacht weer lekker zonder geslapen.

ik vind het heerlijk.

als ik op mijn zij ligt, zorg ik gewoon dat mijn borst op t matras steunt, gaat prima !

met sport bh slapen, dan werd ik vaak wakker met pijn, zonder sport bh heb ik nooit pijn als ik wakker word.

vandaag heb ik mijn beugel bh alweer de hele dag aan en nog nergens last van.

het verschilt echt per dag !

dus denk dat ik maar gewoon naar de "pijn" moet luisteren..

als het pijn doet, ff wisselen voor de sport bh.

ik ben dat onding zo zat !

als ik dat onder mijn kleren draag, voel ik me net als voor de operatie..

vrij plat..

dus een mooie voorgevormde bh is toch wel het beste :D

gisteren heb ik ook een push up bh gekocht, 70D overigens :D

maar deze kan ik dus nog niet aan !

maar dat komt wel tegen de tijd dat de zomer topjes weer uit de kast komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Ja, gewoon luisteren naar je lichaam is 't beste! Toch leuk hé, zo de gewone bh's kunnen beginnen dragen en zonder slapen lukt ook heel goed dus loopt eigenlijk toch wel vlot dan hé! Laat nu de zomer maar komen!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ilona,

ik heb je foto's ff gespiekt :141: kan niet anders zeggen dat het mooi is (geworden? het was eigenlijk al vanaf dag 1 goed)

over die ene groene bikini, hoe je die moet dragen? persoonlijk hou ik veel meer van die modellen zoals die roze, ik hoop mettertijd ook nog z'n gevalletje (hoe heet t? triangel of iets anders) te scoren die mijn hart heeft gestolen. ik heb afgelopen dagen een leuk merk gevonden, het heet banana moon, en is natuurlijk weer duur en bijna niet in nl verkrijgbaar... (ik beweer nl vaak dat het onzin is die bikinis voor veel geld naar nederland te halen, terwijl er hier ook genoeg te krijgen is...)

maar ga jij maar lekker slapen, dat ga ik zometeen ook doen!

truste!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Ilona,

Heb net je laatste pics gezien, wauw, wat zijn ze mooi, ze zien er echt natuurlijk uit! Zul je vast heel trots op zijn! :123:

Liefs, :116:

heey eefje,

dankje :D

je kan er idd niet veel van zien dat het "nep" is, alleen wanneer ik mijn armen omhoog doe, of mijn spieren aanspan, worden ze rond.. :D

de pc heeft zijn werk goed gedaan !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eindelijk een oplossing gevonden voor mijn "probleem".

liep net op de markt zomaar ineens tegen een bh topje aan..

ik dacht, die zal ik eens meenemen :D

en het zit heerlijk !

er zit iets of wat vulling in, maar dat is juist fijn voor als het koud is ;)

denk dat ik dit ding veel zal dragen, want de beugels zijn nog niet fijn, dat doe ik wel als ik weg moet !

en de sport bh ben ik ook beu, die kun je nergens fatsoenlijk onder dragen, de elastiek verveeld op mijn littekens..

verder hoop ik dat ik in de zomer wat meer tevreden zal worden over mijn borsten..

ik ben er wel erg blij mee, maar toch blijf ik ze wat "te klein" vinden..

ik heb hier zelf nadrukkelijk om gevragen, maar nu baal ik er vaak van :(

ik wilde persee ronde protheses, omdat ik een ronde vorm wilde van boven, nu heb ik nog de vorm van een anatomische prothese..

ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat het er zo natuurlijk uit ziet, want mensen die het niet weten zullen het niet zien !

maar toch..

achteraf had het wel net dat beetje extra mogen zijn..

manlief zegt steeds dat ik ontevreden ben altijd..

maar dat ben ik niet.

mijn gevoel zegt dit gewoon elke keer..

als ik een gewoon truitje aan heb, zie je nog geen borsten..

maar misschien veranderd dit in de zomer wel, als ik wat "bloter" gekleed ben !

maar ben wel blij natuurlijk, 8 weken geleden was het nog niks, en nu is het iets :D

of misschien heb ik weer even een dipje..

geen idee.

het ene moment denk ik, prachtig, t andere moment denk ik, shit..

maar goed..

ik slaap lekker zonder bh.

op mijn linkerzij kan ik heerlijk liggen !

maar rechts blijft vervelend.

het voelt alsof de prothese daar in de weg zit, vast zit..

kan het gevoel niet omschrijven..

hopen dat dit nog wel weg trekt.

maar we zijn er nog niet :D

lees overal dat de herstel periode 3 maanden is, dus wachten nog even af !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iloon!

Ze zien er erg mooi uit zeg!

Jammer dat je ze wat te klein vind! :(

Ik ken het hoor dat je even weer in een dipje valt. Ik heb nu namelijk ook weer!

Ben zo bang dat ik te veel doe en direct met kapeseling of iets zit! :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schat ze zijn prachtig.

Ik kan niet meepraten over het gevoel dat je soms hebt, ik moet nog, maar je bent mooi.

en je nieuwe borsten ook.

Veel liefs Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Hoop dat je dipje weer beter is, maar wou juist even meedelen dat ik vind dat er toch nog wel heeeel veeeeel verschil zit tussen jouw ronde protheses en mijn anatomische. Je hebt toch duidelijk meer vulling bovenaan dan ik hoor, al zorgt de zwaartekracht er natuurlijk voor dat de meeste vulling naar onder zakt, maar dat is bij groter net zo hoor. Ofwel moet je al serieus groter gaan natuurlijk. Ze zijn echt prachtig meid! Enja, deze zomer zal 't zeker meer gaan opvallen, dan word je vast superblij ermee!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allesmaal,

ik heb net een afspraak gemaakt in het ziekenhuis.

kan helaas pas 26 april terecht..

ik heb al vanaf de 2e week na mijn borstvergroting meer last van mijn rechterborst gehad.

ik voel dan ook duidelijk als ik op mijn rug lig, een soort van rimpels aan de binnenkant van mijn rechterborst als ik eroverheen wrijf.

het bobbelt.

dit heb ik links niet !

die voelt perfect aan.

ook is het net alsof de prothese erin gewrongen zit.

hij blijft tegen mijn borstbeen duwen, waardoor ik geen gewone bh's aan kan !

ook met sport bh krijg ik hier last van.

voor mijn gevoel zit mijn rechtse borst ook vaster dan links.

komt iemand dit misschien bekend voor ?

ik weet dat ik nog niet aan de 3 maanden zit, maar begin me er steeds meer zorgen over te maken.

ik probeer de dokter straks persoonlijk te bellen, misschien mag ik dan wel eerder komen..

heb er ook al van alles over opgezocht op internet, maar kan niks vinden..

dus dacht, misschien weet iemand van jullie of dit normaal is..

verder zien mijn borsten er wel erg mooi uit, dus niks geks te zien, maar ik blijf het voelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ilona

26 april pas? dat vind ik wel erg lang met zo'n vraag. kun je niet nog een keer bellen om er wat meer spoed achter te zetten, je zou toch eigenlijk op zijn laatst volgende week dit probleem moeten kunnen laten zien. ik durf hier verder nix over te zeggen, anders maak ik jou straks nog ongeruster en dat wil ik ook niet!

veel sterkte en snel bellen he!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ilona

26 april pas? dat vind ik wel erg lang met zo'n vraag. kun je niet nog een keer bellen om er wat meer spoed achter te zetten, je zou toch eigenlijk op zijn laatst volgende week dit probleem moeten kunnen laten zien. ik durf hier verder nix over te zeggen, anders maak ik jou straks nog ongeruster en dat wil ik ook niet!

veel sterkte en snel bellen he!

Kaatje

heey kaat,

tja, ziekenhuis he ..

ik heb nu gebeld met het afsprakenbureau, dus dan is het wel logisch dat het zo'n lange wachttijd is.

ik heb zijn directe nummer nietmeer, maar een vriendin van me als het goed is wel, dus die bel ik straks en dan probeer ik hem persoonlijk aan de telefoon te krijgen.

ik weet zeker dat ik dan eerder mag komen !

vorige keer dat ik belde kon ik meteen komen, was eigenlijk toen al voor het zelfde probleem, alleen werd het steeds minder dus ik had zoiets van ik wacht wel af, het zal er wel bij horen.

maar de pijn is niet heel erg ofzo, maar wel vervelend.

ook met slapen.

die borst ligt gewoon in de weg en het lijkt alsof die zn eigen niet verplaatst, terwijl links dat wel doet !

maar ik bel straks gewoon even terug als ik het nummer heb.

al is het maar dat ik de bevestiging krijg dat het niks ernstigs is. (hoop ik!)

het zal wel los lopen, maar toch even voor alle zekerheid..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ilona,

Ik zou het helaas ook niet weten wat dit kan zijn en of het al dan niet ernstig is...

Ik zou zeker en vast ook de arts persoonlijk proberen te bellen, denk dat het beter is voor je gemoedsrust als je volgende week al kan gaan!

In ieder geval veel sterkte gewenst! :54:

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn komt het mischien iets bekend voor,maar weet niet zeker of he gevoel het zelfde is.

ik had het bij beide borsten,een vast gevoel,niet kunnen verplaatsen idd

met liggen ook pijnlijk dus,mijn arts heeft bij mij gekeken en gevoelt,bij mij zijn het de littekens.

bleken grote vaste kluiten te zijn,littekenweefsel

zodra ik ging liggen,gingen die kluiten trekken,en dat veroorzaakte pijn.

mischien proberen je littekens goed te maseren,en zeggen dat doe ik al heeft geen zin,zou ik niet al te hard roepen,heb het ook elke dag trouw gedaan,maar heb toch kluiten,zo zie je maar

het kan dus ook iets onschuldigs zijn,en de ene heeft met 1x per dag maseren genoeg eraan,en de ander moet wel 3x per dag steviger maseren om dat kluitenefect niet te krijgen.

sucses met bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan Moontje wel volgen in die zin dat ik ook 2x per dag stevig masseer, m'n hele borsten gedurende minstens 10 minuten, en als ik dat niet doe dan wordt de boel stijf en krijg ik pijn. Volgens de chirurg was het erg belangrijk, maar ik weet ook dat er chirurgen zijn die het net afraden... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona, heb je verslag even gelezen.

Jeetje vervelend zeg, dat je ene borst niet goed aanvoelt, ga je je inderdaad zorgen over maken.

Hoop dat je snel een nieuwe afspraak krijgt..Succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Vervelend zeg dat je nog steeds last hebt met die ene borst! :blink: Hoop echt voor je dat het iets onschuldigs is dat gemakkelijk kan verholpen worden. Veel sterkte nog!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iloon!

Ze zien er erg mooi uit zeg!

Jammer dat je ze wat te klein vind! :(

Ik ken het hoor dat je even weer in een dipje valt. Ik heb nu namelijk ook weer!

Ben zo bang dat ik te veel doe en direct met kapeseling of iets zit! :(

xx

hey Maxime,

je kunt het voor een deel zelf in de hand hebben he?!! NIX doen of zo min mogelijk. zeker de 1e 2 weken en toch zeker nog 4 ook errrrrrug rustig aan doen. niet denken ik kan het wel,tuurlijk kun je dat maar het mag gewoon niet. zo min mogelijk doen die 1e 6 weken! dan hoef je er niet mee in te zitten. maar ga je eigenwijs doen dan heb je het ook zelf gedaan,toch?!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

@ moontje & sarah35,

ik masseer mijn littekens 2x per dag, smeer ze dan ook in met littekencreme, maar de plek die ik bedoel zit niet bij mijn litteken..

helemaal niet zelfs !

het zit echt aan de binnenkant van mijn borst, en dan in het midden.

moeilijk uit te leggen zo..

maar het is alsof ik daar een dikke rand van de prothese voel, die ergens door tegen word gehouden..

of zoiets..

de littekens voelen nog beurs aan, maar dat is wat anders, dat heeft zeker tijd nodig !

mijn borsten masseren heb ik nog nooit gedaan..

daar is me ook niks over verteld door de arts.

zal er eens om vragen als ik er heen ga.

@ eefje,

het zal waarschijnlijk wel iets onschuldigs zijn, maar ter controlle wil ik toch even dat erna gekeken word.

want mijn gevoel zegt echt dat de prothese te straks zit, anders gaat hij toch niet rimpelen ?

en dat voel ik alleen wanneer ik plat lig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Ilona,

hoop voor je dat je idd snel terecht kunt.

maar mag jij masseren? niet iedereen mag de eerste 3 maanden masseren he?! dus pas daar mee op! ik mocht het niet.

liefs Patries

heey patries,

ik ga ook niet masseren !

mijn littekens wel lichtjes, met creme, maar mijn borsten durf ik niet, omdat daar niks over gezegd is.

mijn man mag er nog niet eens aankomen ;)

ik kan hem maandag persoonlijk spreken, dus hoor wel wat hij dan zegt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ eefje,

het zal waarschijnlijk wel iets onschuldigs zijn, maar ter controlle wil ik toch even dat erna gekeken word.

want mijn gevoel zegt echt dat de prothese te straks zit, anders gaat hij toch niet rimpelen ?

en dat voel ik alleen wanneer ik plat lig.

Natuurlijk Ilona, als je het zo voelt, moet je er zeker naar laten kijken hé, zou ik ook doen in jouw plaats hoor! Bedoelde alleen dat ik hoop dat het niet te ernstig is dat je niet opnieuw onder 't mes moet (zitten we natuurlijk niet op te wachten), maar dan nog, als dat moet dan moet dat maar hé! Het moet gewoon goed zijn hé, als je er last van hebt moet er iets mee gebeuren natuurlijk. Veel sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.