Ga naar inhoud

Ilona : 5 januari 2010 : Dr. Bronckearts : St. Jozef Ziekenhuis : Turnhout


Gast ilona

Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Ilona,

Wat tof dat het beter gaat met je, en een nieuwe bh gescoord, dus die 75C is toch gelukt! :104: En 70D past ook, geweldig :101: Heel leuk voor je, en straks kun je ze ook écht aan, nog eventjes geduld. Heb er zelf eergister ook weer 2 nieuwe bij, is tenslotte nog altijd solden, dus dat kunnen we toch niet laten liggen hé.

Veel liefs,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor Ilona.

Ik was er ook vlot bij hoor met shoppen. Ik had ze stiekem ook wel wat eerder aan, zo af en toe een uurtje of wat, gewoon omdat ze zo mooi waren!

ja mooi ja :rolleyes:

ik durf nog niet meer dan alleen even snel aanpassen om te kijken of het nog goed zit haha :141:

maar oooh wat ben ik blij als die stomme sport bh uit mag.

vind t er niet uitzien.

als ik mijn kleren aan heb vraag ik me elke seconde af of ik uberhaubt wel een bv heb gehad :wacko:

en met een mooie bh aan, is het toch al snel wat meer he :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Wat tof dat het beter gaat met je, en een nieuwe bh gescoord, dus die 75C is toch gelukt! :104: En 70D past ook, geweldig :101: Heel leuk voor je, en straks kun je ze ook écht aan, nog eventjes geduld. Heb er zelf eergister ook weer 2 nieuwe bij, is tenslotte nog altijd solden, dus dat kunnen we toch niet laten liggen hé.

Veel liefs,

Eefje, :53:

ja die uitverkoop..

de bh die ik nu gekocht heb, kostte normaal meer dan 60 euro, had m nu voor 30 euro ! :rolleyes:

zo is het nog leuk om wat nieuws aan te schaffen :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen 4 weken na de operatie..

moet zeggen dat het best goed gaat !

heb het dagelijkse leven weer goed opgepakt :D

maar dat mag ook wel na 4 weken..

afgelopen nacht is voor het eerst weer een rot nacht geweest..

heb erg veel jeuk gehad, en zowat mijn hele huis kapot gekrabt !

rondom het litteken.

daardoor gingen mijn borsten weer pijn doen, op mijn rug kon ik niet blijven liggen, op mijn zij deed pijn..

drama :D

zometeen ga ik voor het eerst weer auto rijden !

ben benieuwd of dat lukt.

maar dat MOET !

ben t onderhand beu om afhankelijk te zijn van andere..

verder ben ik nog steeds erg tevreden met het resultaat van mijn borsten !

ze lijken nog steeds erg te veranderen elke dag, maar de 75 C blijft passen !! :D

ben die laatste 2 weken echt aan het aftellen..

voordat ik eindelijk mijn mooie bh aan mag.

KAN NIET WACHTEN !

oooh wat ben ik die sport bh BEU pff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Al een maand po, wat gaat de tijd toch snel! Blij dat alles goed gaat op een enkel vervelend nachtje na, wel een beetje voorzichtig blijven hé met het krabben! :39: Kan best vervelend zijn hé, zou 't niet helpen om er wat bodylotion op te doen?

Succes met het autorijden, benieuwd hoe dat zal bevallen!

Tof ook dat je tevreden bent met het resultaat :123: , die maat zal nu wel blijven :101: ! Nog even en je kunt die prachtige bh's ook aan!

Liefs,

Eefje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoera !!

nog een week en dan mag ik eindelijk die mooie bh aan die hier al zzo'n 3 weken ligt te wachten :D

ben ook erg benieuwd hoe de nachten zullen gaan zzonder bh..

lijkt me niet prettig maar we zien t wel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 weekjes PO alweer !

Wat vliegen de weken toch voorbij..

Wil even laten weten hoe het nu met mij gaat.

Eigenlijk goed moet ik zeggen :rolleyes:

Ben weer bijna helemaal de oude !

Doe weer van alles, behalve dan de dingen die niet mogen !

Heel af en toe roept mijn spier me even terug, maar verder eigenlijk nergens last meer van ! :105:

De nachten heb ik soms nog wel pijn, moet ik eerlijk bekennen..

Kan weer rustig op mijn zij slapen, maar dan ineens is dat ook lang genoeg..

Word dan wakker van pijn, dan draai ik op mijn andere zij, en zo gaat dat de hele nacht door :108:

En ow ik kan niet wachten tot het dinsdag is, en legaal mijn mooie bh aan mag !!

Van de ene kant denk ik, het is nog maar een paar dagen.. Dat hou ik wel vol..

Maar van de andere kant denk ik.. Wat maken die paar dagen eerder nou uit :D

Maar ik doe wat ik moet doen, en dat is lekker wachten :107:

Morgen ga ik voor het eerst weer werken.

Tot nu toe nog steeds in de ziektewet !

Begin voor 1,5 uur per dag als gastvrouw, en volgende week ook, en dan wil ik gaan proberen volledig aan het werk te gaan !

En verder heb ik eigenlijk niets nieuws te melden.. :106:

Hen trouwens ook 2 nieuwe bikini's besteld bij de h&m :109:

Zit er nog op te wachten, maar neem aan dat ze in dezerdagen bezorgd zullen worden !

En dan kunnen we lekker gaan zwemmen.

Ook ben ik al voorzichtig aan het smeren met littekencreme..

Heerlijk spul !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ilona

bedankt voor je lieve berichtjes, ik zit er idd middenin, en valt me zwaarder dan gedacht. vandaag de pc gesproken, hij heeft mijn oude litteken, van de verkleining, gedeeltelijk weggehaald en de borstplooi op een spierlaag vastgehecht, dat verklaart dat ik meer pijn op de wonden ervaar, nu maar hopen dat het er ook mooi uit gaat zien.

vond het bij jou erg mooi, ook al na 3 dagen! ik heb besloten om niet te vaak te kijken, eerst die pijn maar s weg en een nachtje slapen. ik heb zwaardere medicatie, dus denk dat ik vannacht heerlijk ga slapen (en vriendjelief ook!), eindelijk

liefs, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ilona

bedankt voor je lieve berichtjes, ik zit er idd middenin, en valt me zwaarder dan gedacht. vandaag de pc gesproken, hij heeft mijn oude litteken, van de verkleining, gedeeltelijk weggehaald en de borstplooi op een spierlaag vastgehecht, dat verklaart dat ik meer pijn op de wonden ervaar, nu maar hopen dat het er ook mooi uit gaat zien.

vond het bij jou erg mooi, ook al na 3 dagen! ik heb besloten om niet te vaak te kijken, eerst die pijn maar s weg en een nachtje slapen. ik heb zwaardere medicatie, dus denk dat ik vannacht heerlijk ga slapen (en vriendjelief ook!), eindelijk

liefs, Kaatje

heey kaat,

dat zal dan zeker de pijn al verklaren ja !

altijd fijn achteraf even goede uitleg te krijgen over wat er nou precies is gedaan !

hoop voor je dat de andere pijnstillers beter werken.

ik heb het met ibrobufen gedaan, moet zeggen dat deze hun werk ook prima deden !

heb ze zelfs samen met de pijnstillers uit t ziekenhuis op.

en na 2 dagen was ik al "pijnstillervrij"

maar je hebt al eerder een operatie gehad, misschien daarom ook wat meer pijn..

nou sterkte met herstel, en luister naar je lichaam !

over n paar weekjes denk je, was dit alles :108:

het komt goed hoor !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ilona!

Ja dat ken ik hoor, zo snel mogelijk échte lingerie aan willen doen!

Ik ben nu een kleine 2 weken PO en kan niet wachten, heb vanmiddag via internet alvast een mooi setje besteld hihi! :125:

Ik las dat jij ook meer last hebt van je rechterborst, ik lees dat bij veel dames.

Zelf heb ik ook meer last van mijn rechterborst. Heel gek, maar het lijkt alsof ik voel dat de prothese daar krapper zit..meer tegen mn spier aan drukt. Van te voren had de chirurg wel al aangegeven dat hij al opmerkte dat mijn rechterborstspier meer ontwikkeld is dan mijn linker, waardoor mijn rechter borst ietje 'hoger' staat.

Dat was mij zelf nooit opgevallen, daar moet ej dan echt ook voor hebben denk ik.

Maar ik zie nu wel dat mijn rechter borst na de operatie dus ook ietje boller/hoger is, mijn zusje merkte het ook op.

Als het maar geen teken van kapselvorming is ofzo..

Fijn dat je weer op je zij kan slapen! Als is dat wakker worden van de pijn ook niet zaligmakend...

En goh, ik lees dat jij ook zo aan het vervellen bent?!

Hier nog één hoor! Ik had al zo'n vermoeden dat dat door de narcose kon komen..ook heb ik erg droge lippen en de ene gescheurde mondhoek na de andere...vreselijk :93: Ben dus de hele dag met Labello in de weer!

Gelukkig zijn je borsten nogsteeds dezelfde cup maat. Ik moet er niet aan denken dat mijn cup maat kleiner word na verloop van tijd. Als ik ze bloot zie, denk ik inderdaad ook van die zijn groot, precies zoals ik wil. Maar met een truitje aan lijkt het helaas wel iets kleiner...Tja we mogen niet klagen, alles beter dan onze erwtjes!

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ilona!

Ja dat ken ik hoor, zo snel mogelijk échte lingerie aan willen doen!

Ik ben nu een kleine 2 weken PO en kan niet wachten, heb vanmiddag via internet alvast een mooi setje besteld hihi! :125:

Ik las dat jij ook meer last hebt van je rechterborst, ik lees dat bij veel dames.

Zelf heb ik ook meer last van mijn rechterborst. Heel gek, maar het lijkt alsof ik voel dat de prothese daar krapper zit..meer tegen mn spier aan drukt. Van te voren had de chirurg wel al aangegeven dat hij al opmerkte dat mijn rechterborstspier meer ontwikkeld is dan mijn linker, waardoor mijn rechter borst ietje 'hoger' staat.

Dat was mij zelf nooit opgevallen, daar moet ej dan echt ook voor hebben denk ik.

Maar ik zie nu wel dat mijn rechter borst na de operatie dus ook ietje boller/hoger is, mijn zusje merkte het ook op.

Als het maar geen teken van kapselvorming is ofzo..

Fijn dat je weer op je zij kan slapen! Als is dat wakker worden van de pijn ook niet zaligmakend...

En goh, ik lees dat jij ook zo aan het vervellen bent?!

Hier nog één hoor! Ik had al zo'n vermoeden dat dat door de narcose kon komen..ook heb ik erg droge lippen en de ene gescheurde mondhoek na de andere...vreselijk :93: Ben dus de hele dag met Labello in de weer!

Gelukkig zijn je borsten nogsteeds dezelfde cup maat. Ik moet er niet aan denken dat mijn cup maat kleiner word na verloop van tijd. Als ik ze bloot zie, denk ik inderdaad ook van die zijn groot, precies zoals ik wil. Maar met een truitje aan lijkt het helaas wel iets kleiner...Tja we mogen niet klagen, alles beter dan onze erwtjes!

Liefs, Tietje

heey tietje,

ja wat je zegt, die rechterborst..

precies wat jij omschrijft, dat voelde ik ook !

op dit moment is het weg, alleen snachts nog wat last, verder voel ik niet eens meer dat ik een bv heb gehad :D

misschien passen ze in die rechterborsten wel eerst ofzo..

je weet het niet..

maar het is over ! gelukkig !

heb even een moment gedacht dat t nooit meer goed zou komen :)

dat vervellen is denk ik gewoon van t oprekken, in combinatie met die troep die ze erop smeren tijdens de operatie, dat stink spul (ruik het nu nog in mijn bh!)

toen ik zwanger was, vervelde mijn buik ook helemaal zo..

en je scheurbek, misschien door t buisje wat je tijdens de narcose in je keel krijgt ?

ik werd namelijk wakker met een super dikke lip, die nog meer pijn deed dan mijn tieten haha.

heb de pc dan ook gevragen of hij me een klap had gegeven toen ik sliep, hij kon er niet mee lachen hahah !

ik het ken dit allemaal zo..

als ik mijn kleren aan heb, denk ik steeds ook echt van had ik maar n maat groter gepakt..

maar over n paar daagjes mag ik mijn gewone bh aan, en dat oog toch weer heel anders dan die stomme sport bh !

lekker "charmant" die dingen.

wat een afknapper zeg haha !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ilona!

Ja dat ken ik hoor, zo snel mogelijk échte lingerie aan willen doen!

Ik ben nu een kleine 2 weken PO en kan niet wachten, heb vanmiddag via internet alvast een mooi setje besteld hihi! :125:

Ik las dat jij ook meer last hebt van je rechterborst, ik lees dat bij veel dames.

Zelf heb ik ook meer last van mijn rechterborst. Heel gek, maar het lijkt alsof ik voel dat de prothese daar krapper zit..meer tegen mn spier aan drukt. Van te voren had de chirurg wel al aangegeven dat hij al opmerkte dat mijn rechterborstspier meer ontwikkeld is dan mijn linker, waardoor mijn rechter borst ietje 'hoger' staat.

Dat was mij zelf nooit opgevallen, daar moet ej dan echt ook voor hebben denk ik.

Maar ik zie nu wel dat mijn rechter borst na de operatie dus ook ietje boller/hoger is, mijn zusje merkte het ook op.

Als het maar geen teken van kapselvorming is ofzo..

Fijn dat je weer op je zij kan slapen! Als is dat wakker worden van de pijn ook niet zaligmakend...

En goh, ik lees dat jij ook zo aan het vervellen bent?!

Hier nog één hoor! Ik had al zo'n vermoeden dat dat door de narcose kon komen..ook heb ik erg droge lippen en de ene gescheurde mondhoek na de andere...vreselijk :93: Ben dus de hele dag met Labello in de weer!

Gelukkig zijn je borsten nogsteeds dezelfde cup maat. Ik moet er niet aan denken dat mijn cup maat kleiner word na verloop van tijd. Als ik ze bloot zie, denk ik inderdaad ook van die zijn groot, precies zoals ik wil. Maar met een truitje aan lijkt het helaas wel iets kleiner...Tja we mogen niet klagen, alles beter dan onze erwtjes!

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Binnen enkele daagjes kun je eindelijk die mooie 'charmante' sportbh aan de wilgen hangen! :101: Zal leuk zijn hé, eindelijk mooie lingerie aan hebben!

Ben blij dat je pijn uiteindelijk is over gegaan, hopelijk gaat het 's nachts ook spoedig beter.

Ik ben ook aan het vervellen, vooral m'n tepels, en jeuk heb ik ook, probeer er maar zoveel mogelijk af te blijven.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona,

zat net je fotos te kijken, en wat zag ik :D ....... mijn bikini :126:

heb ook precis het zelfde gekocht :3: die groene met stippjes he he leuk toevallig...

gaat het goed met jij??

groetjes honorata

heey,

dat is zeker toevallig :D

maar ik heb ze terug gestuurd, want ze waren te klein .. :(

nu wachten op n maatje groter..

borsten vielen er bijna uit haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, vandaag dan eindelijk DE dag !

Ik mag LEGAAL mijn mooie bh dragen vanaf nu !! :D

Heb hem gisteren stiekem al een uurtje aangehad, maar kreeg er last van..

Nu heb ik hem al de hele dag aan, MET STRAK TRUITJE :D

En het gaat goed gelukkig !

Slapen zal ik voorlopig nog wel met de sport bh doen, het is gewoon een veiliger en vertrouwder gevoel !

Verder gaat alles prima met me !

Wel blijf ik snachts en sochtens wat last hebben van mijn rechtse borst.

Maar ga ervan uit dat ook dit wel weer weg trekt.

Het is niet zo dat ik het pijn kan noemen, gewoon irritant ! haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai allemaal..

heb eigenlijk een dringende vraag aan mensen die geen sport bh meer MOETEN dragen..

ik blijf me zo afvragen of het wel echt goed is om zonder bh te slapen, overdag een beugel bh te dragen..

soms savonds lekker zonder bh op de bank..

het voelt HEERLIJK, daar niet van !

maar mijn gevoel zegt steeds, trek die sport bh weer aan !

afgelopen nacht heb ik lekker zonder bh geslapen, voor het eerst.

wel de sport bh binnen handbereik, voor het geval dat :D

maar niet nodig gehad.

ook geen pijn gehad vanmorgen bij t wakker worden !

maar toen trok ik voor de 2e dag mijn beugelbh aan, en halverwege vandaag heb ik hem weer uitgedaan, en mijn sport bh aangedaan..

het begon gewoon pijn te doen :(

weet echt niet goed wat ik ermee moet.

6 weken is toch 6 weken ?

of toch niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik ben wel nog net geen 6 weken, maar heb al gelezen van sommigen die pas na 3 maanden een beugelbh konden verdragen (dacht b-cupje). :wacko: Dusja, zult 't zelf moeten ondervinden wat het prettigst is voor je. Desnoods toch maar weer die sportbh aandoen. :147:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

6 weken is ook maar een richtlijn hoor! Ik zou zeggen volg lekker je gevoel. Zelf heb ik ook nog een tijdje de sportbh aangehad overdag, en 's nachts een katoenen bh die gewoon stevig maar wel comfortabel zat. Ik vond het heel onwenning en een beetje eng om zonder te slapen. Overigens draag ik nu (2,5 maand erna) nog steeds geen beugels, omdat ik zelf 3 maanden aanhoud. Had begrepen dat het voor het inwendig littekenweefsel niet goed kan zijn als daar een beugel tegenaan drukt. Je stelt je natuurlijk in op die 6 weken... Maar goed, het voelt voor iedereen anders, dus staar je er niet blind op zou ik zeggen. Ik vind het al heel wat dat je zonder bh op de bank zit!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Ilona,

ik ben morgen 3 maanden po en slaap nog steeds met sportbh. draag ook vaak door de week nog steeds mijn sportbh. ga ik ergens heen (waar ik wil pronken haha) draag ik een beugelbh.

ik vind het fijn en weet dat het beter is voor mijn grote E cup.

maar of het "moet"? nee waarschijnlijk niet...maar doe het wel omdat ik er mezelf heeeeeeel goed bij voel.

maar dat zegt niet dat ik ook nog niet zonder bh geslapen heb hoor... maar op die 3 maanden misschien een keer of 4 pas. en ben het van plan ook nog lang te doen. ik weet gewoon dat het beter voor mij is.

en jij moet gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt... als je die 6 weken (of 3maanden wat je wilt) maar aanhoudt!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.