Ga naar inhoud

Ilona : 5 januari 2010 : Dr. Bronckearts : St. Jozef Ziekenhuis : Turnhout


Gast ilona

Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Ilona ,

iedereen is bang hoor wanneer die grote dag nadert :38:

Specifieke dingen die je afschrikken ?

De éne heeft bang om wakker te worden met mega-boobs of net dat ze te klein zullen zijn , sommigen zien op tegen de narcose en anderen zijn dan weer bang voor de pijn achteraf ...

Maar uiteindelijk komt het wel allemaal goed hoor .

Je bent op consult geweest , jouw wensen duidelijk gemaakt en je chirurg zal zeker ze'n best doen om het allemaal tot een goed einde te brengen , het herstel heb je dan voor een groot deel zelf in de hand .

Heb je wat hulp de eerste dagen , zijn er veel mensen op de hoogte ?

Toi toi !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi B-Cupje..

Tja, het zijn al die vragen die door mn hoofd spoken..

doe ik hier wel goed aan.. worden ze niet te groot.. De narcose.. De pijn..

Alles eigenlijk haha.

Maar net wat je zegt, iedereen heeft dat wel denk ik !

Mijn man is heel volgende week nog thuis, en daarna komen moeder en vriendin hier in huis, heb namelijk 2 kleine kids !

En wat mijn werk betreft, ik mag in de ziektewet, dus ookal 'n zorg minder.

Het is bij mij eigenlijk heel lullig gegaan allemaal.

Toen ik net bevllen was, ben ik op consult gegaan in een kliniek.

die lieve dokter wilde me 3 maanden na mijn bevaling al opereren, was geen probleem volgens hem.

Mijn gevoel hierbij was absoluut niet goed, heb ook 1 dag voor de operatie afgebeld, omdat ik er letterlijk ziek van was.

Het kon gewoon niet kloppen, moest eerst ontzwangeren..

Hierna heb ik veel verhalen gelezen over die dokter, dat hij iedereen veel te groten borsten aanpraat.

Ook bij mij heeft hij dit gedaan.

Ik ben 1.60 en weeg 50 kilo, dus erg ielletjes.

en hij wilde er gewoon een D-cup van maken.

Dubbel-D was 't waarschijnlijk geworden.

375cc

Ik ben inmiddels weer terug op oude gewicht, dus maak me nu niet zo druk.

Heb sinds dat gedoe nog op 2 plekken een consult gehad, beide dokters gaven me 't zelfde advies dus nu vertrouw ik het wel.

Dat advies is 240cc, ronde protheses, half achter de spier.

Jeziet zelf wel wat een verschil, 375cc of 240cc !

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, bij beide dokters had ik een goed gevoel, alleen belgie was veel goedkoper, vandaar mijn keus om daar te gaan!

Heb jij al een bv gehad of ook aan 't wachten ?

xxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona,

Ik heb zelf geen echte medicijnen geslikt.

Heb op advies van forummers wel een weekje multi-vitaminen geslikt en ook

arnica druppels (homeopathisch) tegen zwellingen en blauwe plekken.

Geen idee of het geholpen heeft maar ik had in ieder geval nauwelijks blauwe

plekken. :D

Nog maar 2 nachtjes!!! Spannend voor je!

Alvast heel veel succes!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meissie toch....maak je niet al te gek hoor! Het komt allemala goed! Precies wat je zegt. Je hebt de juiste keuze gemaakt die vorige operatie af te blazen. Nu klopt alles en nu ga je ervoor! Probeer niet al te zenuwachtig te zijn. Probeer zo relaxed mogelijk de narcose in te gaan! Dan kom je er ook zo relaxed weer uit!

Alles komt goed! geen zorgen maken!

Succes morgen meis!!!Ik wacht je verhaal af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

het is allemaal weer achter de rug !

ben vanmorgen zo rond 9 uur geholpen, maar omdat het in t ziekenhuis was heb ik de hele dag moeten blijven.

was vanavond om 19.00 uur thuis.

het is me allemaal 200% meegevallen, en 't doet pijn, maar t is tot nu toe uit te houden, lekker stil zitten, niet teveel bewegen, dan komt het helemaal goed !

ben er nu al gelukkig mee haha.

vind ze zo mooi.

zal nog even in het krt proberen te vertellen over deze dag.

vanmorgen om 6 uur ging de wekken, en mijn ging als een gek tekeer..

nog even in de douche gesprongen, huispak aan, en in de auto gesprongen om 6.30.

7.50 kon ik me melden in t ziekenhuis, na wat papierwerk, en betalen, kon ik na boven.

hier kreeg ik op de kamer een operatie schort.

ik dacht laat nog maar even liggen, lag lekker relaxed op bed, de zenuwen waren ineens weg.

voelde me zo rustig en in goede handen.

toen kwam ineens de zuster binnen met een spuit, om de bloeddruk laag te houden.

ik moest me ook omkleden want ze kwamen me zo halen.

omgekleed en wel lag ik weer terug in bed, en werd gewoon stoned van die spuit.

helemaal rustig.

toen kwamen ze me dus halen, mijn man mocht nog mee de lift in, n gang door, maar de deur die we toen door moesten, moest ik afscheid van hem nemen.

nou eenmaal door de deur keek ik eens goed om me heen..

er lagen meerdere mensen te wachten om geopereerd te worden.

wat een fabriekswerk zeg haha !

maar toen zag ik mijn dokter, en kreeg het even benauwd, paar traantjes, maar ze hebben me goed gerust gesteld, ze zouden goed voor me zorgen, en de dokter zou het mooi maken.

op die plek werd het infuus geprikt, wat gelukig niet zeer deed !

toen nog een paar gangen door, en daar wasik dan, op de operatie kamer..

de dokter heeft afgetekent, foto's gemaakt en toen ging het flesje slaapmiddel aan het infuus..

na zo'n 5 min voelde ik mijn arm warm worden, en tintelen..

even daarna mn hele lichaam en kon me niet meer bewegen.

ik zei tegen de man van narcose dat ik dol werd, dat hoort erbij zei hij..

en npog geen minuut later was ik weg :D

ik weet nog dat ik wakker werd en meteen na mijn borsten greep, die zaten ingepakt maar ik voelde al duidelijk verschil !

toen heb ik nog gevragen o de dokter al weg was, en verder herinner ik me ff niets meer want ik was weer weg.

op de uitslaapzaal werd ik goed wakker, er werd steeds door 2 zusters geroepen, mavrouw van spaandonk, mevrouw van spaandonk.. haha

ik was wel erg misselijk toen ik wakker werd maar kreeg meteen via infuus weer iets waardoor de misselijkheid ook weer meteen weg zakte.

na 1 uurtje mocht ik terug na mijn kamer, dus meteen mijn man gebeld, die was aan het shoppen in turnhout.

verder heb ik een lange dag gehad in t ziekenhuis want heb me dood verveeld.

eind van de middag heb ik mijn man weer weg gestuurd zodat ik even kon liggen, hij weer de stad in daar.

na 2 uurtjes kwam hij terug met 3 mooie truitjes voor me :rolleyes:

nou dus uiteindelijk mocht ik om half 6 weer gaan.

donderdag moet ik terug komen om üitgepakt" te worden en de drains eruit halen.

ben zo benieuwd.

ben er nu al super gelukkig mee.

vind t erg mooi

ook de pijn valt me tot nu toe erg mee.

toen ik thuis kwma 2 paracetamollen op die ik mee heb gekregen en het is goed uit te houden zo.

lekker stil blijven zitten..

komt helemaal goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilona!!! Het zit er op!!! Gefeliciteerd meid met je nieuwe prachten! Fijn dat het je zo is meegevallen! En nu lekker uitrusten en heeeel voorzichtig doen!! Probeer de pijn voor te zijn door elke 4 uur wat pijnstilling te nemen!

Wordt maar gauw weer beter meis!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja, dat was ik er vergeten bij te zetten.

er is aan beide kanten 240 cc in gegaan, en als het goed is achter de spier.

herinner het me allemaal niet zo goed maar dat hoor ik morgen wel.

het was een twijfel geval, 210 cc of 240 cc.

hij vertelde me dat 240 mooier over kwam, na de operatie, dus prima :D

ben er nu blij mee.

voel me niet echt fijn, gister toen ik na bed ging ben ik bijna flauwgevallen, en vanmorgen weer..

komt iemand dit bekend voor ?

vind t best eng maar misschien komt het door de narcose ofzo, ik leef namelijk al niet zo heel gezond :blush:

veel roken, weinig eten..

vanacht heb ik tot 4 uur aan een stuk kunnen slapen, maar god wat is dat vervelend zeg om in 1 en dezelfde houding te liggen !

kreeg er weer rugpijn van..

maar goed, t is voor een goed doel !

vind t erg jammer dat ik hier geen foto's op kan zetten..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona!!!

allerseerts gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Je hebt ze eindelijk!

Wat balen dat je je vandaag zo slecht voelt! Blijf maar zoveel mogelijk in bed en laat je goed verwennen!

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee .. moet pas over 12 dagen.

Maar rook je nog steeds? Dat is echt heel slecht maar dat weet je naturrlijk wel... verslechterd de genezing.

En je moet echt zorgen dat je genoeg eet hoor en voldoende vitamine binnenkrijgt. Anders is het ook niet zo raar dat je je zo flauw voelt, de narcose zit ook nog in je lichaam.

Nou, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

en ja, je doet het idd voor een goed doel! Denk maar alvast in de zomer, dat je je bikini aankan :)

succes met je herstel!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilona, je moet wel gezond eten hoor! En voldoende vitamine. Zorg dat je weerstand op peil is en blijft. En roken....tja....ik heb zelf gerookt als een ketter (inmiddels ruim een jaar gestopt) dus weet hoe moeilijk het is om er niet aan te zitten, vooral als je niet wil stoppen maar het eventjes een paar weken niet mag. Maar ik raad je aan er echt mee op te houden of in elk geval drastisch te minderen. Het kan je herstel heel nadelig beïnvloeden en ik denk niet dat je op complicaties zit te wachten. Verder is het natuurlijk helemaal je eigen ding. Maar moest het toch ff kwijt :-) Probeer lekker rustig te blijven liggen op de bank ofzo. Kijk een filmpie of lees een boek. laat je verzorgen en eet voldoende en drink ook genoeg. Water drinken helpt tegen het verdwijnen van de zwellingen, en helpt je de narcose sneller uit je lichaam te laten.

Sterkte meis, hoop dat je je gauw beter voelt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

voel me inmiddels weer een stuk beter.

heb vanmorgen 1 boterhammetje op, en vanmiddag 2 boterhammen met een kop soep, en ben er helemaal van opgeknapt.

wel voel ik verschillende pijnen.

de ene keer mn spieren, andere keer mn ribben, dan de littekens..

en zo wisselt het elkaar af..

maar zo om de 3 uur n ibrobufennetje doet wonderen.

die tabletten die ik mee heb gekregen zijn paracetamols met codeine erin.

bruistabletten.

steeds als ik die pak krijg ik het gevoel dat ik moet overgeven, dus die laat ik maar liggen :excl:

ben blj als ik morgen uitgepakt ben, want ben zo nieuwsgierig !

probeer steeds wel stiekem te kijken, maar helemaal zonder kan nog niet.

ben zo bang dat ik de drains er mee uit trek, dat ik mn geduld nog maar 1 nachtje bewaar :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ilona!

hoe gaat het met je? voel je je al wat beter?

en..en... hoe is het resultaat geworden? ben je tevreden?

ben erg benieuwd!

plaats je nog foto's?

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen nacht redelijk geslapen, was om 6.30 wakker dus niks te klagen haha !

vanmorgen mocht ik dan terug naar t ziekenhuis..

kon eigenlijk meteen doorlopen naar de kamer van de dokter.

daar mocht ik me half uitkleden en op de rand van t bed gaan zitten.

de zuster ging knippen aan de achterkant en zei me dat ik mn borsten even vast moest houden haha voordat ze weg zouden zakken ineens..

de achterkant van t verband was los maar ik durfde niet haha..

uiteindelijk heb ik het eraf gehaald !

toen moest ik gaan liggen, wat een raar gevoel, het strakke verband weg, er hangt ineens wat gewicht aan :rolleyes:

ze haalde de pleisters eraf en toen moesten de drains eruit gehaald worden.

vond dit wel een eng idee en vroeg of t pijn ging doen !

dat kon best pijn doen kreeg ik als antwoord..

nou ik liggen, diep in ademen, en intussen dat ik uitademde had ze er 1 uit, nou dat viel wel mee, raar gevoel maar geen pijn !

toen de andere kant, en KLAAR :106:

ik mocht gaan zitten en vroeg eigenlijk meteen om een spiegel, dus even zitten kijken WAUW PRACHTIG !!

snel wat foto's gemaakt.

bh aan, die 6 weken aan moet blijven.

de pijn is sinds de drains eruit zijn een heel stuk minder.

kan weer wat uit de weg, maar nog wel 2 weken heel rustig aan doen !

heb net stiekem nog even mijn bh uitgedaan en voor de spiegel gestaan, ik ben er zo trots op :blink:

ook heb ik eindelijk een fotoalbum aan kunnen maken.

www.nieuweborsten.mijnalbums.nl

ww via pb

dus neem gerust even een kijkje :105:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona!!!

Wat fijn dat het verband er eindelijk afmocht! En heb net even je foto's gespiekt, en ik vind dat ze erg mooi zijn geworden. Mooie vorm en grootte, past goed bij je lichaam. Ik vind ze al heel natuurlijk ogen ondanks dat je operatie nog maar zo kort is geleden! Je mag trots zijn!

nou doe rustig aan en probeer een beetje te geniten van het niks doen, hoe moeilijk dat af en toe ook kan zijn haha. Laat je lekker verwennen!

en ... nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid wat goed allemaal!! Ze zijn helemaal naar wens dus! En de drains deden geen pijn! pfffff opluchting voor je zeker!

Nou doe lekker rustig komende tijd hè!! En geniet er leker van zover het kan natuurlijk!!

Ga zo ff naar je pics kijken :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi!!!!!!!!!!!! Precies goed bij de rest van je lichaam!!! En wat leuk dat je ook foto's hebt dat je daar nog ligt met die dranes. Toen was je nog een beetje zenuwachtig of het nou wel of geen pijn zou doen met het eruit halen zeker.....

Heel mooi hoor! En nu lekker genezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi!!!!!!!!!!!! Precies goed bij de rest van je lichaam!!! En wat leuk dat je ook foto's hebt dat je daar nog ligt met die dranes. Toen was je nog een beetje zenuwachtig of het nou wel of geen pijn zou doen met het eruit halen zeker.....

Heel mooi hoor! En nu lekker genezen!

heey diaan,

ik ben ook erg blij met het resultaat!

het past gewoon precies bij me en het is ook precies waar ik op hoopte !

een natuurlijk resultaat.

kwa grootte blijven ze zeker zo, alleen de zwelling trekt nog weg.

en jij, heb jij ze ook achter de spier zitten ?

en draag je ook nog steeds zo'n stomme sport bh ?

ik vind t NIET fijn dat ding.

had een maatje te klein gekocht haha :rolleyes:

dus moet volgende week voor een 75-C op pad.

en hoe gaat het met jou met het slapen ?

mag van de dokter op mijn zij slapen, maar dit lukt nog niet..

word gek van t op mijn rug liggen, word erg stijf wakker ! bah !

maar het is voor een goei doel dnk ik dan maar weer :blink:

heb jij ook zolang niet mogen douchen ?

ik mag 2 weken niet douchen zeg..

en heel mn borsten stinken na spul van de operatie..

niet fijn zo..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meis,

Ja ik heb ze ook achter de spier, ik mag alleen na 4 weken (maandag dus) mijn sportbh al aan de wilgen hangen. Ik moest 2 weken dag en nacht en daarna 2 weken overdag en daarna mag ik het zelf weten, wat ik prettig vind.

2 weken niet douche??????? Wat is dat voor iets raars???? Ik mocht de dag na de operatie al douche, gelukkig want die jodium stinkt echt ja!! Die jodium is ook helemaal in m'n bh getrokken en ruik je na tig wasbeurten nog steeds!! Als ik m'n truitje uit doen komt er eerst een jodium lucht vrij hahahaha

Ik zou nog eens bellen of je het wel echt goed begrepen hebt dat je 2 weken niet mag douche! Zeiden ze geen 2 dagen?? Ik heb hier nog niemand gehoord die niet mocht douche. Volgens mij mag iedereen de dag NA de operatiedag weer douche alleen niet baden...

Ik heb echt 2 weken op m'n rug geslapen en na 12 dagen geprobeerd hoe het voelde op m'n zij, dat ging heel even maar dan werden ze echt te zwaar zeg maar. Na 14 dagen ben ik terug geweest voor de hechting en toen zeiden ze dat ik gewoon op m'n zij mocht liggen en ook op m'n buik. Heb dat van m'n buik nog eens extra gevraagd maar ja echt het kon geen enkel kwaad. Dus in elk geval mag je vanaf 2 weken op je buik en zij. Tenminste ik wel. Ik hoor ook mensen die NIET op hun buik mogen.....Ik denk dat het ook met de manier van opereren te maken heeft, en hoe je herstel verloopt. Ik zou dus altijd het advies van je PC en/of kliniek of ziekenhuis waar je bent geopereerd aanhouden en niet naar wat andere wel of niet mochten/deden. Na 2 weken ging het bij mij trouwens wel aardig goed het slapen op m'n zij. Wel wordt ik vaak weer wakker op m'n rug....

Ik ben vandaag ook wezen shoppen voor bh's...Zit op een mooie volle C. Ben er echt super blij mee!!

Nou meid, doe lekker rustig aan hè! Sterkte met slapen :-)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.