Ga naar inhoud

Vlinder : 6 november 2009 : Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

THANX!!!!!Mja trots hahaha,dat ze ik ooit es tegen m toen zei hij"hoezo trots,op wat dan whahaha,die snappen ook nix zeg!

, nou werkse nog voor vandaag,ik ga ook ff naar buiten ,moet nog boodschapjes halen,hoor je later..xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

hoi vlinder ik zag dat jij 500cc hebt gekregen?

ik word 24 sept geholpen en twijfel tussen 320cc & 350cc

ik ben 1.70 en weeg 59 kilo

maar zou het niet erg nep eruit gaan zien 350cc???

groetjes Samantha

Uhm, wacht ff... Ik begrijp de link niet? Omdat Vlinder 500 cc heeft, wil jij weten of 350 niet erg nep uit gaat zien? :4: Ben ik nou blond of snappen anderen dit wel?

Ik ga dit trouwens even verplaatsen naar het topic van Vlinder, want hier staat het niet op zn plek :) Is niet erg hoor Samantha, ik zie dat je hier nog niet zoveel ervaring hebt, dus no problem.

Graag had ik wel nog wat uitleg over wat je nu precies bedoelt... En je profiel zegt dat je 'male' bent... Als dat zo zou zijn, denk ik idd dat 350 nogal nep uit gaat zien :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oeps

Ik heb de male veranderd in female! Thanks

Uhm ja ik begrijp dat het er een beetje ingewikkeld neer is gezet..

Dus even opnieuw!!

Haha uhm ik was benieuwd of je bij 350cc al zoiets hebt van hmm ze heeft egt duidelijk nep tieten??

Had niks te maken met de 500cc maar dacht ze weet vast wel antwoord op mijn vraag hihi sorry!

En mij. Excuses voor het verkeerd plaatsen van mijn bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha uhm ik was benieuwd of je bij 350cc al zoiets hebt van hmm ze heeft egt duidelijk nep tieten??

Excuses voor het verkeerd plaatsen van mijn bericht.

Maar kan iemand mij daar antwoord op geven???

Welnee joh!! Echt duidelijk van die neptieten heb je pas met 900cc ofzo :35:

Jij wil graag een grote C cup, en vraagt je af of je genoeg hebt aan 320-350cc ( zie ik in je naam staan linksonder) en dat is hardstikke prima :D

Ligt ook een beetje aan de manier van plaatsen, en de vorm van de prothese enz.

Maar het is geen enorme hoeveelheid cc's die voor een "plastic fantastic" look zorgt.. dusse Go For it!!

Enne je hoeft je niet te verontschuldigen over de vraag die je ergens hebt gesteld, je kan overal vragen wat je wil..anders hebben we ook maar niks te doen hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kan iemand mij daar antwoord op geven???

Ik denk niet dat ze er fake gaan uitzien hoor. Ikzelf ben 1m70 en 53kg, ik zou ook graag een volle C willen en Plovier stelde voor om 330-350cc te gebruiken.

Ik weet niet hoe het er zal uitzien, maar ik vertrouw dat hij weet waar hij mee bezig is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.