Ga naar inhoud

Vlinder : 6 november 2009 : Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja dat klopt wel Vlinder... maar ik denk dat een pc het ook niet inschatten hoe vol jij het precies wilt en hoe het precies er uit komt te zien.

blijft een inschatting... dat weet ik van mezelf en van mams... daar had Bruno zich op verkeken. en tis zeker zonde! het is voor mij nu nog niet zo erg dat ik aan een wissel denk.. maar wie weet?!

succes en sterkte ermee.

liefs Patries

p.s wat vindt je man ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat ik ook zo wat jij zegt...ik had beter een foto mee kunnen nemen,maar ik was wel duidelijk over die bolling..

ik zei dat ik volle borsten wilde met een decolete,want ik wasd e push-ups zat,en als t dan toch moest dan maar liever een maatje meer.maar goed,ik geef je wel gelijk.

sja mn man is een verhaal apart,die heeft zoiets van als jij gelukkig bent ben ik dat ook,maar als hij eerlijk is,vond hij dat met die zwelling wel super mooi! dus die heeft ook zoiets van..zondeeeeeeeeeee.......

Maar had ie maar gezegd;meid,ik vind ze geweldig mooi,je gaat ze lkkr zo laten hoor,maar nee dat zegt hij niet,en daar baal ik van.:(

Maar misschien ben ik wel een zeikerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed hoor,ik heb te horen gekregen dat ik niet voor wissel moet gaan,omdat ik al 500CC erin heb zitten,en als ik meer zou nemen,dan zouden ze sneller gaan hangen naarmate ik ouder wordt,kan zelfs al na een jaar zijn,hij adviseerde om zeker bhs te blijven dragen met beugel,en als ik wil dat ik meer decolleté krijg,is alleen nog een lift ene optie,maar dat raadde hij ZEKER af,want dat zou zo zonde zijn,omdat ze nu ontzettend mooi zijn,en je niet precies weet hoe t resultaat daarvan zou zijn,ze worden dan ook kleiner,na ja,ik zou daar zowiezo niet aan beginnen,das uitgesloten,want ik vindt mn boobs wel erg mooi namelijk,moet maar afwachten wat de zomer brengt,die dikke truien is ook niet wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken je verhaal uiteraard al,maar je hebt er wel goed aan gedaan.

beter een keertje op gesprek kosteloos,als een half jaar door piekeren en erna nog betalen ook.

ja de wintertijd is niet alles nee,je ziet haast niks,van de zomer zijn we vast stik blij dan,naja....wij

jij in elk geval :6:

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee,zou best kunnen,ik weet nog niet of ik m kwijt wil,zal dr over nadenken.Ik vond m zelf wel erg leuk,vooral vanwege die verstelbare bandjes,en de studs erop,en gewoon de hele afwerking is mooi,en t was een compleet setje, de beugels zijn alleen net te klein,ik zal m nog eens passen voor de zekrheid.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

mooie jaren van geluk

Met deze hartelijke felicitatie

kan jouw verjaardag niet meer stuk!

Proost op je leeftijd

en dat je gezond en gelukkig

blijven mag

Een toast op je gezondheid

en een hele fijn dag!

De mooiste jaren van het leven

beginnen elk jaar opnieuw.....

13.gif

liefsss knufff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.