Ga naar inhoud

Vlinder : 6 november 2009 : Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ook ik zal mn verslag hier maar eens neerzetten,beter laat dan nooit.

Ik ben een moeder van 39,heb 2 meiden van 12 & 13 jaar.

Ben getrouwd,en heb dus een borstvegroting laten doen in Velthuiskliniek door dr Schiettecatte. :87:

Ik ging van een kleine/lege C naar een D cup.

Smorgen om 7.30 uur moest ik al aanwezig zijn,ik werd in de wachtkamer opgehaald door de baliemedewerkster,jammer genoeg dus niet door de consulente(slechte zaak!)

Ik moest nuchter en zonder make-up etc komen,drama voor mij,ik ga nooit zonder make-up de deur uit,haha.

Er werd al opgewacht,moest een blauw operatie hempje aan,zeer charmant,en hoefde t mutsje gelukkig niet op te doen nog,dat werd later wel in de ok gedaan.

Toen werd dr verteld wat dr precies ging gebeuren ,en werd ik aangesloten op de monitor,alles ging lekker vlot,dus dat scheelde een hoop zenuwen.Ze zeiden dat ik een hele mooie bloeddruk had.

Mn man zat op een krukje naast me.

Verder waren er geen andere mensen ,behalve de verpleging/internist .

Die waren overigens super aardig voor me.

Ik kreeg een infuus ,en ik dacht nog,na ze zullen wel vertellen wanneer ik onder zeil ga,maar volgens mij ging t ook allemaal een beetje langs me heen vanaf toen,want ik weet niet echt meer wat me verteld was.

Toen kreeg ik nog iets ingespoten en zeiden ze dat ze me mee gingen nemen,en ik gaf mijn man nog een kus voor ik weg werd gereden,en ze zeiden nog tegen hem dat ze goed voor me zouden zorgen,vanaf toen weet ik nix meer.Ik was dus al vertrokken voor ik de operatiekamer in werd gereden,heerlijk!! Want toen ik weg werd gereden begon ik pas zenuwachtig te worden..

Ik werd wakker,maar t schijnt dat ik steeds weer indommelde en wat mompelde,gelukkig weet ik daar zelf nix van haha.

Ik keek naar mn vinger en zag dat daar een infuus inzat en ik zei: dussssssssss........,jemig wat was ik gaar en ik wist wel dat ik borsten had zeg,jeetje wat een opgeblazen gevoel,ik zei tegen mn man: heb je ze al gezien?

nee tuurlijk niet zei hij,dus ik deed t laken open en hij wist niet wat hij zag: hij had een smile van oor tot oor,woooooh wat een meloenen !

ja dat vond ik ook!! Ze zaten tot op de hoogte tot net onder mn schouders,t voelde heel raar.

Toen kwam de chirurg voorbij en zei:tis 500CC geworden,(dat was nog de vraag ,of 450 of 500)dus ik zei: YESSSS hahaha,mn man schaamde zich dood!!

Hij zei ,sssssssst,dat zeg je toch niet hahaha.

maar gammel dat ik ook was,de verpleegkundige zei dat t me heel goed stond,lol.en de chirurg was zeer tevreden.

Ik kreeg een kopje thee,en ik dacht doe dr nog maar 1 en nog maar 1 ik had mn eigen mentholthee meegenomen hahaha lkkr!)

Toen kreeg ik nog een crackertje met kaas geloof ik,en zodra ik naar de wc kon mocht ik naar huis zei ze,na je wil nie weten hoe snel ik probeerde om naar de wc te gaan(vandaar dat ik veel thee nam),maar ik was GAMMEL! Ik moest door mn man en de verpleegkundige geholpen worden,want ik had zoveel pijn!!!

Met drain en al,stompelde ik naar de wc en YES....t was gelukt,pff..wat was ik blij dat ik de enige was op de afdeling,ik wilde niet dat mensen me zo zagen.

Toen werden de drains eruit gehaald.

Langzaam aan heb ik me aan laten aan:kleden en dacht kan hier de hele dag wel blijven liggen,maar beter thuis opknappen....

iedereen wenste me veel geluk/sterkte en ze zuster liep nog even mee met ons naar e auto,mn man reed super voorzichtig naar huis,en vroeg steeds of t wel met me ging.

Qua pijn heb ik me flink vergist,want het leek wel of dr een olifant op me had gezeten!

Slapen deed ik heel erg slecht,had ontzettende pijn/steken etc..

Ook mn rug deed enorm veel pijn,kon me niet bewegen in bed,en als ik eruit wilde moest ik omhoog geduwd worden door mn man,en dan ging ik nog door de grond van de pijn,heb best wel gehuild zo af en toe van de pijn.

Ik dacht waar ben ik aan begonnen,maar ja wie mooi wil zijn.......pfff.Gekkenhuis,dat ik daar niet voor gewaarschuwd was,al die mooie verhalen geloof ik niet meer! :78:

Iedere dag ging het wel stapje voor stapje beter.Het eerste wat ik dacht was; nooit meer achter de spier(dual plane)..maar ja ook daarin had ik weinig keus,want dat was nou eenmaal t mooiste,heb ik weer!

Dus hoe mooier hoe meer pijn hahaha.

ik ben nu een 2 maanden verder,en heb nergens meer last van,moest nog wel eenbh blijven dragen en goed rechtop lopen,omdat t dan minder snel gaat uitzakken ,dus beugelbhs zijn toch wel t beste denk ik dan.

Jammer want ik wilde zo graag juist van die dingen af,maar ja t staat soms ook wel weer mooi.

Ook moet ik zeggen dat t decolleté er niet echt is,dat vindt ik toch wel heel erg jammer,maar daar doe je nix aan ,zo is mn bouw .

Ook vindt ik dat alles wel erg is geslonken in zon snelle tijd,t voelt wel beter,maar was al gewend aan die grote maat eigenlijk.maar ja t is een D,dus ik mag nie klagen.

mja dat was mijn verslag zon beetje. :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

ik herken perfect alles wat de pijn betreft!! heel erg onderschat!

daarbij kwam nog dat ik 24 u na de narcose nog ziek was daarvan. kotsen en zo zwak

mischien ook wel door de tramadol, de pil met morfine in,

die ik dus niet meer nam.. waardoor ik overschakelde naar heel weing pijnstillers, en vandaag, 6de dag, nog geen enkel!!

echt waar meiden, zorg voor een slaafje de eesrte dagen!!

ik dacht wel integendeel, help, zo klein, dit wordt nooit een d!! en als ik dan lees dat ze nog zullen slinken.. valt de moed me in de schoenen..

ma ja, als de vorm maar mooi wordt en het mooi natuurlijk lijkt is het al super e

allleen, na al dat afzien, mocht ik misch evengoed een leuke d gehad hebben

daar heb ik echt spijt van

en dat ligt aan het feit dat ik hierin niet genoeg voorbereid was, niets passen in de kliniek en zo, en dan zelf niet goed kunnen inschatten: wat is een d, gaat dat niet teveel zijn met mijn figuur?

en het is nog zo lang afwachten voor ik het echte resultaat zal zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,regel een slaafje,ja die heb je idd echt wel nodig,kon geen minuut zonder!!

Sja,dat had ik dus ook he,dr moet wel enig verschil zijn,voor de pijn die je hebt geleden!!

Mijn man zei vandaag iets leuks: JEMIG!! Wat heb jij een tieten hey! Hahaha,ik zei: ? meen je dat nou of zeg je dat om mij een plezier ie doen?Hij zei:Hallo,kijk zelf es goed dan!! Ik : Nou ik zie dat alleen op de foto,dan lijken ze wel groot ja,maar in t echt,mwa....haha,toen pakte hij zn gsm,en maakte een foto en liet m zien! Kijk ......

Haha,uhm,mja best wel groot idd!

Dat was wel grappig,ik hoop echt dat ze zo blijven hoor!Dan ben ik tevre!(o)(o)

Wel raar dat je niet goed voorbereidt was,ik moest passen enzo,en hij wilde precies weten wat ik wilde,ik paste een bh en deed daar zelf die proteses in,nou zei ik IK ZIE NIX,ok hij begreep meteen wat ik wilde hahaha,die maat hadden ze dus ff nie,moest besteld worden,lol.Ik vroeg toen ook nog of het verschil maakte met als ze er eenmaal in zaten,of t dan t zelfde zou zijn,of kleiner.

Hij vond dat ik er best al veel vanaf wist zo,daar was hij blij om dat me erin verdiept had,ja duh...ik wilde alles weten!!

Maar goed,ik ben nu heel blij dat ik gewoon gezegd heb dat ik t liefste een d wilde,pff... :120:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,regel een slaafje,ja die heb je idd echt wel nodig,kon geen minuut zonder!!

Sja,dat had ik dus ook he,dr moet wel enig verschil zijn,voor de pijn die je hebt geleden!!

Mijn man zei vandaag iets leuks: JEMIG!! Wat heb jij een tieten hey! Hahaha,ik zei: ? meen je dat nou of zeg je dat om mij een plezier ie doen?Hij zei:Hallo,kijk zelf es goed dan!! Ik : Nou ik zie dat alleen op de foto,dan lijken ze wel groot ja,maar in t echt,mwa....haha,toen pakte hij zn gsm,en maakte een foto en liet m zien! Kijk ......

Haha,uhm,mja best wel groot idd!

Dat was wel grappig,ik hoop echt dat ze zo blijven hoor!Dan ben ik tevre!(o)(o)

Wel raar dat je niet goed voorbereidt was,ik moest passen enzo,en hij wilde precies weten wat ik wilde,ik paste een bh en deed daar zelf die proteses in,nou zei ik IK ZIE NIX,ok hij begreep meteen wat ik wilde hahaha,die maat hadden ze dus ff nie,moest besteld worden,lol.Ik vroeg toen ook nog of het verschil maakte met als ze er eenmaal in zaten,of t dan t zelfde zou zijn,of kleiner.

Hij vond dat ik er best al veel vanaf wist zo,daar was hij blij om dat me erin verdiept had,ja duh...ik wilde alles weten!!

Maar goed,ik ben nu heel blij dat ik gewoon gezegd heb dat ik t liefste een d wilde,pff... :120:

pf had ik ook maar een d gezegd en de nadruk op gelegd...

ik heb nu een normale c beugelbh gepast, en die zit perfect, niks te klein of zo

dus word nooit een d...

en dat vind ik nu echt jammer

het is inderdaad jammer dat daar niet meer werd gepast

ik vroeg er nochtans constant naar maar het ws precies zo van vlug wat, beslis iets, want ik heb niet zoveel tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder!!

Fijn om ook jouw verhaal te lezen :)

Ik mag nog 1 week wachten en dan GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met die banaan, hahaha.

Ik kan echt niet meer wachten, wordt er helemaal hondsdol van... De tijd gaat zooooooooooooo langzaam voorbij nu!

Lees dat je echt heel veel pijn hebt na de operatie. Dat lees ik ook van jou, Caroline. Hebben jullie misschien tips? De eerste 5 dagen is mijn vriend sowieso thuis om voor me te zorgen. Ik wilde al op zoek gaan naar zo'n rekje voor in bed, waarmee je met je rug hoger ligt. En koud compressen.....

Volgens mij ( naar wat ik kan vinden dan) is morfine niet bloed verdunnend.... Ibuprofen wel....

Lastige kwestie, kijk niet echt uit naar de paracetamolletjes als ik jullie zo hoor....

Fijn dat jij na 2 maanden al zo ontzettend bent opgeknapt vlinder!!

Na hoe lang kon je eigenlijk weer wat doen??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HUH,das wel heel raar,mijn chirurg nam er echt alle tijd voor,hij wilde echt precies weten wat ik wilde,om misverstanden/teleurstellingen te voorkomen.Hij wil ook zn goede naam behouden natuurlijk.

Ik had echt duidelijk gezegd dat ik graag een volle C maar liefst een D wilde omdat als ik toch een bv nam liever ietsje meer wilde.

dat is we uitgekomen denk ik,want na nog eens mn maat opgenomen te hebben kom ik op een 80 E.Dus ik mag niet klagen denk ik.

En op deze manier kost t jou weer extra omdat er niet echt goed over gesproken is,dat is wel erg jammer.Ik moest van alles passen ,en hij zag meteen wat ik wilde ,begreep mn probleem,en zei daar moet minsten 450 CC in dan...t werd dus 500CC ..yes!

pf had ik ook maar een d gezegd en de nadruk op gelegd...

ik heb nu een normale c beugelbh gepast, en die zit perfect, niks te klein of zo

dus word nooit een d...

en dat vind ik nu echt jammer

het is inderdaad jammer dat daar niet meer werd gepast

ik vroeg er nochtans constant naar maar het ws precies zo van vlug wat, beslis iets, want ik heb niet zoveel tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi naamgenote !!!

Jeetje wat spannend hey! :rolleyes:

Ja,je mag wel zkr van je maat zijn wat je wilt ,want hoor vele verhalen over te klein achteraf blablabla.

Mja qua tips..lkkr rustig aan doen,en idd zon rekje zou helpen,ik had zelf 2 kussens op elkaar,maar stierf van de pijn in mn nek,maar je moet wat he!

Ibuprofen mocht ik wel als paracetamol niet hielp,maar ook die hielpen niets,had ook nog iets anders voor de eerste 2 dagen,weet niet eens meer wat eigenlijk....heb niets van verlichting gemerkt.

Gelukkig is je vriend er wel,die moet echt alles doen hoor,je ben echt volledig invalide de eerste dagen.. :102:

mja qua medicijnen zou ik de arts vragen daar..en misschien valt t bij jou allemaal wel mee.

Ik kon niet eens tegen mn man aanhangen ofzo,iedere houding maakte me gek van de pijn.

Snap niet dat er om me heen zo luchtig over gepraat werd altyd...

Ik kon echt na 6 wkn weer veel doen,de eerste 4 waren t zwaarst.

Ik wens jou iig heel veel sterkte,en ja je moet maar zo denken,daarna begint de pret!!want dan ben je WEL blij dat je t gedaan hebt..(O)(O)

Hoi Vlinder!!

Fijn om ook jouw verhaal te lezen :)

Ik mag nog 1 week wachten en dan GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met die banaan, hahaha.

Ik kan echt niet meer wachten, wordt er helemaal hondsdol van... De tijd gaat zooooooooooooo langzaam voorbij nu!

Lees dat je echt heel veel pijn hebt na de operatie. Dat lees ik ook van jou, Caroline. Hebben jullie misschien tips? De eerste 5 dagen is mijn vriend sowieso thuis om voor me te zorgen. Ik wilde al op zoek gaan naar zo'n rekje voor in bed, waarmee je met je rug hoger ligt. En koud compressen.....

Volgens mij ( naar wat ik kan vinden dan) is morfine niet bloed verdunnend.... Ibuprofen wel....

Lastige kwestie, kijk niet echt uit naar de paracetamolletjes als ik jullie zo hoor....

Fijn dat jij na 2 maanden al zo ontzettend bent opgeknapt vlinder!!

Na hoe lang kon je eigenlijk weer wat doen??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HUH,das wel heel raar,mijn chirurg nam er echt alle tijd voor,hij wilde echt precies weten wat ik wilde,om misverstanden/teleurstellingen te voorkomen.Hij wil ook zn goede naam behouden natuurlijk.

Ik had echt duidelijk gezegd dat ik graag een volle C maar liefst een D wilde omdat als ik toch een bv nam liever ietsje meer wilde.

dat is we uitgekomen denk ik,want na nog eens mn maat opgenomen te hebben kom ik op een 80 E.Dus ik mag niet klagen denk ik.

En op deze manier kost t jou weer extra omdat er niet echt goed over gesproken is,dat is wel erg jammer.Ik moest van alles passen ,en hij zag meteen wat ik wilde ,begreep mn probleem,en zei daar moet minsten 450 CC in dan...t werd dus 500CC ..yes!

waauw super dat die er bij jou zoveel tijd in stak

ik was er al gang van op voorhand dat alles haastig zou moeten gaan, en dat was het ook

maar kijk, ik vroeg een kleine d, en misch heb ik die ook wel

ik paste vandaag nog even die goedkope sportbh aan met een d cup, die over enkele dagen nog echt veel te groot was, en nu al iets beter past.. hij zit niet volgepropt, maar toch..

ik al beetje postiever!!

ik heb al veel meer gezaagd over de maat dan de pijn die ik afgezien heb denk ik

en ik krijg de fotos maar niet zichtbaar e!! ik wil zo graag jullie mening horen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:105: Hoiiiiiiiiiiiii,

ben ik weer,ghehe.

Na gelukkig je klinkt al beter zo! Hoop dat dat zo blijft,maar snap heel goed je zorg hoor,ik had dat ook namelijk.je bent zo blij dat je t doorstaan hebt,en dan wil je ook wel wat zien!!

Afijn,ik kom net van de hunkermuller vandaan,nog lkkr uitverkoop,en ik heb leuk setje gekocht,in maat 80E idd,ik pas die D niet echt dus ik ga voor E lolol! 75 F hek niet gezien,die zou ook wel kunnen denk ik.LOL

ja en een mooie body gekocht,die pste ik vroeger nooit,stond niet echt,maar nu met zulke meloenen staat t prachtig! JOEHOE

Ga mn man verassen van de week haha.

na zodra ik je fotos heb gezien ga ik je vertellen wat ik van je boobs vindt hoor.

Knuf ikke xx :51:

waauw super dat die er bij jou zoveel tijd in stak

ik was er al gang van op voorhand dat alles haastig zou moeten gaan, en dat was het ook

maar kijk, ik vroeg een kleine d, en misch heb ik die ook wel

ik paste vandaag nog even die goedkope sportbh aan met een d cup, die over enkele dagen nog echt veel te groot was, en nu al iets beter past.. hij zit niet volgepropt, maar toch..

ik al beetje postiever!!

ik heb al veel meer gezaagd over de maat dan de pijn die ik afgezien heb denk ik

en ik krijg de fotos maar niet zichtbaar e!! ik wil zo graag jullie mening horen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hay Patries,

Ik heb ze nu 3 maanden en mja,ik zit dr nu al over te denken ,erg he?

De angst van de pijn houdt me tegen,maar ik heb wel de kliniek een mail gedana dat ik nog een gesprek wil,als soort van nazorg zeg maar.

Want t zit me niet lekker,ik wilde bolling en die zie ik niet ,decolleté ook al niet.

Nu vraag ik mij af als ik ze voor de spier had laten plaatsen het wel had gehad...wat heb ik nou voor maat een dubbel D of E,ik zie t er niet echt vanaf,want je hoort al snel: zo die heeft dubbel D...maar als ik zeg ik heb cup e moet dat NOG groter zijn,maar dat lijkt helemaal niet zo,t zal wel psychisch zijn..

hey Vlinder,

wil je voor een grotere wissel gaan dan??? las je shout..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Vlinder,

ja ik snap je wel heel goed hoor. maar als je naar jezelf kijkt lijken ze niet zo groot. en het idee bij E is mega maar valt idd reuze mee. ik heb ze voor de spier ook die bolling mis ik bij 1 borst hoor. dus dat maakt niet zoveel uit denk ik? ik heb ook high profile dusja????

ben benieuwd wat de kliniek zegt. wanneer heb je afspraak?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies! Ik vin dubbel D al mega klinken,maar dat zijn ze niet,nu zijn t maar maten,maar een beetje baal ik dus wel.

Want ze zijn ook mega vanaf de zijkant,ook met truien aan,maar van de voorkant niet dus,maar das mijn mening.

Toen ik net uit de ok kwam waren ze echt heel erg groot,ik dacht jeetje,die gaan nog slinken ,maar zooooooooveel slinken had ik nie verwacht,ik was dr al aangewend.

Dus nu wil ik meer...nee die afspraak staat dr nog niet,ik heb een mail gedaan,maar nog niets vernomen,mja das mn consulente....:wacko:

die reageerd weer es niet!

hey Vlinder,

ja ik snap je wel heel goed hoor. maar als je naar jezelf kijkt lijken ze niet zo groot. en het idee bij E is mega maar valt idd reuze mee. ik heb ze voor de spier ook die bolling mis ik bij 1 borst hoor. dus dat maakt niet zoveel uit denk ik? ik heb ook high profile dusja????

ben benieuwd wat de kliniek zegt. wanneer heb je afspraak?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx ! Ja ,ik snap niet waarom ze niet reageerd,heb dat al eerder gehad met haar,terwijl als je daar bent t een heel aardig mens is,kon dr goed mee praten,maar ja,bellen durf ik dan weer net niet he,ghehe.

Want mja eigenlijk heeft die chirurg zn werk heel mooi gedaan,maar die bolling daar had ik wel om gevraagd,maar dat komt door die dual plane natuurlijk,dat heeft zn voor en nadelen.

het ziet r nu heel echt uit,maar met een push up bereikte ik meer dan nu lijkt t wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is niet netjes en anders toch maar in de foon klimmen misschien?

en ja maar dat is volgens mij altijd? ik heb met bh ook mee bolling dan zonder bh... ligt ook wel aan de grote denk ik? meer hang dan. of je moet erg groot gaan zoals Pat en Daantje dan misschien niet?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ze zijn natuurlijk ook best zwaar,daarom ben ik ook best wel bang dat ze nog verder gaan zakken!Mn chirurg adviseerde ook om zeker wel een bh te blijven dragen,mja logisch ook.

Staat ook wel mooier ofcourse,maar soms wil ik ook wel es lkkr sexy zijn zonder bh,maar dan vin ik het dus weer niet zo mooi staan als met.

Mja ,qua grootte zou mij groter ook goed staan ,omdat na de operatie dus die zwelling er nog was,en dat stond mooi .

Maar hoe groter hoe zwaarder ,lijkt me ook niet echt gezond voor je lichaam,dan heb ik als ik 10 jaar verder ben fette hangers denk ik.

Kan natuurlijk ook wachten tot dan en DAN er grotere in laten plaatsen...

ik weet t dus echt niet meer......zucht.

Twijfels altijd van mij,ik mag best tevreden zijn,ze zijn echt wel heel mooi,maar ze hadden wel wat groter gemogen,maar dat hoor ik wel vaker hier op t forum..

ja is niet netjes en anders toch maar in de foon klimmen misschien?

en ja maar dat is volgens mij altijd? ik heb met bh ook mee bolling dan zonder bh... ligt ook wel aan de grote denk ik? meer hang dan. of je moet erg groot gaan zoals Pat en Daantje dan misschien niet?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed blijven ondersteunen met goede bh vlinder,dan zal de hang wel meevallen hoor eerste paar jaar,ja erna kan je hang bijna niet ontkomen,je word ouder,je huid rekt meer op door ouder worden.

en ja,hang krijgen we tenslotte allemaal,maar een goede steun helpt wel mee het lang uit te kunnen stellen.

rottig he die twijfel die je dan hebt,die kan niemand eruit praten,uit je bol,daarom een keer rond de tafel met je arts,mischien dat je je dan wat geruster voelt :38:

ik vind ze trouwens wel mooi rond hoor,heb er ookal gezien dat ik denk,jeetje zou het niet willen hebben zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Moontje inderdaad,daarom wil ik ook gesprek met mn chirurg,gewoon om van mn twijfel af te zijn,en misschien toch nog voor een grotere protese?

Whahaha,uit je bol(bolling..)Loooooooooool,da was een leuke woordspreking!:154:

Ja mooi rons zijn ze wel,dat was ook mn wens,want onder had ik al genoeg bolling,en idd ik heb ook fotos gezien hier dat ik dacht:wooooh,das niet echt mooi,dan ben ik wel trots op de mijne.pjieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,nou dat is toch zonde dan? waarom wordt daar dan niet es een keer rekening meegehouden denk ik dan,tegen mij is niet gezegd dat het nog veel erger zou slinken,dus ja ik was heel tevreden,maar ik wist dat dus dankzij internet...

Nu denk ik ,de chirurg heeft zoveel ervaring ondertussen,dus had het kunnen weten hoe en wat,en ja ik ben nu €4.000,- armer(na ja mn man dan)...maar eigenlijk moet ik weer onder t mes(hoppa nog es € 4,000,-) om het resultaat te behalen wat ik echt wilde..

Ik vindt dat nogal wat,want ik zit echt niet te wachten op nog eens 6 weken afzien....

ja ik vond ze toen ze nog wat voller van het vocht waren ook mooier maarja.... hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.